پرده بکارت

کرونا ویروس یا کووید ـ 19 و بارداری

شکم خود را خیلی آرام با مخلوطی از سه قطره روغن بابونه و یک قطره نعناع بمالید تا شکم گرم شود و از میزان تهوعتان کاسته شود. در جوامعی که امکان دسترسی به سیستمهای خدمات بهداشتی- درمانی محدود است، استفاده از میزوپروستول میتواند مرگ و میر مادر را به میزان قابل توجه کم کند. نان های کم چربی بیشتری مانند انواع توریل ، کلوچه و نان پیتا میل کنید. در چه صورتی به خاطر ویار حاملگی باید به پزشکتان مراجعه کنید؟ از چه غذاهایی می توان استفاده کرد و چه غذاهایی را نباید استفاده کرد؟ حتماً می دانید که انسولین قابلیتی دارد که می تواند غذاهایی را که استفاده می کنید به قند و گلوکز تبدیل کند و گلوکز برای انرژی مادر باردار بسیار مفید و حائز اهمیت می باشد. آبنبات زنجبیلی، نان زنجبیلی یا بیسکویت زنجبیلی هم روشهای خوبی برای استفاده زنجبیل است. بارداری یکی از خاطره انگیز ترین و شیرین ترین اتفاقات در زندگی یک زوج است. فرقی نمیکند که تهوع بارداری چندبار اتفاق بیفتد، بالا آوردن در جمع چیزی نیست که هرگز بتوانید به آن عادت کنید. وقتی شکم شما خالی است، اسیدهای معده چیزی برای هضم کردن ندارند، درنتیجه به سراغ پوشش داخلی معده میروند و باعث تهوع در دوران بارداری میشوند.

وقتی شکم شما خالی است، اسیدهای معده چیزی برای هضم کردن ندارند و درنتیجه به سراغ پوشش داخلی معدهی شما میروند و باعث تهوع میشوند. همان طور که می دانید، وقتی شخصی باردار می شود، ممکن است که عوارض متعددی در بدن او شکل بگیرد و دچار تغییراتی در بدن خود شود. مطمئن باشید هنگامی که حالوروز شما بهتر شود، او نیز احساس بهتری خواهد داشت. خوردن تنقلات کوچک در طول روز نیز باعث میشود که همیشه مقداری غذا در معدهتان داشته باشید. طبق مطالعات صورت گرفته، ویار و میل به خوردن غذا نمی تواند احساس حالت تهوع در فرد باردار ایجاد کند. این مساله در طب سنتی ایران تایید نشده است و به فرض صحت باید به این مادران اطمینان خاطر داد که مصرف چندماهه این ترکیبات مشکلی از این جهت ایجاد نمی کند. ۱- آرامش روحی از مهمترین عوامل تاثیرگزار در کیفیت و کمیت شیر مادران است. به همین دلیل مشکلات گوارشی خانمی که برای اولین بار باردار است بیشتر میشود.

قرص های ضد بارداری هورمونی برای پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرند اما کاملا هم بی خطر نیستند. در این هفته، تخمک گذاری صورت و اسپرم در جای خود قرار گرفته است. بیشتر ویارهای بارداری بستگی به ذائقه شخص داشته و گاهی اوقات حتی خنده دار است. اگر در هر وعده غذایی تنها دو، سه قاشق گنجایش غذا خوردن دارید، اشکالی ندارد، شما حتی میتوانید تعداد وعدههای غذایی را به 15 بار در روز هم برسانید. بهترین راهکار مقابله با ویار این دوران، مصرف چای نعناع، شیرینیهای رژیمی نعناعی یا حتی آدامس نعنایی است. از نظر طب سنتی رشد جنین در دمای مناسب (گرما) انجام میشود پس از آنجا که جنین در حال رشد است مادر باردار باید پهلوهای خود را گرم نگه دارد تا میزان تهوعش هم کم شود. دانههای هل هم برای کم کردن حالت تهوع بسیار مناسب است البته میتوانید «به» را دم کنید یعنی رنده آن را در چای بریزید تا با یکدیگر دم بکشند. البته این فقط در صورتی است که مدت کوتاهی ویار کرده باشید و خیلی زود برطرف شود. ااحساس میکنم تا الان نشدم و بخاطر دانشگاه و اینا خیلی استرس دارم و احساس میکنم دلیلش استرس بیش از حد چون این مدت خیلی استرس کشیدم و …

همچنین در مورد مدت زمان و دیگر نکات نیز به تفضیل صحبت خواهیم کرد. به طور کلی طبق گفته انجمن جامعه سرطان آمریکا، استفاده از قرص های ضدبارداری ممكن است خطر ابتلا به سرطان سینه یا سرطان دهانه رحم را در طول زمان افزایش دهد. عقب انداختن یا جلوگیری از بارداری با استفاده مداوم از قرص ضد بارداری ال دی امکان پذیر است. • سرطان سینه: احتمال بروز سرطان سینه در افرادی که قرص های ضد بارداری مصرف می کنند، اندکی بالاتر است، مخصوصا اگر مصرف این قرص ها را از سنین نوجوانی شروع کرده باشند. عوارض نام برده شده از قرص ال دی, به دلیل وجود استروژن در این قرص ها می باشد که به تدریج بعد از گذشت چند ماه از شروع مصرف از بین می رود, اما اگر این علایم به جای کاهش افزایش پیدا کرد، لازم است که از نوع دیگری از قرص های ضد بارداری استفاده شود. ديابت حاملگي خطرناك است، حتي اگر شما علائمي نداشته باشيد. اگر قصد دارید با عوارض جانبی قرص ال دی آشنا بشید حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه بمانید و اطلاعات مفید و کاملی در این زمینه کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا