پرده بکارت

موارد مصرف قرص سایتوتک

درمان زخم بیرونی واژن پرینه و ناحیه تناسلی چیست؟ برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت در داخل واژن قرار دارد، پرده بکارت که از جنس دیواره بیرونی واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد. نظرات و دیدگاههای متفاوتی درباره دوشیزگی و داشتن بکارت سالم وجود دارد.از نظر پزشکی فردی باکره است که پرده بکارتش سالم باشد بنابراین به هر دلیلی به غیر از نزدیکی با مرد حتی در اثر تصادف و ورود شی به داخل واژن پرده بکارت اسیب ببیند آن شخص دیگر باکره نخواهد بود. پرده بکارت مصنوعی اینروزها شاهد شاهکار جدیدی از کشور چین هستیم بنام کپسول پرده بکارت مصنوعی که در واقع یک ورق پلاستیکی یا کپسول قرمز رنگی که حاوی مواد رنگی شبیه به جوهر خودکار قرمز است و در داخل واژن تعبیه شده و در اولین ارتباط کپسول پاره میشود و چیزی شبیه خونریزی رخ میدهد.حال سوال اینست که باقیمانده کپسول یا ورقه پلاستیکی بعد نزدیکی ایا مشخص نمیشود و واقعا چه جوابی باید در پرسش به این سوال داد. بجای استفاده از این محصولات مصنوعی بهتر است صداقت داشته باشید و با شریک زندگیتان مساله شخصی خود را مطرح کنید. شبیه پرده بکارت حلقوی است با این تفاوت که کنره هایش نا منظم است.

گرچه هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد، سرطان اولیه دهانه رحم بسیار شبیه به زخم دهانه رحم است. گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی پرده بکارت وجود دارد. در بحث باقی ماندن جای عمل ترمیم بستگی به نوع عمل و چگونگی بخیه زدن و نوع پوست بیمار دارد ولی معمولا در انواع پرده بکارت ارتجاعی نتیجه خوبی بدست نمیاید. ترمیم پرده بکارت با روش تغذیه درمانی : در این روش به دختران بی نوا مدتی داروهای اسهال اور داده میشود وبعد رژیم اجیل و میوه که با این روش بکارت شما اصلاح میشود و دراخر پول گزافی از جیب دختران فریب خورده می رود ولی هرگز بازسازی در بکارت انها رخ نمیدهد . پرده بکارت معمولا در طول اولین مقاربت جنسی پرده می شود با اینحال بیشتر دختران امروزی ممکن است قبل از اولین مقاربت جنسی خود با همسرشان، پرده بکارت را از دست بدهند. در مقابل، زنهایی هستند که با وجود مقاربت و نزدیکی های مکرر، باز هم حالت این لبه هابسته است. معمولاً حالت لبهای مینور در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این لبه ها آشکارا دیده می شوند.

داروهایى استاندارد هم با استفاده از آن تولید شده است که مى توان با دستور پزشک، از آنها بهره جست. البته باز هم نمی توان این مورد را نشانه ی قطعی برای انجام نزدیکی قبلی دانست، حتّی بدون انجام هیچگونه نزدیکی قبلی نیز، با عوامل دیگری چون، حرکات رقص (به خصوص رقص باله)، صخره نوردی، موتورسواری و دوچرخه سواری ممتد، اسب سواری، دخول دیگر اجسام خارجی و دیگر فشار های جسمانی کاری،… بعضی از دختران ممکن است به صورت مادرزادی پرده بکارت نداشته باشند یا پرده بکارت آنها بدون سوراخ باشد و یا بسیار ضخیم باشد. این پرده به طور کامل در عرض واژن کشیده شده و کاملا واژن را پوشانده ، اما سطح آن سوراخ سوراخ مانند ابکش است. طعم خوب و حلالیت بالای این شیر به دلیل کیفیت مرغوب آن بوده و رغبت کودکان برای استفاده از این محصول را افزایش می دهد بنابراین می توان آن را بهترین شیر خشک برای وزن گیری نامید. البته خیلی نمی توان به این علامت تکیه کرد، چرا که حالت این لبه ها در برخی دخترها از بدو تولد، باز است. در جدیدترین متد ترمیم پرده بکارت روش STID میباشد که روش بخیه سه لایه ای لبه های بکارت میباشد.

ترمیم پرده بکارت یک عمل تهاجمی نیست بلکه برداشتن لبه های پاره شده و ایجاد یک لایه ثانویه برای پوشش واژن خواهد شد. در واقع تفاوت این نوع پرده با پرده حلقوی یا گرد فقط در مضرس یا هفت و هشتی بودن لبه های حفره می باشد.ومتاسفانه در خیلی موارد با پرده بکارت پاره شده اشتباه میشود. اگر هوس خوردن کره نمودید به سراغ مقدار کمی کره گیاهی بروید و فقط در حد رفع ویار بارداری از این صبحانه استفاده کنید. شک به سلامت پرده بکارت خود فقط از طریق معاینه پزشک میتوانید اطمینان حاصل کنید و به هیچ عنوان توسط خود فرد قابل تشخیص نخواهد بود. شاید معروف ترین داروهای ضدّ زردی نوزاد در کشور ما، این دو دارو باشند؛ به نحوی که از قدیم معمولا این دو دارو جزئی از سیسمونی نوزاد به حساب می آمده اند. متأسفانه ترمیم پرده بکارت در ایران صورت خوشایندی بین خانوادهها ندارد و خانوادههایی که متوجه از بین رفتن پرده بکارت دختران خود به هر دلیلی شوند، واکنشهای مثبتی نشان نمیدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا