پرده بکارت

رشد شیرخوار – هفته هشتم

ترمیم پرده بکارت با تغذیه: در این روش عدهای از ناآگاهی مردم استفاده کرده و به دختران داروهای مسهل داده و سپس رژیمی سرشار از میوه و آجیل برای آنها در نظر گرفته میشود. این عمل جراحی در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و انگلستان محبوبیت فراوانی دارد. این پرده معمولا مانند حاشیهای از بافت در اطراف دهانهی واژن به نظر میرسد، نه یک قطعهی دستنخورده از بافت که سراسر آن را پوشانده باشد (مگر اینکه پرده بدون سوراخ باشد، که در این صورت فرد نیاز به دریافت مراقبتهای پزشکی دارد). پارگی پرده بکارت هیچ گونه قاعده و قانونی ندارد و ممکن است به هر شکل و اندازه و در هر جهتی از پرده بکارت ایجاد شود. پردهی بکارت هر زن شکل متفاوت و مخصوصی دارد. پرده بکارت نقش مهمی در تاریخ بازی کردهاست: به عنوان عامل تعیینکنندهی پدر واقعی بچهها، نشانهای از تقدس و باکرگی، منبع آبرو برای خانوادهها، مرز بین گناه و بیگناهی، و راه کنترل رفتار یک زن. این “خونریزی اول” را میتوان به فشار ایجاد شده روی ماهیچههای واژن، نرم و مرطوب نبودن واژن به میزان کافی، دخول سریع و تند، یا خراش ایجاد شده در واژن مرتبط دانست.

هنگامی که پردهی بکارت از واژن جدا میشود، خواه در طول اولین مقاربت و خواه در اثر برخی عوامل دیگر، فرد ممکن است خونریزی یا درد کمی را تجربه کند، که هر دو بسیار طبیعی هستند. در ایران، صرف نظر از سن دختر، پرده بکارت باید تا زمان اولین ازدواج پاره نشده باشد. کپسول های کوچک که داخل واژن جایگذاری میشوند و با اولین رابطه، این کپسول پاره شده و مایع قرمز رنگی شبیه به خون بیرون می آید. پرده بکارت در ۱تا ۲ سانتیمتری داخل دهانهی واژن قرار دارد، و در عمق آن نیست. در قرن دهم ابن سینا اولین کسی بود که اعلام کرد در داخل دهانهی واژن پردهای از پوست وجود دارد و در طول اولین مقاربت توسط آلت تناسلی آسیب میبیند. دیگر ناهنجاریهای پرده بکارت عبارتند از وجود منافذ روی آن یا مشبک بودن (داشتن یک سوراخ کوچک و تعدادی از حفرههای کوچک) یا پردهی بکارت منفصل (یک رشته بافت یا بیشتر از یک رشته در دهانهی واژن). در واقع تکنولوژی های جدید، کار جراحی واژن را بسیار ساده تر نموده است. • در هر وعده مقدار کمتری به نوزاد غذا دهید. حتی میتوانید یک عدد موز را به یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی اضافه کنید تا 100 کالری را به آن بیفزایید.در نظر داشته باشید که بسیاری از این نکات برای کودکان نو پا که حفظ یک وعده غذایی در روز میخورند ، ضروری نیست.

اکنون در برنامه غذای کودک هفت ماهه نوبت به تغییر حجم غذا و آشنایی با سوپ هایی می شود که کمی پرملات تر است. دلیل این مسئله مشخص نیست و ممکن است به دلیل واکنش طبیعی بدن برای استفاده از فرصتهای کمتر بارداری در سنین بالاتر باشد. گندم کامل یک اکسیر فوق العاده قوی برای مستحکم کردن عوامل دفاعی بدن انسان است از این رو مصرف جوانه گندم برای تامین املاح و مواد معدنی ، پروتئین و ویتامینهای ضروری بدن یک راه حل بسیار آسان است. در بدو تولد نوزاد، هنوز برخی از اندام های داخلی او کامل نشده است و نمی توانند عملکرد صد درصدی داشته باشند. پرده بکارت معمولا دهانهی واژن را به طور کامل پوشش نمیدهد، تا به این ترتیب خون قاعدگی بتواند از بدن خارج شود. به همین قیاس هیچ چیز نمیتواند وارد واژن شود یا از آن خارج شود بدون آنکه از پرده بکارت عبور کند. خونریزی نشان میدهد که پرده بکارت دچار پارگی شدهاست. یک مطالعه نشان داد که تنها ۴۳٪ از زنان در طی مقاربت اولیه خونریزی میکنند.

خونریزی که در حین اولین رابطه جنسی اتفاق می افتد، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در سن بارداری کمتر بهترین دارو امپول پروستاگلندین میباشد که البته عوارض بیشتری از نظر درد شکمی و تهوع و اسهال شدید بی حالی افت فشار خون نسبت به قرص دارد. به گفتهی یک نمایندهی خدمات مشتریان، بسیاری از مشتریان این محصول روسپیانی هستند که قصد دارند پول بیشتری از مشتری خود دریافت کنند یا افرادی که به تازگی فارغالتحصیل شدهاند و قصد ازدواج دارند و آنها را قبل از ازدواج میخرند. هرچه شیر بیشتری از سینه خارج کنید، شیر بیشتری تولید خواهد شد؛ بنابراین بهتر است شیر خود را بدوشید. میتوانید بای مقوی کردن غذای کودکان از جوانه ماش یا جوانه گندم یا پودر جوانه غلات در سوپ کودک نیز استفاده کنید زیرا علاوه بر اینکه سرشار از ویتامینهای گروه ب و ث میباشند به هضم بهتر غذای کودک نیزکمک می کنند. این موارد از اختلالات در پرده بکارت است که میتواند موقع ازدواج مشکل ساز شود پس باید در مورد آنها آگاهیهای لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا