پرده بکارت

تغییر جنسیت جنین در بارداری ممکن است؟

دوست داشتم گزارشم را با یک تصویر شروع کنم، تصویر دختری که با ترس و لرز در مطب یک دکتر زنان نشسته و مدام دور و برش را نگاه میکند تا مبادا آشنایی او را آنجا ببیند. در صورتی که به طور خودسرانه و به صورت طولانی مدت ، این قرص را بدون مشورت پزشک استفاده کنید ، با مشکلات بزرگی به عنوان عوارض قرص ال دی مواجه شده و احتمال ابتلا به سرطان و یا بیماری های کبد ، در شما افزایش خواهد یافت. ما نیز در این مطلب ، تلاش می کنیم برخی از عوارض قرص ال دی را برای آشنایی هرچه بیشتر شما مخاطبان عزیز ، مورد بررسی قرار دهیم. لازم است تا با استفاده از ادویه و نمک و روغن در وعده شام برنج را مزهدار کنید. اما دکتر اقلیما معتقد است که تمام مردان ایرانی قبل از ازدواج حداقل یک بار رابطه جنسی را تجربه کردهاند، بنابراین نباید از همسر آیندهشان انتظار داشتهباشند که دستنخورده و باکره باشد: «مردی نیست در ایران تا موقعی که میخواهد ازدواج کند ارتباطی با زنی نداشته باشد. مراجع تقلید ترمیم پرده بکارت را به دلیل عورت نمایی برای غیر و همچنین فریب شوهر ممنوع اعلام کردهاند و حتی در مواردی شوهر میتواند امر نکاح را فسخ کند.

با این حال موضوع اهمیت باکرگی زنان در ازدواج تنها به مسلمانان محدود نیست و در برخی جوامع غیر مسلمان نیز به آن اهمیت داده میشود. خونریزی غیر طبیعی: بندرت ممکن است دچار خونریزی دراثر راه رفتن طولانی یا بد نشستن شوید. همانطور که گفته شد پرده بکارت یک غشا نازک است که در دهانه ورودی واژن قرار دارد. گفته میشود کسانی که قبل از بارداری مشکل هلیکوباکتر پیلوری را برطرف نکردهاند، ممکن است در این دوران بیشتر دچار تهوع شوند. نوع دیگری از پرده بکارت که به آن پرده تیغه ای گفته میشود به این صورت است که دو سوراخ گرد در وسط آن قرار گرفته است و یا این که این دو سوراخ به صورت دو سوراخ تیغه ای عمودی در وسط پرده بکارت قرار گرفته اند. کسی که بخواهد ترمیم کند در واقع خودش میشود گفت آن شجاعت یا جرأت را ندارد که حالا بگوید من قبلا رابطهای داشتم و یا اینکه به هر حال اکثرا موضوع این است که بعدا برای ازدواج، فرد مقابل و خانواده او چه فکر میکنند. من تقریبا یکی درمیونشو دارم و نی نیم دخمله. مهدی جوان دیگری است که صادقانه به من میگوید حتی اگر قضیه باکره نبودن همسر آیندهاش برای خانوادهی او مهم نباشد برای خودش خیلی مهم است.

سلام من کناره های گونم ودور پستان های سینم موهای درشت ومشکی درمیادوبغضی وقتاپریودیم عقب میوفته وهم بعضی مواقع زیرشکمم دردکوچیک میگیره وول میکنه.میتونین بگن علتش چیه؟ این مسئله بستگی به این دارد که چه مدت تلاش میکنید پریودی خود را عقب بیاندازید. اندازه بخش بیشترین تأثیر را بر میزان قند خون شما خواهد داشت. در برخی موارد، لابیا مینور اندازه بزرگی دارد و نامتقارن می باشد و همین موضوع باعث می شود فرد هنگام پوشیدن لباس های تنگ و چسبان و یا انجام فعالیت هایی مانند رابطه جنسی و یا ورزش، احساس خوشایندی نداشته باشد. لابیا طبیعی چه شکلی ست و چه اندازه ای دارد؟ هورمون های زنانه مانند استروژن که به طور طبیعی ایجاد می شوند، می توانند با تحت تاثیر قرار دادن تغییرات بدن یک زن به بروز انواع سرطان منجر شوند. اما اگر دچار hyperemesis gravidarum هستید ، استفراغ شدید می تواند منجر به کم آبی یا کاهش ادرار شود. باید توجه داشت که از نظر شرعی و قانونی بعد از انعقاد نطفه سقط بههیچوجه جایز نیست و حرام است و به گفته این متخصص، مجوز سقط درمانی فقط در صورتی از سوی پزشکی قانونی صادر میشود که بارداری باعث افزایش خطر مرگ مادر شود و یا جنین در شکم مادر دچار بیماری باشد که با زندگی مغایرت داشته باشد، از سوی دیگر باید توجه داشت که سقطجنین توسط فرد غیرمتخصص میتواند منجر به پارگی رحم، عفونتهای شدید، خونریزی و حتی مرگ مادر شود.

تست های آزمایشگاهی برای تشخیص این که تهوع ناشی از بارداری است و یا دیابت بارداری، موجود هستند. بنابراین پزشکانی که عمل ترمیم پرده بکارت را انجام میدهند عموما به صورت تجربی آن را یاد گرفتهاند. دست و صورت خود را دائم بشویید، به خصوص اگر حالت تهوع داشتید. اگر بیش از 35 سال دارید و سیگاری هستید و یا دارای اضافه وزن یا سابقه خانوادگی لخته خون می باشید، پزشک توصیه می کند که به جای آن یک قرص مینی پیل را انتخاب کنید. تا همین چند وقت پیش زودترین زمانی که میشد جنسیت جنین را تشخیص داد، چهار ماهگی بود؛ آن هم با سونوگرافی تعیین جنسیت. و مینا هم حرف این خانم دکتر را تأیید میکند: «متاسفانه هنوز خانوادهها انتظار دارند که عروسی که میآورند باکره باشد و تمام آن چیزهای سنتی و افکار سنتی همچنان وجود دارد. بیماری صبحگاهی برای شما یا کودک شما مضر نیست ، اما اگر استفراغ بیش از حد را تجربه کرده اید و قادر به نگه داشتن غذای خود نیستید ، ممکن است دچار hyperemesis gravidarum شوید. آیا ترمیم بکارت در معاینه بکارت توسط پزشک متخصص زنان یا پزشکی قانونی امکان پذیر است؟ اگر پرده بکارتتان دچار آسیب شده، توصیه میشود که قبل از هر اقدامی با یک روانشناس صحبت کرده و در مورد ترمیم آن یا صحبت با همسر از او راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا