پرده بکارت

لیست 12 غذای ممنوع در رژیم غذایی دیابت بارداری

اگر در روزهای ابتدایی دوره قاعدگی هستید، با یک قرص شروع کنید و اگر لکه بینی پیدا کردید دو قرص مصرف کنید تا لکه بینی تمام شود، پس از پایان لکه بینی دوباره یک قرص تا زمانی که می خواهید خونریزی رخ ندهد. اگر در روزهای ابتدایی قاعدگی هستید با مصرف یک قرص شروع کنید و اگر لکه بینی پیدا کردید، دو قرص مصرف کنید. مصرف کربوهیدرات را مدیریت کنید: برنامهٔ وعدههای غذایی شما بهتر است حاوی کربوهیدراتی کمتر از معمول همیشگیتان باشد. یک خواننده: سلام خانم دکتر عزیز مطالب سایت شما بسیار عالی و کاربردی هستن و من که به تازگی دچار مشکل معده شدم تازه متوجه شدم که تغذیه چقدر میتونه در سلامتی انسان تاثیر بذاره و الان مرتب مطالعه میکنم تا بتونم به سلامتی خودم و خانوادم کمک کنم. Nila: سلام خانم دکتر من 28 سالمه و قد 162 و وزن 62 کیلو ، به هیچ عنوان شکم یا پهلو ندارم و کاملا بالا تنه مناسبی دارم اما در ناحیه ران ها و باسن حدود یک الی دو سایز بیشتر هستم ، وقتی هم رژیم می گیرم صورتم به طرز وحشتناکی لاغر میشه و چون کبودی زیر چشم دارم خیلی بد میشم ، بعدشم که بالا تنه لاغرتر میشه که اصلا خوشایند نیست ، من برای حل مشکلم چیکار میتونم بکنم ؟

در درجه اول شما فرزند خود را با سایر بچه ها مقایسه نکنید، بر اساس فیزیولوژی و متابولیسم بدن، وزن و رشد هر کودکی با دیگری متفاوت است؛ اما بنا به گفته بسکمک از متخصصان میانگین افزایش وزن در بچه ها سالانه و ماهانه باید به به شرح زیر باشد. پاسخ: با انتخاب هر كدام از ليستهاي غذايي زير وزن خود را ماهانه 2كيلو گرم افزايش دهيد. اگر آن زمان وزن 50 كيلو گرم براي شما مناسب بوده الآن ديگر مناسب نيست . يعني در اين مدت رژيم نداشته باشيد بلكه معمولي غذا بخوريد و با رعايت توصيه هايي كه به شما ميشود وزن خود را ثابت نگه داريد . وزنم را نمیدانم ولی قدم 167 است. الی سقزی: سلام خانم دکتر من ۱۸سالمه قدم ۱۵۲سانته نسبت به خواستگارم ۳۰سانت کوچکترم ,چکار کنم قدم بلند شه, آیا قرص آرجنین اثر داره؟ ثمره: سلام خانم دکتر میخواستم ببینم قرص ال کارنیتین چند کیلو کم میکنه ؟ میخواستم ببینم در صورت مراجعه به کلینیک شما میتونم از شما رژیمی بگیرم که 10 تا 15 کیلو تو 1 ماه کم کنم. مطالب شما رو هم مرتب دنبال میکنم و سعی میکنم اجرا کنم. سعی کنید در طول دوره بارداری بدون مشورت و تجویز پزشکتان هیچگونه قرصی را برای جلوگیری از حالت تهوع میل نکنید.

به هر حال چنانچه اين حالت رخ دهد تحت ¬نظر مربي ¬بدنساز به بدنسازي موضعي¬سينه بپردازيد و از محصولات¬ بزرگ كننده و سفت كننده سينهها استفاده كنيد . وقتي به هر دليل غذاي مصرفي خود را كم ميكنيم بدن براي تامين انرژي مورد نياز خود به سراغ منابع ذخيره انرژي ميرود اما از آنجاييكه تامين انرژي از گليكوژن آسانتر و سريعتر انجام ميشود بنابراين در ابتدا گليكوژن موجود در كبد و عضلات به مصرف ميرسد . پاسخ: ونوستات دارویی برای کاهش جذب چربی هاست اما مصرف بیش از 1 ماه توصیه نمی شود چون ایجاد کمبود انواع ویتامین ها و املاح می شود. سلولهای چربی بدن او بیش از حد طبیعی ساخته می شود و چاق خواهد شد. پاسخ: در بدن انسان ذخيره انرژي عمدتا به دو شكل ميباشد : چربي كه منبع طولاني مدت ذخيره انرژي است و گليكوژن كه در كبد و عضلات ذخيره ميشود و منبع موقت و ناپايدار ذخيره انرژي است . به طور کلی از بعد از بلوغ تا قبل از یائسگی (دوران باروری)، در طی هر چرخه بافت حساس اندومتر به تغییرات هورمونی پاسخ داده و به تدریج رشد میکند و در نهایت در پایان چرخه و با رخ ندادن حاملگی فرو ریخته و خونریزی قاعدگی را شکل میدهد.

ریحانه: سلام.ضمن خسته نباشید خدمت شما.29 ساله هستم و مجرد.قبل از دوران دانشجویی 85 کیلو وزن داشتم 6 سال ورزش ایروبیک انجام میدم و بدون رژیم کرفتن با ورزش به 65 رسیدم ولی مشمل اصلی در سایز سینه ها ست که تغییری نکرده و خیلی بزرک هر ورزشی که بگین انجام دادم الان هم به پزشک تغذیه مراجعه کردم اما امیدی ندارم به جز جراحی ایا پیشنهادی دارین؟ پاسخ: عزیزم موثرترین عناصر روی و کلسیم و ویتامین دی هستند و انجام ورزشهای کششی نیز موثر است. اسیه: سلام خانوم دکتر نازنیین من 3 ماه ازدواج کردم و شدیدا دارم افزایش وزن بیدا میکنم مخصوصا ناحیه شکم و بهلو خیلی نگرانم شما میگین بیاده روی ولی من اصلا موقعیتشو ندارم که برم بیاده روی میشه منو راهنمایی کنید که چه جوری شکممو اب کنم؟ اعظم: سلام در مورد قرص لاغری اسلیم اطلاعات میخواستم؟ جمعی از ورزشکاران تبریز: سلام و خسته نباشید خدمت شما توضیحی در مورد استفاده ی مخمر ابجو برای ورزشکارانی که قصد افرایش وزن دارن بدید ایا اثر موقت دارد؟ پاسخ: سلام. باید از دکتر معالجتون نامه رضایت بگیرید. پاسخ: ویتامین های محلول در آب..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا