پرده بکارت

پرده بکارت و هرانچه دختران باید از آن بدانند

2- زمانی که اندازه لابیا مینور، در خروج ترشحات واژنی مانع باشد و نوعی عفونت واژینال را برای زنان ایجاد نماید. درواژن زنان قارچ به مقدار کم به طور طبیعی زندگی می کند، محیط اسیدی واژن مانع از رشد این قارچها می شود. فرض کنید با اصلاح رفتارهای تغذیهای کودک یا نوجوان ما وزن کم کرد، چه کنیم این رفتارها در او نهادینه شود؟ ابتلا به زردی شدید معمولا در مواقعی رخ میدهد که نوزاد همراه با زردی متولد شود، چرا که کبد در این دوران از رشد کاملی برخوردار نیست. در ابتدا کارشناس بهداشتی سوالات متفاوتی را به منظور کمک به تعیین دقیق علت ترشحات، شامل سوالاتی در مورد استفاده اخیر از آنتی بیوتیک، اینکه آیا متأهل هستید یا نه ( آیا شریک جنسی دارید یا خیر )، علائم یائسگی، علائم دیابت و سایر تغییراتی که اخیراً در سلامتی یا شیوه زندگی شما رخ داده است،از شما می پرسد. اگر برای شما تشخیص التهاب باکتریایی مهبل گذاشته شده است، امکان دارد برایتان ا آنتی بیوتیکی به نام مترونیدازول (فلاژیل) تجویز شود.

موضوع دیگری که مرتبط با بحث ماست،بررسی امکان فسخ ازدواج از سوی شوهر در صورت فاش شدن موضوع ترمیم پردۀ بکارت زن است. استفاده از یک چهارم لیوان آب میوه با ۳ چهارم لیوان آب می تواند به صورت روزانه یک نوشیدنی مفید را برای شما داشته باشد. گاهی عفونت بر می گردد در این صورت کارشناس بهداشتی ممکن است، دوره درمانی موثرتری را شروع کند، راههای برای خود درمانی در خانه را پیشنهاد کند یا به شما کمک کند که علل بالقوه عفونت را حذف کنید. بیمار احساس نارحتی در ناحیه تناسلی دارد که به صورت سوزش، خارش در دهانه واژن و در قسمت خارجی ناحیه تناسلی احساس می شود. به طور یقین باید گفت، بهبودی کامل جراحی واژينو بین 4 تا 6 هفته به صورت متوسط خواهد بود. بیماریهای منتقله از راه جنسی نیز در عرض یک هفته باید به درمان آنتی بیوتیکی جواب بدهند. همچنین زایمان با کمک وکیوم و مرحله دوم طولانی در زایمان نیز خطر پارگی را بیشتر می کند. تصادف نیز میتواند سبب آسیب و پارگی پرده بکارت شود. کم وزن بودن مادر در حاملگی نیز می تواند خطر تولد زودرس را افزایش دهد. جالب است که وقتی یک زن یا دختر در اولین مقاربت جنسی خون ریزی دارد، ممکن است از نظر فیزیکی بر روی ملافه تخت قابل مشاهده نباشد و یا حتی شریک جنسی زن متوجه آن نشود، زیرا هنگامی که مایع منی با مقدار خون کم مخلوط می شود، به احتمال زیاد خون قابل تشخیص نمی باشد.

التهاب مهبل تحلیل رفته می تواند با تغییرات هورمونی ایجاد شود، مثلاً بعد از بارداری یا در هنگام استفاده از قرصهای جلوگیری از بارداری بروز کند. به هر حال سوزاک و کلامیدیا معمولاً هیچ علامتی ایجاد نمی کنند. در هنگام مواجهه با هر ترشح جدیدی که با توقف استفاده از تحریک کننده های باقوه مهبل بهبودی نمی یابند به کارشناس مراجعه کنید. معمولا بیشتر مادران در روزهای اول پس از زایمان، شیر کافی و مناسبی ندارند اما نباید نگران باشند زیرا میزان ترشح شیر با ادامه روند مکیدن نوزاد در روزهای پیش رو، بیشتر خواهد شد. غالباً فقط یک دوز آنتی بیوتیک در ماه کافی است. در حین معاینه لگنی، یک نمونه از ترشحات برای آزمایش در آزمایشگاه جمع آوری می شود. اگر عفونت مخمری قبلی داشته اید و علائم تکرار شونده مشابهی دارید، می توانید از داروهای ضدقارچ استفاده کنید. اگر مبتلا به دیابت هستید، کنترل سطح قند خون می تواند به جلوگیری از عفونتهای راجعه بخصوص عفونتهای مخمری کمک کند.

در اکثر افراد زمان تخمک گذاری طبیعی یک یا دو ماه بعد از قطع مصرف آغاز می شود. اثر پیشگیری از بارداری قرصهای LD در دور اول مصرف قرصها چندان قابل اعتماد نیست برخی منابع این عدم دقت را منحصر به یک هفته اول مصرف قرص میدانند با این حال استفاده از یک روش کمکی در اولین دوره ی مصرف قرص (در ماه اول و ترجیحاً 2 هفته اول) پیشنهاد میشود. کار با کارشناس بهداشتی عواملی را که منجر به عفونت می شود، مانند استفاده از آنتی بیوتیکها، پوشیدن لباس زیرهای غیرپنبه ای، پوشیدن لباسهای زیر تنگ در حین ورزش، استفاده از محصولات معطرکه مخاط مهبل را تحریک می کند یا استفاده از داروهای جلوگیری از بارداری مشخص می کند. به طور شایعتر این مشکل در طی و بعد از یائسگی ایجاد می شود. فقط در مصرف زعفران زیاده روی نکنید، چون مداومت در مصرف زیاد زعفران باعث ایجاد انقباضات رحمی و باعث سقط یا زایمان زودرس میشود. در جراحی هایمنوپلاستی ، بافت پاره شده را به حالت قبلی باز میگردانتد و کیفیت باکره مانندی را ایجاد میکنند . از طرفی دیگر توسط Vaginal Douching (شستشوی واژن) باکتریهای موجود در واژن را به قسمت دهانه رحم خود و خود رحم روانه می کنید که این خود سبب عفونت در این نواحی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا