پرده بکارت

مروری بر ترشحات و عفونت های دستگاه تناسلی زنان

این آمپول باعث افزایش دمای بدن شده و به تخمک گذاری در ناباروری کمک می کند. دوست داشتم گزارشم را با یک تصویر شروع کنم، تصویر دختری که با ترس و لرز در مطب یک دکتر زنان نشسته و مدام دور و برش را نگاه میکند تا مبادا آشنایی او را آنجا ببیند. برای حفظ وزن گیری فرزندتان شما میان وعده سبک را بین صبحانه و ناهار و ناهار رو شام فراموش نکنید و شیر مادر هم همچنان مصرف شود. قرص براي خشك شدن شير مادر فراموش نکنید که این کلم برگ ها را تا زمانی که کاملا تغییر نکرده و پژمرده نشده اند، از روی سینه های خود برندارید و تا زمانی هم که سینه های شما به طور کامل نرم نشده باشند، این کار را تکرار کنید. پاسخ از دکتر اکبر کوشانفر، متخصص اطفال: مادر عزیز به طور کلی برای از شیر گرفتن کودک توصیه می شود مادر این کار را به مرور زمان انجام دهد. روغن نارگیل به افزایش وزن و هضم آسان در نوزاد کمک می کند. با این وجود پروژسترون موجود در این آمپول، رحم را شل میکند و اجازه انقباض به آن نمیدهد. شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزاد است چرا که ترکیبات موجود در شیر مادر مناسب بدن نوزاد بوده و تمام مواد مغذی را به بدن او میرساند.

با آموزش شیردهی به مادر می توان کاری کرد که او شیر در مدت طولانی تری به بچه بدهد و کالری دریافت بکند و این زردی او از بین برود . طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت. ممکن است در برخی موارد پرده بسیار ضخیم باشد كه برای پارهكردن آن، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفصلی درباره این آمپول و عوارض آن به دست بیاورید. احتمالا شما تجویز هفتگی امپول پرولوتون(پروژسترون)داشته باشید .معمولا هفته ای ۱عدد ۵۰۰ این امپول توصیه میشود .اگر نظر پزشکتان همان ۲۵۰ هست بقیه را دور ریخته وهفته بعد امپول بعدی را استفاده کنید.در غیر اینصورت آمپول را بطور کامل در همان زمان استفاده کنید . تزریق آمپول پرولوتون باعث از بین رفتن انقباضات رحم میشود و به این دلیل سطح پروژسترون یا گیرندههای پروژسترونی کارایی خود را از دست میدهند و پایین میافتند. یا می توانید آن را به همراه سایر ادویه ها و شیرین کننده ها برای نوشیدنی گرم به آب یا شیر اضافه کنید .پودر زردچوبه را در یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و ۱ تا ۲ بار در روز مصرفش کنید، ترجیحا ۱۰ روز قبل از تاریخ پریود مورد انتظارتان این کار را انجام دهید.

به طور منظم لباس زیر خود را عوض کنید. در صورتیكه با رعایت نكات بهداشتی و به لطف پیشرفت علم، امروزه احتمال سقط جنین فقط در ۱۵ تا ۳۰ درصد حاملگیها وجود دارد كه در صورت رشد مناسب جنین این احتمال به ۳ درصد كاهش پیدا میكند. شما ممکن است تمایل داشته باشید برای سقط جنین از زعفران، سنبل ختایی، کوهوش سیاه و یا پونه و یا هرچهارتای این گیاهان استفاده کنید. پس شما توقع نداشته باشید که کلیه این علائم در شما بروز کند. پس از آن حریرهی بادام و پورهی سیبزمینی و پورهی کدو یا پورهی هویج و سوپ میتواند برای کودک مفید باشد. برای مقوی شدن شیر باید از مکمل مناسب نیز استفاده کنید که پزشک برای مادر اغلب مولتی ویتامین و تا پایان سه ماهگی پس از زایمان استفاده از قرص آهن را توصیه می کند. همچنین میتوانید وقتی به کودک شیر خشک میدهید، با دوشیدن و پمپ کردن شیر، آن را برای استفاده در روزهای آینده نگهداری کنید. تزریق این آمپول در بارداری باعث تنظیم میزان پروژسترون و کاهش خطر زایمان زودرس و سقط جنین میشود.

خیلی از خانمها بعد از سقط جنین دچار خونریزی می­شوند که به صورت لکههای کم یا زیاد پدیدار می­شود. درمان عفونت های قارچی بستگی به این دارد که نوع عفونت شما بدون عارضه بوده یا از نوع عفونت های پیچیده است. اضافه کردن روغن نارگیل به رژیم غذایی نیز برای درمان عفونت های مخمری مفید است. علت خشک یا کم شدن شیرمادر و نحوه درمان راحت خانگی آن. اگر شما باردار هستید یا شیرده و یا اینکه قصد باردار شدن دارید، داروی گیاهی و یا مکمل خاصی مصرف میکنید و یا آلرژِی دارید پزشک را از وضعیت خود مطلع کنید. مصرف این دارو سطح قند خون را تغییر میدهد اگر دیابتی هستید مرتب قند خون خود را چک کنید. ستاره | سرویس مادر و کودک – اگر باردار هستید و تا به حال سابقه سقط جنین داشته اید احتمالا با نام آمپول پرولوتون آشنا شده اید. همچنین در خصوص دلایل افزایش مجوز سقط درمانی در استان، یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با تأکید بر اینکه سقطهای غیرعمد دلایل متعددی دارد، به ایسنا می گوید: سن و سابقه سقط در فرد، بیماریهای عروقی، دیابت، عفونتها و اختلالات رحمی که اختلالات کروموزومی، شایعترین آنهاست میتواند ازجمله دلایل سقطهای غیرعمد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا