پرده بکارت

خیار 90 درصد آب دارد

هر قدر رطوبت در لباس زیر و قسمت تناسلی بیشتر باشد ابتلا به عفونتها خصوصاً انواع قارچی آن بیشتر خواهد شد. انواع خاصی از لباسهای زیر مانند اسپندکس (الیاف کشدار بکار رفته در لباس شنا و…) امکان عبور هوا وجود ندارد، این نوع لباسها، جاذب رطوبت هستند. در این مورد حتماً باید یک پاکسازی برای کل بدن (با استفاده از تغذیه یا برخی داروها و گیاهان) و بعلاوه پاکسازی و تقویت رحم انجام گیرد. ترشحاتی هم در خانمهای باردار دیده میشود که اگر در اوایل بارداری و همراه با بوی بد، خارش و سوزش نباشد تا حدودی طبیعی است و نیازی به اقدام برای رفع آن نیست. گاهی اوقات ترشحات غیرطبیعی مربوط به بیماریهای خود رحم است، نیروی نگهدارنده رحم کاهش یافته و قادر نیست موادی که میرسد نگهداری کند؛ بنابراین، این مواد را دفع میکند، در نتیجه ضعیفی در رحم وجود دارد که سبب دفع ترشحات غیرطبیعی میشود. اگر علت ترشحات غیرطبیعی فقط ناشی از کژکاری خود رحم باشد، دیگر نیازی به پاکسازی کل بدن نیست و فقط رحم باید پاکسازی گردد.

این ترشحات که طبیعی هستند بدون درد، بدون خارش، سوزش، رنگ و بو هستند. استفاده از صابونهای بو دار و شوینده های قوی، باعث حساسیت واژن و مقاوم شدن بدن در مقابل باکتری ها خواهد شد. به طور خودسرانه و بدون مشورت با پزشک از دوش واژینال و لوسیونهای ضد عفونی کنندهی واژن استفاده نکنید. اما، غذای نوزاد شش ماهه شما باید آنقدر خوشمزه باشد که نوزاد آن را با اشتیاق بخورد. به سه ماهه سوم خوش آمدین! یک قاشق غذاخوری پونه کوهی، یک قاشق غذاخوری نعناع، رابه سه لیوان ابجوش به مدت ۳۰ دقیقه دم کرده و به عنوان جوشانده برای عفونت رحم یک روز درمیان با مقداری عسل میل شود. از آنجا که ترشحات در خانمها نقش پاکسازی بدن را دارد، میتواند عنوان یک نشانه مهم تلقی شود. یک توصیه بسیار آسان و ساده برای کاهش میزان ترشحات و پیشگیری از عفونت این است که در ساعاتی از روز به جای شلوار از دامن استفاده کنید. باید ۱ الی ۲ عدد عنبر نسارا خشک شده را دود کنید و در زمانی که دود زیاد شد داخل شیشه ای با دهانه گشاد بریزید سپس دهانه شیشه را مقابل واژن بگیرید این عمل را هر روز دو بار انجام دهید تا کاملا اثرات عفونت از بین برود.

• خونریزی که متوقف می شود امابعد از دو هفته یک شروع ناگهانی خونریزی بسیار سنگین است، که ممکن است نیاز به کورتاژ و یا D & C به دنبال باشد . نه، نداشتیم فقط من بودم اما مادر و دختر خاله مادرم هر دو دو قلو به دنیا آوردهاند. همچنین اگر دچار ترشحات غیرطبیعی و عفونی رحم شدهاید، میتوانید از عسل رقیقشده با آب جوش استفاده کنید اما با این تفاوت که باید خود را در این محلول شستوشو دهید یا آن را در لگن ریخته و داخل آن بنشینید. بعلاوه میتوانید خود را با این محلول شستوشو دهید. پس از استفاده، تحت تأثیر رطوبت و حرارت فضای داخلی بدن، غشاء خارجی این محصول ذوب شده و مایع داخل آن خارج می شود. در ضمن توصیه می كنم با غذا 1 قاشق مربا یا عسل میل كنید تا پس از صرف غذا دچار احساس ضعف نشوید . خانمهایی که میخواهند عادت ماهیانه خود را به خاطر رفتن به زیارت و هر دلیل دیگر جلو بیندازند، یک قاشق غذاخوری تخم شوید را با یک مشت گلگاوزبان دم کرده، سپس نیم سیر (۷۵ گرم) گز انگبین (گز علفی) را خرد کرده به دمکرده اضافه نمایند بعد از نیم ساعت آن را صاف نموده نوش جان کنند.

بنابراین نسبت به گذشته محیط اطراف خود را بهتر درک کرده و اثر پذیری بیشتری دارد. در خانمها به طور طبیعی ترشحات از دستگاه تناسلی وجود دارد که نیازی به درمان ندارد. اگر ترشحات بدون سوزش و خارش باشد، میتوان با کمک مقداری عسل رقیقشده که با تجویز پزشک توصیه شده به صورت موضعی عفونت را برطرف کرد. مرتضی: خانم کاظمی خواهش میکنم کمکم کن من بخاطرداروهای هوذمونی 35 کیلو در عرض یکسال اضافه شدم بعد با ورزش و خون دل خوردن کم شدم اما تمام بدنم استریا شده. در واقع حاصل مطالعات صورت گرفته توسط محققان دانمارکی نشان داده است پدرانی که در طی فرآیند بارداری همسران خود دچار اضافه وزن بیشتری می شوند بیش از پدران لاغر احتمال دارد که صاحب نوزاد دختر شوند. مقداری عسل ار به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به ناحیه واژن خود بمالید تا علایم بیماری تسکین یابد. عنبر نسارا عفونت واژن را از بین می برد. این همچنین مزمن است و در موارد شدید می تواند تمام روز و سراسر بارداری به طول بیانجامد. روشهای مختلفی برای این پاکسازی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از شیافهای ضد عفونیکننده داخل رحم است که پزشک تجویز میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا