پرده بکارت

چند روز بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود میشویم – ویکی پدیا ، دانشنامه آزاد

گاهی وقتها مقدار کمی ترشحات خونی در میانه سیکل قاعدگی اتفاق می افتد که لکه بینی نامیده میشود. در میانه چرخه قاعدگی که زمان تخمک گذاری است میزان ترشحات بیشتر می شود. اگر از قرصهای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید، برای جلوگیری از عفونتهای مکرر نیازی به قطع دارو نیست. اما اگر ترشحات سفید٬ ضخیم باشد و با خارش٬ سوزش و درد همراه باشد نرمال نبوده و ممکن است یک عفونت قارچی اتفاق افتاده باشد که در این صورت باید به متخصص زنان مراجعه شود. خرید پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان یکی از مهمترین برنامه هایی است که توسط فروشگاه اینترنتی مفیدان به اجرا گذاشته شده است. در این مقاله از سایت مرکز پارسیان مهرپرور به رژیم چاقی سریع کودکان لاغر و ۹ غذای چاق کننده سالم برای افزایش وزن می پردازیم.گاهی اوقات کودک شما کم خوراک می شود و رشد کودک مطابق با اصول طبیعی صورت نمیگیرد. ترشحات سفید پنیری شکل٬ در اکثریت موارد نیازی به داروهای آنتی بیوتیک ندارند و با کرم ها و ژل های داخل واژن ضد قارچی که پزشک تجویز می کند درمان می شوند.

اگر عفونت مخمری قبلی داشته اید و علائم تکرار شونده مشابهی دارید، می توانید از داروهای ضدقارچ استفاده کنید. کار با کارشناس بهداشتی عواملی را که منجر به عفونت می شود، مانند استفاده از آنتی بیوتیکها، پوشیدن لباس زیرهای غیرپنبه ای، پوشیدن لباسهای زیر تنگ در حین ورزش، استفاده از محصولات معطرکه مخاط مهبل را تحریک می کند یا استفاده از داروهای جلوگیری از بارداری مشخص می کند. حساسیت می تواند نشانه حضور بیماریهای منتقله از راه جنسی یا بیماریهای التهابی لگن باشد. نشانه های خفیف امکان دارد در عرض چند روز با استفاده از مواد لغزنده کننده آبکی از بین بروند. در موارد خفیف استفاده از یک لغزنده کننده می تواند کافی باشد. با بررسی ترشحات در زیر میکروسکوپ، کارشناس بهداشتی می تواند تشخیص عفونت مخمری، التهاب باکتریایی مهبل یا عفونت تریکومونایی را بلافاصله بگذارد و درمان را شروع کند. گاهی ممکن است این افراد در اثر عفونت دچار درد زیر شکم و قرمزی و تورم ناحیه تناسلی هم بشوند. بازسازی وترمیم بکارت هیچگاه خودبخود صورت نمیگیرد مگر در اطفال یا دختران زیر ۹سال باشند.

ترمیم پرده بکارت با استفاده از بافت مجاور به همان جایی که پرده بکارت اصلی بوده است را هایمنوپلاستی گویند. متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. یکی از درمان هایی که برخی متخصصان طب سنتی آن را پیشنهاد می دهند حمام کردن نوزاد با عصاره یا جوشانده گیاه دارویی گل بنفشه و گل ختمی است. نیازی به درمان شریک جنسی نیست مگر آنکه تشخیص داده شود که دچار بیماری منتقله از راه جنسی هستید یا مبتلا به عفونتهای مکرر می باشید و هیچ عامل مستعد کننده دیگری وجود ندارد. التهاب مهبل تحلیل رفته می تواند با تغییرات هورمونی ایجاد شود، مثلاً بعد از بارداری یا در هنگام استفاده از قرصهای جلوگیری از بارداری بروز کند. در هنگام مواجهه با هر ترشح جدیدی که با توقف استفاده از تحریک کننده های باقوه مهبل بهبودی نمی یابند به کارشناس مراجعه کنید. اما در تهیه درست عنبرنسار باید دقت کنید. نوزاد شما الان می تواند غذاهایی چون سوپ و پوره و یا غذاهای کمکی که پزشک برایش تجویز می کند را مصرف کند اما به یاد داشته باشید به هیچ وجه غذاهای او دارای نمک و ادویه نباشد و یادتان باشد غذاهایی چون شیرگاو، کاکائو، عسل را نیز تا قبل از یک سالگی به هیچ وجه به او ندهید.

اگر از قرصهای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید، تغییر نوع قرص یا قدرت آن می تواند به شما کمک کند که از التهاب مهبل تحلیل رفته خلاصی یابید. گاهی جنین طوری در رحم قرار دارد که تشخیص جنسیت او برای پزشک آسان نخواهد بود. اگر برای شما تشخیص التهاب باکتریایی مهبل گذاشته شده است، امکان دارد برایتان ا آنتی بیوتیکی به نام مترونیدازول (فلاژیل) تجویز شود. اگر بعد از چند دقیقه سروصدا کرد، نگران نشوید. یکی از اشکالات لیزر یا اقدامات دیگری که میتوان به آنها اشاره کرد، این است که وقتی مادر باردار دچار عوارض ناشی از اقدامات زیبایی میشود و نیاز به درمان دارد، با گروهی دیگر از مشکلات روبرو خواهد شد. دیگر علل احتمالی غیر عفونی ترشحات مهبلی : شامل التهاب مهبل تحلیل رفته (التهاب مهبل که معمولاً پس از یائسگی رخ می دهد)، دیابت ، (به طور شایعی با عفونتهای عود کننده مخمری همراه است، یا تحریک ناشی از محصولات معطر مانند صابون، دوشهای مهبلی، پد یا پنبه قاعدگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا