پرده بکارت

13 عامل اصلی سوزش واژن و روش درمان موثر برای هر کدام

علت درد کولیکی نوزاد چیست و چه زمان باید به پزشک مراجعه کرد؟ اما اگر همچنان درباره کودک خود نگران هستید و هیچ روشی نمیتواند آن را آرام کند، به پزشک مراجعه کنید. اما داشتن بیش از حد ترشحات، می تواند نشانگر مشکلات جدی باشد. شاید با سرشیشه راحت نیست یا اینکه بخاطر عوض شدن بیش از اندازه سرشیشه یا گاهی از سینه مادر و گاهی از بطری شیر خوردن دچار nipple confusion شده و بخاطر این سردرگمی میلی به گرفتن شیشه ندارد. این دو گروه تا زمان زایمان پیگیری شدند و پیامدهای بارداری شامل بروز پره اکلامپسی، محدودیت رشد داخل رحمی، زایمان زودرس، روش زایمان، آپگار دقیقه 1و 5 نوزاد و وزن نوزاد ثبت شد. از نظر محدودیت رشد جنین، زایمان زودرس، روش زایمان و نمرهی آپگار تفاوت معنیداری بین دو گروه دیده نشد. در برخی از موارد کاشت می تواند دارای عوارضی باشد که بعد از چند روز این علائم با استراحت و مراقبت از بین می روند و دیگر اثری از آنها دیده نمی شود. در غیر این صورت ممکن است فرد رابطه جنسی دردناکی را متحمل شود.

نتیجه گیری: مطالعهی حاضر نشان داد که تجویز آسپرین از سن بارداری 14 هفته به بعد در زنان با یافتههای غیر طبیعی داپلر نتوانست خطر بروز پره اکلامپسی را کاهش دهد. گروه مورد روزانه 80 میلیگرم آسپرین و گروه شاهد روزانه یک قرص پلاسبو دریافت کردند. پس دادن شیر توسط نوزادان، یک اتفاق شایع است. شاید به اختلال گوارشی رفلاکس دچار است و باید داروی مناسب یا شیر خشک متفاوتی را برای کاهش این مشکل مصرف کند. در اواخر این ماه، نوزاد آمادگی خوردن غذاهای جامد را دارد. به هر حال هر چه شما مادر عزیز بتوانید به شیر دادن به نوزاد خود ادامه بدهید، اثرات مفید شیر خوردن بچه برای شما و نوزاد دلبند شما بیشتر و ماندگار تر می باشد. محققان میگویند نوزادانی که از شیر مادر تغذیه میکنند ارتباط عاطفی قویتری را مادر برقرار میکنند و مادرانی که شیردهی را تجربه میکنند، کمتر در خطر ابتلا به سرطان پستان و تخمدان قرار میگیرند. اگر شرایط بدنی شما یا فرزندتان، این گزینه را از روی میز شما حذف کرده، به جای درگیر شدن با عذاب وجدان، درباره تغذیه نوزاد با بهترین شیر خشک بیشتر بخوانید و سردرگمیتان را با بالا بردن اطلاعات در این مورد کمتر کنید. روش بررسی: این کارآزمایی بالینی تصادفی دو سو کور در سال 1393 در مرکز آموزشی- درمانی کوثر قزوین انجام شد.

در کلیهی زنان باردار تک قلو 11 تا 14 هفته، سونوگرافی داپلر شریان رحمی انجام شد و در صورت وجود یافتههای غیر طبیعی داپلر، مادران در دو گروه مورد (50 نفر) و شاهد (50 نفر) وارد مطالعه شدند. این مطالعه با هدف تاثیر تجویز آسپرین به منظور پیشگیری از پرهاکلامپسی در زنان پر خطر با یافتههای غیرطبیعی در سونوگرافی داپلر شریان رحمی انجام شد. برای رفع این مشکل نیز لازم است با پزشک کودک مشورت کنید. اگر قصد دارید از قرص های ضد بارداری استفاده کنید و از عوارض آن می ترسید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. البته اگر بیماری خاصی دارید، نیازی به قطع خودسرانهی دارو نیست، اما در اولین فرصت با پزشک خود مشورت کنید تا راهحلی مناسب برای آن انتخاب کند. شاید شیر بیش از اندازه تند یا کند از سر شیشه جاری میشود و بلعیدنش برای فرزندتان سخت است. شاید سری شیشهشیر، شیر را بیش از اندازه تند یا کند به دهانش میفرستند. شاید لازم است وقت خوردن شیر باید سرش را کمی بالاتر قرار دهید تا توان بلعیدن درست شیر را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا