پرده بکارت

ترشحات آبکی واژن نشانه چیست؟

این وضعیت گاهی اوقات به عنوان زخم دهانه رحم شناخته می شود. • مثبت بیاندیشید. موفقیت خود را به عنوان والد با میزان گریه کودک نسنجید. اگر گریه کودک سبب می شود کنترل خود را از دست بدهید، وی را در مکانی امن مانند گهواره اش قرار داده و به اتاق دیگری بروید. اگر میزان بیلی روبین کودک زیاد است، ممکن است برای چند روز تحت درمان با فوتوتراپی قرار بگیرد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. لذا بارداری با وجود پرده بکارت سالم هم امکان خواهد داشت. خیر ممکن است باعث پاره شدن پرده بکارت شود. پرده بکارت چین مخاطی دارای لایه نازکی است که در قسمت ورودی واژن جای گرفته که با اولین رابطه جنسی پاره می شود. تنها به این دلیل که نوزاد شما در قسمت پایین جدول وزن گیری قرار دارد به این معنا نیست که مشکلی وجود دارد. آیا نوزاد شما در قسمت پایین جدول وزن گیری قرار دارد؟

اگر نوزاد در این سن به خوبی رشد نمیکند، اغلب دلیلی اساسی وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار بگیرد. چنانچه هنوز عادت ماهانه تان شروع نشده است، قرار ملاقات با پزشک یا ماما را تنظیم کنید.اما، درصورتی که شخصی نمی تواند به ازمایش حاملگی در خانه دسترسی پیدا کند، باید هر چه زودتر به دنبال مراقبت پزشکی باشد. متأسفانه بسیاری از متخصصان اطفال هنوز با نسخه قدیمی نمودار CDC پیش میروند و اگر نوزاد بر اساس آن نمودار افزایش وزن نداشته باشد، منجر به سردرگمی میشود. نوزاد تنها میتواند شیری را که از پستان شما خارج میشود بخورد. از مصرف دارو و الکل پرهیز نمایید. یعنی اگر دیدید درد کودکتان با حذف یک غذا از بین رفت و با مصرف مجدد آن درد کولیکی کودک بازگشت متوجه خواهید شد که علت این دردها همان ماده غذایی به خصوص بوده است. متوسط وزن نوزاد دختر در بدو تولد بین ۹.۷-۵.۱ کیلوگرم است، این در حالی است که متوسط وزن نوزاد پسر در بدو تولد بین ۱۰.۱-۵.۱ کیلوگرم است.

وزن طبیعی برای نوزاد سه ماهه دختر بین ۴.۳ تا ۷.۸ کیلوگرم است، این در حالی است که وزن طبیعی برای نوزاد سه ماهه پسر بین ۴.۸ تا ۸.۳ کیلوگرم است. سیر دارای خاصیت ضد باکتری و آنتی بیوتیک است که به از بین رفتن باکتری های مضر و مخمرهای ناحیه واژن کمک کرده، سیستم ایمنی بدن را تقویت و با عفونت مقابله می کند. این ترکیب دارای گالاکتوز و فروکتو الیکوساکاریدهایی است که به طور علمی ثابت شده که به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک کمک می نماید تا محافظت لازم برای این مرحله مهم تکامل را به دست آورد. چنین کاری ممکن است منجر به استفاده از شیر خشک و مکملهای غیر ضروری شده یا حتی توصیه شود شیر مادر به طور کامل قطع گردد. اگر پس از اتمام اولین بسته ی قرص در طی 7 روز استراحت، قاعدگی ایجاد نشود، به شرط آن که همه ی قرص ها را مرتب مصرف کرده باشید و اسهال و استفراغ شدید نداشته باشید و از داروی دیگری هم به طور هم زمان استفاده نکرده باشید، مشکلی وجود ندارد و از روز 8 بسته ی دیگر را مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا