پرده بکارت

سوالات مهم درمورد پرده بکارت

می توان با جراحی پرینورافی در ناحیه ورودی واژن تنگی ایجاد کرد یا محل پارگی زایمان را ترمیم کرد، ولی ترمیمی که دقیقا بر روی پرده بکارت انجام شود، به هیچوجه امکان پذیر نیست. با توجه به مواردی که گفتیم امکان ترمیم پرده در این شرایط وجود ندارد و در صورت احساس باز بودن ورودی واژن و برای افزایش رضایت جنسی می توان جراحی هایی برای تنگی واژن مانند پرینورافی انجام داد. با توجه به اینکه برای معاینه لازم است پوزیشن خاصی داشته باشید تا پزشک بتواند دید خوبی بر روی ناحیه داشته باشد، ایده آل این است که معاینه بکارت به صورت حضوری انجام شود. اما اگر پارگی در اثر نزدیکی و دخول کامل باشد، با توجه به اینکه پارگی در یک یا چند نقطه به طور کامل رخ می دهد، امکان ترمیم خودبخود نخواهد بود. آیا پس از پارگی امکان ترمیم خود به خودی پرده بکارت وجود دارد؟ امکان تشخیص نوع پرده بکارت توسط خود شخص وجود دارد؟ گذشته از موارد ارتجاعی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت.

آیا امکان ترمیم پرده بکارت ارتجاعی بعد از زایمان وجود دارد؟ باید بدانید در مواردی که برقراری رابطه جنسی مدت طولانی اتفاق افتاده باشد، امکان انجام ترمیم مناسب پرده بکارت وجود ندارد. این دو چینخوردگی که به نام لب­های بزرگ شناخته می­شوند، در همهی خانمها قبل از برقراری رابطهی جنسی و در حالت عادی تقریباً بر روی هم خوابیده و ورودی ولو را می­بندند، البته ظاهر این ساختارها در افراد مختلف تا حدودی متغیر است که این مسئله تا حد زیادی به میزان چربی موجود در آنها وابسته میباشد، چرا که حجم اعظم لب­های بزرگ را بافت چربی تشکیل میدهد. پرسش:سلام من چند روزه شکممو اطراف نافم احساس میکنم لاغر شده از طرفی کمرم مدام درد میکنه تکرر ادرار دارم و بعضی وقت ها در اطراف نافم و پایین تر هردو سمت بدنم کمی درد میکنه البته تا حدی قابل تحمله ولی خیلی شدید نیست و به شدت نفخ دارم ایا امکان داره کیستم پاره شده باشه؟ تا اینکه یه سال پیش سونوگرافی سینه دادم و دکتر بهم گفت سینت پلی کیستیک هستش و یه کیست کوچیک تو یکی از سینه هام بودو گفت درمان خاصی نداره باید یه سری نکات تغذیه ای رعایت کنی فقط بهم کپسول روغن گل مغربی داد.من گاهی اوقات تو سینم خیلی احساسه درد میکنم و سینم همیشه داغه و توش خیلی توده حس میکنم و سینم یه حالت افتاده و سنگین داره.

در ضمن برای اینکه نوع پرده را مشخص کرد با توجه به اینکه انواع متفاوتی از هایمن وجود دارد، باید انواع آن را بارها و بارها دیده باشید و بتوانید از هم تشخیص دهید. از میوههایی که برای زیبایی جنین در دوران بارداری میتوان اشاره کرد گلابی میباشد. خونريزي رحمي و درد انقباضات رحم در زني که در دوران بارداري است احتمال سقط را مطرح مي کنند اين حالت را اصطلاحا تهديد به سقط مي نامند که در آن دهانه رحم باز نشده است و با استراحت و درمان محافظه کارانه مي توان از آن جلوگيري کرد. ولی خون دوران قائدگی خون تازه نیست . دیابت بارداری اغلب بعد از زایمان از بین میرود و به حالت قبل باز میگردد، ولی آنچه نگرانکننده خواهد بود، سلامت نوزاد است. پرده ی بکارت از نوع ارتجاعی حین دخول، به علت خاصیت ارتجاعی بالا پارگی واضح ندارد ولی پس از زایمان و عبور جنین از کانال زایمانی، بقایای پرده هایمن ممکن است پاره شده و این پارگی کاملا واضح و مشخص است.

نوامبر 5, 2020 آلت مردانه, از کجا بفهمم ارتجاعی هستم, از کجا بفهمم حلقوی هستم, انگشت کردن داخل واژن, انواع پرده بکارت, انواع پردهاي بكارت با شکل, اولین رابطه جنسی, باکرگی, باکره, باکره چیست؟ تفاوت خون قاعدگی با خونریزی پرده بکارت چیست؟ اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند حرکات ناگهانی یا خشن هنگام دخول سبب خونریزی زیاد و درد خواهد شد. وجود یا عدم وجود خونریزی در اولین مقاربت نشانه سلامت یا عدم سلامت پرده بکارت نیست . قاعده حرمت اعـــانت بر اثم: اعـــانت (همـکاری) در اثـم (گناه) همـچون خود گنـاه حرام می باشد. ترمیم پارگی پرده بکارت به صورت خود به خود اتفاق نمی افتد حتی اگر دخول فقط یک بار اتفاق افتاده باشد و مدت زمان طولانی از آن گذشته باشد. به گزارش سایت دانستن: هایــنـــموپلاستی یا ترمیـم بکـارت عمـــلی اســـت که پزشــکان در معنای غالـب (مامــاها و سایر پزشــکان نیــز می تواننـــد ایـــن کار را انجــام دهـــند.) برای ترمیم پرده بکــارت دختری که بکـــارت آن در اثــر داشـتـن ارتــباط جنـــسی با فرد دیگری یا در اثـــر حوادث دیـــگر از بیـن رفـــته اســـت، می پردازنـــد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا