پرده بکارت

موفقیت این روش حدود ۹۰ درصد است

به تخلیه ی معده با فشار از طریق دهان که می تواند به صورت خواسته و یا ناخواسته باشد، استفراغ می گویند. دو روش برای استفاده از قرص سایتوتک به اینصورت است: قرار دادن قرص در واژن یا در دهان. راه اثبات شده ای برای جلوگیری از تهوع بارداری وجود ندارد، اما مصرف قرص های ویتامین قبل از انعقاد نطفه مفید می باشد. سبک زندگی و رژیم غذایی شما در طول دوران بارداری میتوانند روی سلامت نوزاد شما تاثیر بگذارند و به تناسباندام شما پس از زایمان کمک کنند. یک مطالعه که در مجله بین المللی اپیدمیولوژی (International Journal of Epidemiology) منتشر شده گزارش داد که مسیر روانی می تواند سیستم تولید مثل را در بعضی زنان تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از سماق به صورت پودر شده برای کاهش حالت تهوع و استفراغ در بسیاری از افراد مناسب گزارش شده است. پودر سماق ناراحتی ها و اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد.

مصرف این کپسول می تواند در بهبود عوارض گوارشی بیماری حرکت، استفراغ های آبستنی و آرتریت روماتوئید اثرگذار باشد. این مشکلات گوارشی میتواند باعث تولید گاز و نفخ شود. اما با این حال ممکنه برخی از افراد بعد از مصرف قرص ال دی دچار مشکلاتی بشن که لازمه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتما استفاده از این قرص ها رو زیر نظر پزشک زنان شروع کنند. جهت اطلاعات کامل از طریق درمان می توانید مطلبی با عنوان ۹ درمان خانگی برتر برای از بین بردن باکتری واژن (واژینوز باکتریال BV) را مطالعه نمایید. ACOG همچنین ترکیبی از ویتامین B6 و دوکسیلامین را به عنوان درمان اولیه برای حالت تهوع توصیه می کند. در این مطلب درباره مواد غذایی که برای مادر شدن مناسب هستند، بیشتر اطلاعات کسب میکنید. پودر اسپیرولینا را با موز له شده و یا برخی میوه ها دیگر مخلوط کنید مواد غذایی خوبی را در طول دوران بارداری ارائه می دهد می تواند به شکل قرص نیز مصرف شود. اگر پیش از اقدام به بارداری، مولتیویتامین مصرف کنید، امکان دارد در دوران بارداری حالت تهوع کمتری داشته باشید؛ اگرچه این موضوع اثبات شده نیست. اگر تا قبل از بارداری، به روی شکم یا دمر میخوابیدید، تغییر حالت خوابیدن کار راحتی برایتان نخواهد بود.

خوابیدن برای زن باردار مخصوصا در ماههایی که شکم بزرگ شده، کار آسانی نیست. ۱۵- مصرف انواع آش و شوربا که در آنها، انواع بلغور، زیاد به کار رفته باشد و به ویژه خوردن هلیم. نگرانی اصلی در مورد زخم دهانه رحم این است که میتواند باعث سرطان دهانه رحم شود. نگرانی مادران در این دوره و ترس از غلت زدنهای مداوم، ممکن است باعث استرس مادر و خستگی و بی حالی او شود. گرما و رطوبت در ناحیه تناسلی باعث می شود موقعیت ایده آلی برای رشد باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم ها ایجاد شود. سپس برای کنترل الکترولیت های خون و اطمینان از عدم وجود بیماری های زمینه ای دیگر که سبب تهوع و استفراغ می شوند، آزمایشاتی انجام می شود. بسیاری از زنان با گرفتن مایع وریدی و جبران مایعات از دست رفته حالشان بهتر شده و می توان تهوع و استفراغ را در آنها با داروهای ضد تهوع کنترل کرد. اگر تهوع و استفراغ شما آنقدر شدید است که نمیتوانید حتی آب یا دارو بخورید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. آبگوشت سبزیجات حالت تهوع را تسکین می دهد و مواد مغذی را نیز تامین می کند سوپ سبزیجات ارگانیک بدون اضافه کردن نمک یا روغن درست کنید می توانید این را در هر زمانی در طول روز یا عصر بخورید.

برخی مواد گیاهی دارای اثر ضد تهوع مطلوبی هستند که یکی از شناخته شده ترین آن ها، زنجبیل است. شاید بعضی از این مواد غذایی شما را متعجب کنند. بنابراین، لازم است شیر مصرفیتان را محدود کنید و منبع جایگزینی برای کلسیم پیدا کنید. کودک شما سالم است به خوبی تغذیه شده و پوشک تمیز پوشیده است با این حال او برای ساعت ها گریه می کند. هرچند تغذیه مناسب میتواند نقش مهمی در افزایش هوش بچهها بازی کند، اما به هر حال نمیتوانیم از نقش ژنتیک هم در افزایش یا کاهش میزان هوش چشم پوشی کنیم؛ یعنی اگر پدر و مادری با متوسط هوش ۸۵ با یکدیگر ازدواج کنند، نباید توقع داشته باشند بتوانند با کمک تغذیه، هوش فرزند خود را به بالای ۱۲۰ برسانند! در بعضی موارد نادر، تهوع و استفراغ ادامه یافته و بیمار مجبور است هر چند وقت یک بار در بیمارستان یا منزل از سرم استفاده کند. در این موارد بلافاصله به بیمار مایعات وریدی (سرم) داده می شود تا آب از دست رفته بدن جبران شود. بسته به مورد، بیمار ممکن است چند روز بستری شود تا راحت بتوان وی را از راه وریدی تغذیه کرد. این عارضه در صورت عدم درمان می تواند، منجر به از دست رفتن مزمن آب بدن، کاهش وزن، سوء تغذیه و عوارض دیگر برای مادر و کودک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا