پرده بکارت

پرسش و پاسخ در حوزه زنان و زایمان – دکتر شیرین شمس

مادرانی که جنین دختر دارند، بیشتر دچار گرگرفتگی میشوند و در معرض آسم و نفس تنگی هستند. درطی روند ترمیم ناخن بعد از رشد چند هفته ای ناخن ها، شما در معرض همان عوامل و شرایط موجود در حین کاشت ناخن قرار می گیرید، بنابراین لازم است تمامی نکات احتیاطی را در طی ترمیم ناخن ها نیز مد نظر قرار دهید. جنین پسر در قسمت پایین شکم قرار میگیرد. در بارداری پسر فرم شکم مادر شبیه بیضی است. تیر کشیدن سمت راست شکم در بارداری یکی دیگر از علائم بارداری پسر است، البته به صورت احتمالی. آنها با استفاده از قرار دادن سه انگشت اشاره، حلقه و انگشت میانی بر سه ناحیه مچ دست به نامهای «چان»، «گوان» و «چی» متوجه دختر بودن، پسر بودن یا حتی دوقلو بودن فرزندان میشوند؛ البته باز هم نه به صورت قطعی. اگر پوست مادر در گذشته لک نداشته؛ اما بعد از بارداری دچار لکه شده است، احتمال پسر بودن جنین زیاد است. مادرانی که بیشتر دچار استرسهای بارداری میشوند به احتمال زیاد جنین دختر دارند، زیرا دختر کمتر خود را با شرایط نامساعد رحم سازگار میکند.

از استنشاق گازی که هنگام کار، به دلیل ترکیب مواد بوجود می آید خودداری کنید. یکی از نگرانی ها در مورد استفاده از ناخن مصنوعی توسط بانوان باردار، استنشاق بوی حاصل از چسب آن است. اما در مورد سرطان تخمدان اتفاق نظر وجود دارد که استفاده از این قرصها با اثر محافظتی که دارند, از ابتلا به سرطان تخمدان کم می کند. کودکان، می تواند کمبود های تغذیه ای کودک را جبران کند (مولتی ویتامین مایع به نوپایتان . این کار کمک می کند از بروز خطرات ناشی از آلرژی در آینده جلوگیری کنید. در بارداری پسر دست مادر به شدت خشک میشود، طوری که ممکن است به اصطلاح سفیدک بزند و کش بیاید. توصیه می شود قبل از کاشت ناخن مطمئن شوید که هیچ گونه آلرژی به مواد موجود در ترکیبات آن ندارید. کروموزوم Y سرعت بسیار زیادی در رسیدن به تخمک دارد و به همین دلیل اگر هنگام تخمک گذاری، لقاح انجام شود، احتمال بارداری پسر بیشتر خواهد بود. در این هفته از بارداری سرعت رشد جنین اندکی کاهش می یابد. در بارداری پسر پوست دست به سرعت چربی کرم را جذب میکند. اگر قبل از بارداری علاقهای به خوراکیهای شور یا ترش نداشتید؛ اما در سه ماهه اول نسبت به خوردن خوراکیهای ترش و شور علاقمند شدهاید، احتمالا در حال تجربه علائم بارداری پسر هستید.

اما در حدود هفته ۲۰ بارداری جنین دختر در حدود ۷ میلیون تخمک اولیه دارد که تا زمانی که متولد میشود به دو میلیون کاهش مییابد. قبل از بارداری و حتی زمانی که تازه متوجه بارداری خود شدهاید حتما با پزشک خود در مورد داروهایی که مصرف میکنید، مشورت کنید. قدیمیها میگویند از علائم بارداری پسر این است که مادر زیباتر از زمانی میشود که باردار نبوده است. بعضیها میگویند جهت پخش شدن ادرار جنین به سمت بالا یکی از علائم بارداری پسر است. دردهای مداوم ناحیه(صدمه به اعصاب لابیا) نیز مشکل دیگری است که درصورت باتجربه بودن جراح ما شاهد آن خواهیم بود. یک تصویر دیگر جلوی چشمم ظاهر میشود: تصویر اتاقی آراسته با گل و روبان و کاغذرنگی و لحافی سرخ و احتمالا یک پارچ آب خوردن و بوی اسپند و خیل زنانی که پشت در این اتاق منتظر نشستهاند تا خبر فتح داماد را بشنوند و با افتخار به باکره بودن عروس و پرقدرت بودن داماد، کلکشان جشن هفتروزهی عروسی را تمام کنند. موز را رنده کرده و با شیر مخلوط میکنیم، به آن پوره مغزیجات (بادام پسته گردو) را اضافه میکنیم و سپس خرما و بستنی وانیلی. به همین دلیل توصیه می کنیم درصورتی که با استفاده از یک لاک معمولی در دوران بارداری ناخن هایتان زیبا می شوند، در دوران بارداری تا حد امکان از انجام این گونه کارها پرهیز کرده و آنها را به بعد از زایمان خود موکول کنید.

سومین دلیل در مواردی است که جرم های قانونی مثل تجاوز ها صورت گرفته است و دختران جوان برای اثبات جرمی که اتفاق افتاده است به مراجع قانونی مراجعه کرده و در صدد انجام معاینات خاصی در ناحیه پرده بکارت هستند. اگر زن در اولین شب عروسیش خونریزی نداشته باشد به این معنی است که قبلا رابطه جنسی داشته و دختر بودنش پذیرفته نخواهد شد. به این خونریزی لوشیا گفته می شود. طب چینی برای بسیاری افراد به عنوان یک روش مطمئن تلقی میشود. از اینکه همه اندام نوزاد خود را به طور کامل ندیدید نگران نشوید چون تفیسر نتایج سونوگرافی بارداری برای افراد مبتدی و ناآشنا گاهاً سخت و ناممکن است. روش استاندارد درمان این مشکل استفاده از داروی ضد قارچ است (این داروها به صورت کرم، پماد، قرص و شیاف موجود هستند). نمونه خون نشان می دهد که چه میزان از محلول قندی توسط بدن استفاده شده است. 2:برامشکل بزرگی سینم که96 چه ورزشیوتوصیه میکنین؟ اگر چه بسیاری از والدین فکر میکنند که بچه هایشان به خوبی غذا نمیخورند و دوست ندارند. شما دوست ندارید اکنون که باردار هستید، فقط به خاطر داشتن ناخن های زیبا، سلامت جنین خود را به خطر بیاندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا