پرده بکارت

پرده بدون سوراخ یا بسته چیست؟

در بین داروهای پیشگیری از بارداری، لوونورژسترول از جمله داروهای بسیار موثر به شمار می رود.این دارو که نوعی پروژسترون مصنوعی به شمار می رود، با جلوگیری از ترشح گونادوتروپین های هیپوفیز قدامی، از تخمک گذاری مانع می شود. درهرحال صرفاً زمانی میتوان تاریخ دقیق آبستنی را با قطعیت تعیین کرد که لقاح به روش مصنوعی (آی وی اف) یا دیگر تکنیکهای باروری انجام شده باشد. مصرف بالای الکل به راحتی روی چرخه ی منظم قاعدگی اثر می گذارد .زیرا الکل به طور مستقیم روی کبد اثر منفی می گذارد و از انجا که کبد با متابولیز کردن استروژن و پروژسترون به منظم کردن چرخه قاعدگی زنان کمک می کند تداخل در عملکردش می تواند روی نظم قاعدگی اثر منفی بگذارد. ۲ ـ با اینکه این فرآورده نسبت به قرص های ترکیبی ، اثربخشی کمتری درجلوگیری از بارداری دارد، اما در زنان میانسال ، افراد سیگاری ، افراد مبتلا به زیادی فشار خون ، بیماری های دریچه ای قلب ، دیابت یا میگرن سودمندتر ازقرص های ترکیبی می باشد. باید بیایی مشاره حضوری ببینیم منطقه مورد نظرت بدرد کرایو میخوره یا نه اگه نه که از دستگاه شاک ویو در ترکیب با کویتیشن و رادیوفرکانسی انجام بدین. یکی از علت هایی که باعث می شود پریودی به هم بخورد استرس می باشد.زمانی که استرس می گیرید هورمونی به نام کورتیزول ترشح می شود که به طور مستقیم روی هورمون های جنسی استروژن و پروژسترون اثر منفی می گذارد و با توجه به اینکه پریود شدن هر خانم بسته به هورمون استروژن و پروژسترون می باشد در نتیجه زمان پریودی را نامنظم می کند.

در سندروم تخمدان پلی کیستیک کیست هایی در تخمدان ایجاد می شود که در تخمک گذاری اثر منفی می گذارد و روند عادی آن را دچار اختلال می کند که موجب به هم خوردن نظم پریودی یا قطع کامل آن می شود.از سایر علائم این مشکل رشد مو زائد، افزایش وزن، شوره سر و ناباروری می باشد. ۱ ـ در صورت ابتلای بیمار به بیماری قلبی ، سابقه بارداری نابجا،سندرم های سو جذب ، کیست های فعال تخمدانی ، بیماری فعال کبدی ، یرقان انسدادی عود کننده و یاسابقه یرقان دردوران بارداری ، دارو با احتیاط مصرف شود. در زمان بارداری به دلیل اینکه تخمک ها بارور شده اند پریودی صورت نمی گیرد اما در مواقعی به دلیل اینکه درزمان بارداری سطح مختلفی از هورمون ها در بدن ترشح می شوند قبل از اینکه به طور کلی عادت ماهیانه قطع شود خونریزی به صورت لکه ای و بسیار نامنظم صورت میگیرد که طبیعی می باشد اما حتما با پزشک خود مشورت کنید. این روش ، روشی بسیار معمول برای تسکین درد و تسریع میزان خونریزی می باشد.با قرار دادن کیسه آب گرم روی شکم و ناحیه رحم می توان به تسریع خونریزی کمک کرد. به یاد داشته باشید تنها کودک خود را در حالی که بیدار و تحت نظارت است بر روی شکم قرار دهید.

از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. این دارو در صورت وجود یا سابقه بیماری های ترومبوآمبلیک، بیماری های عروقی مغز، سکته قلبی، بیماری شریان کرونر، بالا بودن مادرزادی چربی های خون، سرطان شناخته شده پستان یا قابل پیش بینی، سرطان دستگاه تناسلی زنانه و یا سایر سرطان های وابسته به هورمون، خونریزی مهبلی تشخیص داده نشده یا غیر عادی، تومورهای کبدی و نارسایی عملکرد کبد نباید مصرف شود. در صورت بارداری ،خونریزی تشخیص داده نشده واژن ،بیماری شدید شریانی ، آدنومای کبدی ،پورفیری ، بعد از برداشتن مول هیداتی فرم (تا زمانی که میزان گونادوتروپین های پلاسما و ادرار به حد طبیعی برگردد)،سرطان پستان و دستگاه تناسلی نبایدمصرف شود. کاربامازپین ،گریزئوفولوین ، فنی توئین ، فنوباربیتال ،پریمیدون و بخصوص ریفامپین با افزایش فعالیت آنزیم های کبدی متابولیسم لوونورژسترل را افزایش می دهند وموجب کاهش اثربخشی آن می گردند.لوونورژسترل نیز با مهار متابولیسم سیکلوسپورین موجب افزایش غلظت پلاسمایی آن می گردد. در این هفته وزن او هم چنان به سرعت در حال افزایش و روند رشد ریه هایش ادامه دارد اما هنوز اکسیژن را به خون منتقل نکرده و برای جلوگیری از به هم چسبیدن ریه ها سورفاکتانت تولید میکنند تا جنین بتواند در آینده از هوایی که کیسههای ریه جمع و خالی میکند به آسانی استفاده کند اما هنوز اکسیژن و مواد غذایی از طریق بند ناف به جنین میرسد .

حال اگر شما از دسته افرادی هستید که از مشکل دیابت حاملگی رنج می برید، لازم است که حتماً شرایط متعادلی را در رژیم غذایی خود داشته باشید تا بتوانید از مواد غذایی سالم استفاده کنید. ۲- در صورت استفراغ کردن تا دو ساعت پس از استفاده از روش، خوردن مجدد قرص ها ضروری است. در بعضی موارد ، اپیزوتومی می تواند به مناطق اطراف آسیب برساند و ممکن است عمل جراحی را ضروری کند. در انتخاب رنگ لباس نوزاد هم از طیف زرد استفاده نشود، چون تشخیص زردی را از سوی والدین به تاخیر میاندازد. نوزادان مبتلا به نارسایی قلبی و فشار خون بالا و مبتلا به نفریت حاد به کالری بالایی نیاز دارند چون قبل از این که حجم معینی از شیر را مصرف کنند و به طور کافی تغذیه شوند خسته می شوند. چون در مورد فیزیولوژیک بدن نظر قطعی نمی تونیم بدیم که 100درصد کم میشه. در زمان تخمک گذاری، مخاط دهانه رحم رقیق تر و لاستیکی تر می شود و اجازه می دهد که اسپرم با سرعت بیشتری به داخل رحم راه پیدا کند. در حقیقت، می توانید این درمان ها را با داروهای ترکیبی برای نتایج سریعتر و موثرتر استفاده کنید. تمام خانم ها در طی دورانی که پریود می شوند نامنظم شدن قاعدگی را تجربه می کنند اما خیلی مهم است که علت آن را بدانید تا در صورت وجود بیماری آن را درمان کنید.برای نامنظم شدن پریودی علل مختلفی وجود دارد که بسیار ازاین علل جای نگرانی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا