پرده بکارت

برای کاهش حالت تهوع در بارداری چه باید کرد؟

بیشتر مادران، مخصوصا مادران جوان یا مادرانی که اولین فرزندشان به تازگی متولد شده است؛ با شنیدن صدای گریههای نوزاد خود بسیار نگران و بیقرار میشوند. این اولین باره که میشنوم! به گفته دکتر کالوم لیون، متخصص پوست، بیماری کرون تناسلی، بیماری پوستی است که به دلیل تاثیر گرانولوم در پوست اطراف ناحیه تناسلی ایجاد می شود. بررسی کنید که سیب و پوست آن به خوبی پخته شده باشند. این علل شامل واکنش های حساسیتی ،تحریک کننده ها و دیگر بیماریهای منتقل شونده از طریق جنسی STIs هستند.نشانه های حساسیت می تواند به علت استفاده از اسپرم کش ها ،محصولات بهداشتی واژن،پاک کننده ها،و نرم کننده های پارچه باشد.التهاب دهانه رحم از این محصولات اغلب همراه با ترشحات غیر طبیعی واژن است، ولی پزشکان می توانند با آزمایش به آنها بگویند که عفونت باکتریایی وجود دارد یا نه. بنابراین هر مقداری که بتوانید به کودک شیر خودتان را بدهید خوب است، حتی اگر فقط یک یا دو بار در روز باشد. مهمترین توصیه در این بخش به مادران شیر ده آن است که عصرها، ۲ ساعت استراحت کنند تا شیر به اندازه کافی ساخته شود. اساس درمان پزشکان در ریفلاکس نوزادان، اصلاح روش تغذیه است که با کاهش حجم شیر و از طرف دیگر با افزایش تعداد نوبتهای شیردهی و غلیظتر کردن شیر یا غذای شیرخوار صورت میگیرد.

در این صورت گریه نوزاد باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد. به همین دلیل اطلاع داشتن در مورد مراقبتهای بعد از سقط جنین از اهمیت بالایی برخوردار است. بر اساس گفته مرکز کنترل بیماریهای امریکاCDC ، حدود 7/4 میلیون مورد جدید در مردان و زنان هر ساله در ایالات متحده اتفاق می افتد.تریکوموناسیس به وسیله یک انگل به نام تریکوموناس واژینالیسTrichomonas vaginalis ایجاد میشود.تریکوموناز ابتدا یک عفونت دستگاه مجاری ادراری است. علاوه بر این، می توانید کپسول باباآدم را برای درمان جوش واژن استفاده کنید. آنها ممکن است با استفاده از تکه پنبه ای کوچک و گردی، نمونه ای از ترشحات یا سلولهای موجود در واژن را خارج کنند. به این ترتیب، شما میتوانید حاذقترین پزشکان آنلاین را انتخاب کرده و پرسشهای خود را با آنها در میان بگذارید. آنها همچنین ممکن است تحریک و خارش ناحیه تناسلی و در موارد نادر،دردهای زیر شکمی داشته باشند. گر چه ممکن است صحبت کردن درباره تورم واژن و نواحی اطراف آن برای شما خجالت آور باشد، اما در واقعیت، این عارضه بسیاری از زنان را تحت تاثیر قرار داده است.

یکی از معروف ترین شربت های اشتها آور که پزشکان تجویز می کنند شربت سپروهپتادین است که در کنا آن مکمل های دیگر هم برای کودک تجویز می شود. ۱- ترشحات واژن: یکی از شایع ترین علایم عفونت قارچی واژن در طول دوران بارداری، ترشحات سفیدرنگی است که از ناحیه واژن خارج میشود. برفک دهان به دلیل از بین رفتن باکتریهای مفید موجود در دهان ایجاد میشود و با این وضع قارچهای کاندیدای موجود در دهان رشد بیش از حد پیدا میکنند و به صورت برفک در دهان دیده میشوند. به صورت معمول، رنگ تیره در ناحیه تناسلی، برای بانوان اصلاً خوشایند نیست. زخم در ناحیه ی اطراف واژن ؟ تحقیقاتNIAID یک ارتباط بین لاکتوباسیل و محافظت از واژینیت باکتریایی را دریافت.آنها سپس یک شیاف واژینال ازلاکتوباسیل را که کمک به رشد باکتری های خوب در واژن می کند ابداع کردند. وجود تعداد زیادی سلولهای راهنما”Clue cell”(سلولهایی از بافت پوششی وازن که با میکروبهای واژینیت باکتریایی پوشیده شده است). تورم واژن ممکن است بر اثر آلرژی، عفونت های باکتریایی یا قارچی، کیست های کوچک ایجاد شود. پس از مرحله غلات می توانید علاوه بر غلات رقیق شده غذای جامد اصلی را نیز دو بار در روز به کودک بدهید.

یک پزشک می تواند تریکوموناسیس را به وسیله انجام آزمایش بر مایع گرفته شده از واژن یا آلت تناسلی مردانه تشخیص دهد، معاینه بالینی نشان دهنده زخمهای قرمز بر گردن رحم و یا داخل واژن است. بعضی مردان، هرچند که ، راش های موقت و سوزش آلت بعد از تماس جنسی داشته اند اگر از کاندوم استفاده نکرده باشند. در طبخ آن از گوجه یا رب گوجه استفاده نکنید. نکته مهم اینجاست که به خاطر داشته باشید در هفته ششم بارداری هر چقدر که تهوع بارداری یا تهوع صبحگاهی باعث ایجاد حس بدی در شما شود به هیچ وجه به جنین آسیبی وارد نمیشود و حتی نشانه سلامت بارداری است. پزشک شما را معاینه می کند و در صورت لزوم برای شما آزمایش ساده ای تجویز می کند. به جای لاکتوباسیل( lactobacillus یک نوع باکتری طبیعی که می تواند به صورت طبیعی در واژن زندگی کند)، که تعداد آن زیاد است ،تعداد باکتریهای دیگری مانند گاردنلا واژینالیسgardenerella vaginalis ، باکتروئیدهاbacteroides ،Mobiluncus و میکوپلاسما همونیسMycoplasma hominis در واژن زنان با واژینیت باکتریایی دیده می شود. بنابراین بعضی از متخصصان زنان توصیه می کنند که تمام زنان حامله ،چه نشانه داشته باشند یا نداشته باشند، و قبلأ بچه نارس به دنیا آورده اند برای واژینیت باکتریایی چک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا