پرده بکارت

مشاوره قرص سایتوتک و میزوپروستول

در دورانی که قرص مصرف می کنید ممکن است دچار لکه بینی های خفیف شوید که امری طبیعی است، ولی اگر خونریزی واضح در حین مصرف قرص تجربه کنید، باید به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید. کپسولهای واژینال اسید بوریک برای خانمهای مبتلا به عفونت مخمری میتواند مفید و موثر باشد. همچنین نشان داده شده که کرمهای واژینال حاوی سیر و آویشن در درمان عفونت واژن، تاثیری مشابه کرم واژینال کلوتریمازول دارند. گل همیشه بهار دارای خواص رطوبت رسانی متعادل، ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که می تواند جوش ها را درمان کند. سرکه سیب خواص دارویی زیادی دارد که برخی از آنها توسط تحقیقات علمی تایید شدهاند. او تصریح کرد: بی اشتهایی ممکن است ناشی از یک بیماری باشد که تشخیص آن با پزشک است. اگر میخواهید از سیر برای درمان عفونت مخمری استفاده کنید، مقدار آن را در رژیم غذاییتان افزایش دهید. همچنین شواهد این طور نشان میدهد، داروهایی که به صورت داخلی مصرف میشوند، بیش از ۸۰ درصد عفونت واژن را درمان میکنند. در مطالعهای در سال ۲۰۱۲، زنان مبتلا به عفونتهای مزمن مخمری، از قرص پروبیوتیک ویژهای که برای استفاده در واژن فرموله شده بود، استفاده کردند.

اگر در وضعیتی قرار گرفتید که باید قرص اورژانسی مصرف می کردید، اما به این قرص دسترسی نداشتید، میتوانید از قرصهای ضد بارداری ال دی، اچ دی استفاده کنید. چنانچه در ماههای اخیر دچار اضافه وزن شده اید از طرفی دچار قطع پریود و قاعدگی هم شده اید باید بدانید این 2 مساله به هم ارتباط دارند و احتمالا هورمون هایتان دچار اختلال شده اند و شما باردار نیستید. تا حد امکان از فشار بر ناحیه تناسلی جلوگیری نمایید. با این حال، نشاستههای کم فیبر و غلات بهبود یافته میتوانند تاثیر منفی بر بدن شما بگذراند و در نهایت باعث ایجاد نوسانات بسیاری در سطح قند خون شوند. از طریق آزمایش خون و آزمایش ادرار ، مثبت یا منفی بودن حاملگی مشخص می شود .هر دو قسمت از طریق اندازه گیری هورمون گنادوتروپین انجام می شود . حداقل دو روز کامل استراحت کنید. در پایان هفتم سی و هفتم رشد کودک کامل شده است. قطع شدن حالت تهوع در بارداری معمولا از پایان ماه سوم، یعنی حدود هفته 12 بارداری اتفاق میافتد.

از روغن درخت چای به طور مداوم و به صورت خوراکی استفاده نکنید. اما اگر آسیب به محل عبور رگ ها نرسد، خونریزی اتفاق نمی افتد. همچنین اگر پوست حساسی دارید، روغن درخت چای را فراموش کنید. همچنین یک مطالعه انجام شده در سالهای اخیر این طور نشان میدهد که روغن درخت چای به عنوان یک ضد میکروب موثر در کمک به تجزیه بیوفیلمها (مخمرهای زندهای که در کنار هم یک لایهی نازک تشکیل میدهند) مفید است. پس از آن، فقط یک بار در هفته و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، از قرص واژینال استفاده شد. قرص HD که حاوی 50 میکروگرم اتینل استرادیول و 0.25 میلیگرم لونورژسترول است. تحقیقات نشان میدهند که شیاف واژینالِ حاوی روغن درخت چای، به درمان عفونتهای واژن کمک میکند. برخی مکملهای پروبیوتیک، نوعی درمان طبیعی برای عفونت مخمر به شمار میروند. همچنین به دلیل اینکه ناخن اکرلیک طبیعی نیست احتمال افزایش خطر عفونت های باکتریایی و قارچی نیز افزایش می یابد. برخی وبسایتها پیشنهاد میکنند سیر را داخل واژن خود قرار دهید؛ اما گزارشات نشان میدهند که این کار منجر به سوزش و درد شدید میشود. برخی تحقیقات نشان میدهند که مصرف موضعی اسید بوریک، به همراه فلوسیتوزین ضد قارچ، منجر به درمان موفقیتآمیز در حدود ۷۰ درصد از خانمها میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا