پرده بکارت

عفونت قارچی واژن : 11 روش خانگی برای درمان عفونت قارچی واژن

با توجه به محتوای فیبر بالا، این سبزیجات همچنین ممکن است به جلوگیری از یبوست کمک کنند، که یک مشکل رایج در میان زنان باردار است. پاسخ: سلام باید 3ماه قبل از اقدام به باردار شدن رجوع کنید و رژیم غذایی را بگیرید. چند قطره روغن سیر را با ۱ قاشق چایخوری روغن ویتامین E مخلوط کرده و به ناحیه واژن بمالید. در واقع ملانین پوست که عامل مهمی برای تیرگی پوست ناحیه واژینال است زمانی که از بین برود قطعا تیرگی پوست نیز از بین خواهد رفت.در این روش لیزر ها با فاصله از پوست واژن قرار می گیرند و اشعه های آن نیز نمی تواند موجب آسیب به پرده بکارت شود. بکارت در اصطلاح پزشکی به انواع پرده ها گفته می شود. پرده بکارت نوزادان معمولا برجسته و ضخیم است. یا صورت نمیگیرد که در این صورت شما از همسرتان تقاضا میکنید به همراه ایشان به پزشک قانونی مراجعه کنید (بدون این که دیگران در جریان قرار بگیرند) و سپس خود پزشک از ویژگی های این نوع پرده برای همسرتان توضیح دهد تا ایشان خیالش آسوده شده و نیز نحوه برداشتن آن را نیز بیاموزد. خارش، قرمزی و التهاب ناحیه واژن و اطراف آن ممکن است در دختربچه ها قبل از دوران بلوغ نیز رخ دهد که ممکن است با ترشح یا بدون ترشح بوده و به دلایل مختلف از جمله عفونت انگلی، محصولات بهداشتی حساسیت زا، نرم کننده های پارچه، اسپری های واژن و غیره رخ دهد.

قند در ادرار: خارش و التهاب واژن به خصوص در زنان بالای ۳۵ سال می تواند به علت قند زیاد در ادرار ایجاد شود و نیاز است با انجام آزمایش تشخیص و درمان شود. پزشک به کمک یک کولپوسکوپ که نوعی میکروسکوپ است، دهانه رحم شما را مشاهده کرده و آن را مورد آزمایش قرار می دهد. ۱ یا ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با ۴ فنجان آب گرم مخلوط کرده و واژن را با آن بشویید. توصیه می شود ابتدا با مصرف حدود ۹ گرم تخم کتان در روز شروع کرده و به تدریج دوز آن را افزایش دهید. اگر شما چیزی مانند تامپون یا کاپ قاعدگی را وارد واژن خود می کنید، ، دستورالعملهای لازم برای زمان خارج کردن و تمیز کردن آن را رعایت کنید. روش دیگر: ۱ قاشق غذاخوری نمک به ۱ لیوان آب اضافه کرده و هر زمان احساس خارش داشتید واژن را با آن بشویید. اگر علایم زخم را در خود مشاهده می کنید، برای تشخیص دقیق به پزشک زنان خود مراجعه کنید.

زخم حاد معمولا از طریق عفونتهای ناشی از رابطه جنسی منتقل می شود. تریکوموناسیس ، مانند دیگر عفونتهای منتقل شونده از طریق جنسی(STIs)، اغلب بدون هیچ نشانه ای اتفاق می افتد.اغلب مردان عفونی هیچ نشانه ای ندارند.زنان زمانی نشانه دار می شوند که معمولأ ۵ تا ۲۸ روز از در معرض پارازیت قرار گرفتن آنها گذشته باشد. اگر دلیل زخم دهانه رحم سوزش و ناراحتی ناشی از یک جسم خارجی (مانند تامپونی که مدت طولانی در واژن قرار داده شده) و یا حساسیت به محصولی خاص (مانند کاندوم) است، عدم استفاده از محصول در طول درمان تا بهبود زخم توصیه می شود. درمان خاص و استانداردی برای زخم دهانه رحم وجود ندارد. بیماری ولوودینیا: این بیماری معمولا با داروهای مرتبط با اعصاب مانند گاباپنتین درمان شده و گاهی نیاز به تجویز داروهای آنتی هیستامین و آرامبخش مانند آمیتریپتیلین می باشد. بعضی از داروهای سرکوب کننده شیر که ممکن است شما شنیده باشید مانند بروموکرپتین (bromocriptine) – به دلیل عوارض جانبی درازمدت برای این مورد توصیه نمی شود. توجه داشته باشید که تخم کتان باید در مدت ۲۴ ساعت بعد از آسیاب کردن مصرف شود تا اثر آن از بین نرود. در حقیقت زمانی که رودههای نوزاد از همان ابتدای تولد پاکسازی شود، بسیاری از بیماریها از جمله بیماریهای ویروسی و عفونی در او کمتر شده و سیستم ایمنیاش از همان بدو تولد فعال می شود، همچنین متابولیسم بدن یعنی هاضمه و دافعه و نیروی نگهدارنده و نیروی جاذبه در بدن کودک به صورت نرمال در میآید و بدن از همان ابتدا در مقابل بیماریها در حد خودش مقاوم میشود.

در واقع، مطالعات نشان میدهد که واکنش سریع به گریههای کودک باعث میشود که گریه او در بلندمدت کاهش یابد. چون یک داروی گیاهی است دلیل بر امن بودن آن نیست، بنابراین همیشه قبل از مصرف آن برای کودک یا هر نوع داروی گیاهی دیگر با پزشک مشورت کنید. در این روش، پزشک از دستگاهی به نام اسپکولوم برای باز کردن کامل واژن استفاده می کند تا بتواند هر چیز غیر عادی و نابهنجار را در لگن، دهانه رحم و رحم شما شناسایی کند. در این بین برخی از زنان نیز تورم واژن را بعد از رابطه جنسی تجربه می کنند. برای این آزمایش، که به آن کولپوسکوپی نیز می گویند، پزشک یک اسپکولوم ( وسیله ای برای باز نگه داشتن دهانه رحم) را درون واژن شما قرار می دهد و سپس به کمک گوش پاک کن از ترشحات واژن و دهانه رحم نمونه برداری می کند. عدم استفاده از محصولاتی که دارای ترکیباتی شیمیایی هستند، مانند: محلول شستشوی بانوان و تامپون ها و نوار بهداشتی های معطر، خطر واکنشهای حساسیتی را کم می کند. معمول ترین روش درمان، تجویز آنتی بیوتیک برای از بین بردن عفونت ها است. بعد از ۱۰ دقیقه با آب گرم بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا