پرده بکارت

خوردنی هایی دوران بارداری که بچه را زشت میکند

کاشت ناخن شاید به نظر کار بیضرری باشد اما فراموش نکنید چسب و رزینی که برای ناخنهای مصنوعی کشویی استفاده میشود، قابلیت جذب دارند و از آنجا در زمان بارداری، ترمیم پوست هم تا حدودی با مشکل مواجه است، احتمال عفونت در این مورد بسیار بالاتر است. در نتیجه کودک با کمبود وزن مواجه میشود. اما در آرایشگاهها برای آنکه از حنا نتیجه بیشتر و ماندگاری طولانیتر بگیرند، از رنگهای شیمیایی مخلوط با حنا استفاده میشود و از آن به عنوان «حنای رنگی» یا «حنای هندی» یاد میکنند. پاک کردن تاتو در آرایشگاهها به دو شیوه انجام میشود: روش اول سوزاندن پوست با مالیدن داروهایی که ماهیت اسیدی دارند، یا با ترکیبات نمکدار است که بعد از بهبودی پوست، تاتو تا حدی محو و کمرنگ میشود. نکته دیگر در مورد نقش حنا این است که ترکیبات و ناخالصی موادی که در آرایشگاهها استفاده میشود، به طور دقیق شناخته شده نیستند و ممکن است جذب بدن شوند که به این ترتیب، مشابه رنگ کردن موها، عوارض مضاعفی برای مادر یا جنین ایجاد کنند و به همین خاطر انجام این کار هم در بارداری، قابل توصیه نیست.

اگرچه واکنش­های آلرژیک ممکن است تنها برای برخی افراد رخ دهند، ما همچنین توصیه نمی­کنیم شما روش اکستنشن مژه را انجام دهید. همچنین از آنجا که این پرده بصورت غشایی بسیار نازک می باشد، اگر زن در هنگام نزدیکی آرام و بدون تنش بوده و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد و آلت تناسلی مرد به آرامی وارد واژن شود، ممکن است خونریزی رخ ندهد و یا در حد چند قطره باشد. چراکه به خاطر تغییرات هورمونی، بدن مادر پاسخ درستی به اینگونه اقدامات نمیدهد و ممکن است فرد مجبور به تکرار دوباره این کارها شود. نسیم دختر جوان مجردی است که چند سالی است ساکن اروپاست. این اصطلاح فقط برای کودکان زیر سه سالی به کار برده میشود که نارس به دنیا آمدهاند. البته اپیلاسیون به خودی خود نباید مشکلساز باشد اما از آنجا که احتمال بروز حساسیت و جوشهای چرکی، به خصوص برای پوست حساس خانمهای باردار وجود دارد، هر نوع آلودگی در مواد مورد استفاده در اپیلاسیون و همینطور محیط اپیلاسیون، میتواند خطر بروز خارش، التهاب، عفونت و حساسیتهای شدید پوستی را در پی داشته باشد و همانطور که قبلا گفته شد، در صورت نیاز به دارودرمانی، وجود محدودیتهای درمانی برای خانمهای باردار، روند درمان را سخت و کند خواهد کرد.

که اصولا نباید در آرایشگاه انجام شود اما انجام میشود- میتواند باعث عفونت و التهاب پوستی شود که نیاز به درمان دارویی پیدا کند که در مورد خانمهای باردار مشکلی به نام «عوارض دارویی» بسیار پررنگ و مهم است و محدودیتهایی را برای پزشکان ایجاد میکند؛ چراکه پزشک با توجه به عوارض داروها بر جنین، نمیتواند هر دارویی را برای زنان باردار تجویز کنند و به خاطر همین محدودیتها روند درمان کُند و سخت میشود. آنها را خوانده تا با حقایق آشنا شده و هر گونه باور غلط در رابطه با اکستنشن مژه را دور اندازید. در مورد نتایج کاشت مژه می توان گفت که این عمل کاملا طبیعی است و رشد مژه های کاشته شده بعد از کاشت مانند قبل ادامه خواهد داشت. بعد از کاشت مژه ها، امکان ریزش آنها تا چند هفته بعد از پیوند وجود دارد. در این هفته بارداری، غضروف شکل می گیرد و استخوان ها در حال رشد هستند. حالا با وجود آزاردهنده و گاه ناتوان کننده بودن طبیعت تهوع صبحگاهی و بیماری HG، برخی بر این باورند که اینها نشانه سلامت مادر و جنین و رشد مناسب جنین است.

ضمن اینکه برخی از اقدامات زیبایی، از جمله رنگ کردن موها در دوره بارداری ممنوع است چون میتواند بر جنین در حال رشد، که اندام و اعضای داخلیاش در حال شکلگیری است، تاثیر منفی مستقیم داشته باشد. برخی افراد ادعا میکنند که چسب مژه حاوی مواد شیمیایی مضر بوده که میتواند باعث آسیب به نوزاد شود. به همین دلیل اکثر پزشکان به زنان باردار توصیه می کنند تا از کاشت مژه و سایر عمل هایی که برای زیبایی انجام می شود خودداری کنند تا هر گونه احتمال آسیب رسیدن به جنین از بین برود. از آنجایی که از مواد شیمیایی در کاشت مژه طبیعی استفاده نمی شود، می توانید از نتایج دائم ایمپلنت مژه مطمئن باشید. اگرچه روش اکستنشن مژه غیر-مهاجم است، بسیاری از زنان باردار همچنان نگران مواد شیمیایی درگیر هستند – به ویژه نوع ماده چسبنده به کار رفته برای چسباندن موی مصنوعی. اما اگر حنای مورد استفاده، از این طیف رنگی خارج شود و به سمت رنگهای تیرهتر تا مشکی برود و همچنین برای مدتی بیش از یک هفته روی پوست باقی بماند، قاعدتا ناخالصی دارد؛ مهمترین نگرانی ما، استفاده از فلزات سنگینی مثل سرب و کادمیوم است که این مواد اگر روی پوست قرار بگیرند، عوارض زیادی ی برای فرد در پی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا