پرده بکارت

آیا کاشت و ترمیم ناخن در بارداری عوارض دارد؟

که در یک فتوای مفصل بعد از ذکر دلایل موافق و مخالف، با رد دلایل موافق، انجام این عمل را تحت هیچ شرایطی جایز نمیداند. این مخاط بسیار غلیظ می شود که باعث می شود که یک “پوشش مخاطی” ایجاد شود. پاسخ: سلام بسته به نظر متخصین متفاوت است اما در ایران خیلی کم این عمل انجام میده و عوارض داره و بسیار بسیار پرهزینه است و هنوز در ایران تخصص لازم را ندارد. عوارض دستگاه زردی نوزاد با لامپ ال ای دی نیز بسیار ناچیز است. دکتر صفورا رجبی، متخصص کودکان در گفتوگو با جامجم میگوید: ازجمله مهمترین نشانههای ابتلا به زردی، زرد شدن سفیدی چشم نوزاد است. درست است که نور درمانی یکی از راه های درمانی زردی در نوزادان محسوب می شود، ولی استفاده از نور مهتابی اساس علمی نداشته و تأثیر چندانی در درمان زردی ندارد بلکه نور فلورسنتی که به عنوان درمان این بیماری استفاده می شود، طول موج های خاصی دارد که لامپ های مهتابی این طول موج و قدرت درمانی را ندارند. خطر خاصی نوزاد را تهدید کند. نوزاد رنگ پریده شده است، اشتها ندارد و رفتار و ظاهرش نگران کننده است.

ترشح زرد، سبز یا خاکستری معمولاً علامت عفونت تریکومونایی یا التهاب باکتریایی مهبل است. اگر از قرصهای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید، تغییر نوع قرص یا قدرت آن می تواند به شما کمک کند که از التهاب مهبل تحلیل رفته خلاصی یابید. اگر عفونت مخمری قبلی داشته اید و علائم تکرار شونده مشابهی دارید، می توانید از داروهای ضدقارچ استفاده کنید. کار با کارشناس بهداشتی عواملی را که منجر به عفونت می شود، مانند استفاده از آنتی بیوتیکها، پوشیدن لباس زیرهای غیرپنبه ای، پوشیدن لباسهای زیر تنگ در حین ورزش، استفاده از محصولات معطرکه مخاط مهبل را تحریک می کند یا استفاده از داروهای جلوگیری از بارداری مشخص می کند. به عنوان جایگزین می توانید از کرمهای آنتی بیوتیکی مهبلی خصوصاً اگر عوارض جانبی قابل توجهی از استفاده خوراکی آنتی بیوتیکها نشان می دهید، استفاده کنید. پس از یائسگی، درمان جایگزین هورمونی میتواند از راه خوراکی یا مهبلی تجویز شود. اگر پزشک شما بر اساس یافته های شرح حال و معاینه تان شک کند که ممکن است شما بیماری منتقله از راه جنسی داشته باشید، ممکن است قبل از آماده شدن نتایج آزمایشها برایتان به روش تزریقی و خوراکی آنتی بیوتیک شروع کند. برخی از ترکیبات ضدباکتری مثل ریفامپین و آنتیبیوتیکهای وسیع الطیف مانند آمپیسیلین و تتراسیکلینها، ترکیبات ضد صرع مانند کاربامازپین، فنوباربیتال، فنیتوئین وپیریمیدون، و ترکیبات ضد قارچ مانند گریزئوفولوین موجب افزایش متابولیسم قرصهای خوراکی ضدبارداری میگردند و اثربخشی ال دی را کم میکنند.

آیا خطرات بهداشتی مرتبط با قرص های ضدبارداری ال دی وجود دارد؟ ممکن است چند هفته طول بکشد تا التهاب مهبل تحلیل رفته به درمان هورمونی پاسخ بدهد، چرا که مخاط مهبل برای تقویت شدن به زمان نیاز دارد. یک نکته مثبت در رابطه با بانوانی که مبتلا به دیابت بارداری می باشند، این است که می توانند با توجه به یک رژیم غذایی سالم و مفید روند عوارض به وجود آمده را به حداقل برسانند و دوران بارداری خوبی را تجربه کنند. دوز متفورمین برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 در افراد مختلف متفاوت است. اگر مبتلا به دیابت هستید، کنترل سطح قند خون می تواند به جلوگیری از عفونتهای راجعه بخصوص عفونتهای مخمری کمک کند. برای نگه داشتن قند خون در محدودهٔ سالم باید مصرف کربوهیدراتها شامل نان، میوه و شیر را محدود کنید، پروتئین دریافتی خود را یعنی تخممرغ، پنیر، کرهٔ بادامزمینی و آجیلها را بیشتر کنید و ازمصرف زیاد آبمیوه بپرهیزید. خون هر انسانی دارای رنگدانه های بیلی روبین است.

مخمرها : که به کاندیدا نیز معروف است و نوعی قارچ که بخشی از میکربهای طبیعی پوست انسان است اما می تواند ایجاد عفوت نیز کند. التهاب مهبل تحلیل رفته می تواند با تغییرات هورمونی ایجاد شود، مثلاً بعد از بارداری یا در هنگام استفاده از قرصهای جلوگیری از بارداری بروز کند. در هنگام مواجهه با هر ترشح جدیدی که با توقف استفاده از تحریک کننده های باقوه مهبل بهبودی نمی یابند به کارشناس مراجعه کنید. به هر حال سوزاک و کلامیدیا معمولاً هیچ علامتی ایجاد نمی کنند. سلام خانم دکتر. 17 سالمه و برای فرم دادن به اندامم میخوام از دستگاه های بدنسازی استفاده کنم.ام چون هیچ اضافه وزنی ندارم(حتی شاید کمی کمبود وزن هم داشته باشم)و اندامم نسبتا متناسبه،نگرانم که با استفاده از دستگاه وزنم کمتر بشه که این خیلی واسم ناخوشاینده.میخواستم بدونم کار با دستگاه باعث لاغری میشه؟ در حالیکه با گرفتن دوش واژینال و استفاده از مواد شیمیائی محیط طبیعی واژن را به هم می ریزید که این خود سبب عفونت می شود. حال اگر به دلیلی از اسیدی بودن محیط واژن کاسته شود قارچها رشد بیشتر خواهند کرد و سبب عفونت قارچی در واژن می شوند. حال به عنوان نمونه می توانیم مواد غذائی که در دوران بارداری دیابتی لازم است تا از آن ها پرهیز شود را برای شما داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا