پرده بکارت

آيا خودارضايي باعث پارگي بكارت ميشود؟

چه نوع پرده هایی وجود دارد؟
تعریف بکارت حلقوی چیست؟
پرده واکنشی چگونه تعریف می شود؟
آیا معمولاً هنگام پاره شدن پرده بکارت خون وجود دارد؟
آیا خودارضایی قادر به پاره شدن پرده بکارت است؟
علائم و نشانه های پارگی پرده بکارت چیست؟
چگونه می توان رنج و عذاب ناشی از پارگی پرده در شب عروسی را کاهش داد؟
ساختار بکارت چیست؟
پرده بکارت غیرقابل نفوذ و قدرتمند است.
بقایای بکارت پس از پاره شدن

پارگی پرده و سلامت آن از دیرباز منبع نگرانی دختران آماده ازدواج و خانواده های آنها بوده است.

معیاری برای ارزیابی سلامت جنسی دختران جوان که این روزها کمتر مورد توجه قرار می گیرد. این به این دلیل است که ثابت شده است که نمی تواند معیار معتبری برای تشخیص سلامت جنسی باشد.

در مورد تأثیر خودارضایی بر سلامت پرده بکارت ، باید توجه داشت که اگر در هنگام خودارضایی ضربه مستقیم به پرده وارد شود ، ممکن است آسیب برساند. علاوه بر این ، مجموعه ای از مسائل از جمله احساس گناه و کاهش اعتماد به نفس در زنان را ایجاد می کند.

آیا خودارضایی با از بین رفتن پرده بکارت دارد؟

با این حال ، افرادی هستند که در مورد پرده شک و تردیدهای ذهنی زیادی دارند و افزایش اطلاعات در مورد پرده جنسی برای آنها بسیار مفید است و سوء تفاهم های متعددی را برطرف می کند.

برای رفع این نگرانی و ارائه پاسخ به نگرانی های روانی دختران جوان ، با دکتر ترمیم پرده بکارت ، جراح ، متخصص زنان ، زایمان و متخصص ناباروری که بخشی از تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری است ، مشورت کردیم.

چه نوع پرده هایی وجود دارد؟

بکارت یک بافت نازک و غشایی مانند است که تا حدی دهانه واژن را می پوشاند. این غشا در قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن و نزدیک ورودی واژن یافت می شود. واژن فرم مشخصی ندارد و از نظر شکل بین افراد متفاوت است.
اشکال گوناگون دارای اشکال مختلفی هستند که رایج ترین آنها به شرح زیر است:

پرده حلقوی

این پرده دهانه واژن را احاطه کرده است. رابطه جنسی غشای حلقوی قابل انقباض را پاره نمی کند.

پرده ارتجاعی

این رایج ترین نوع در زنان است. بافت غشای حلقوی متسع شده ، که به آن پرده ارتجاعی گفته می شود ، به اندازه کافی انعطاف پذیر است که هنگام ورود جسم خارجی (آلت تناسلی) پاره نمی شود ، اما نفوذ می کند. در اطراف بوسک ، ساییدگی ایجاد می شود.

در این مورد ، بکارت بطور کامل ورودی را می پوشاند اما دارای سوراخ های متعددی است.

تعریف پرده حلقوی چیست؟

پرده حلقوی به دو دسته قابل توسعه یا غیر قابل توسعه طبقه بندی می شود. همانند سایر انواع بکارت ، غشای حلقوی بدون اتساع در حین نفوذ اولیه به آلت تناسلی پاره می شود.

پرده واکنشی یا ارتجاعی چگونه تعریف می شود؟

با این حال ، پرده ارتجاعی حلقوی قابل انبساط ، که به آن پرده ارتجاعی گفته می شود ، به اندازه کافی انعطاف پذیر است و هنگام ورود یک جسم خارجی (آلت تناسلی) “در نتیجه خاصیت ارتجاعی آن پاره نمی شود.” با این حال ، ساییدگی در اطراف پرده به آلت تناسلی نفوذ می کند. در نتیجه ، یک مرد ممکن است باور کند که همسرش باکره نیست.

هنگامی که رابطه جنسی وجود دارد ، لبه پرده بکارت ساییده و شل می شود. علاوه بر این ، مخاط واژن ویژگی های مرتبط با صمیمیت جنسی را نشان می دهد.

باید تأکید کرد که پارگی پرده بکارت از هیچ قانونی پیروی نمی کند و می تواند در هر جهت ، شکل و اندازه ای رخ دهد.

پرده های ارتجاعی اغلب در هنگام زایمان پاره می شوند. پس از آسیب دیدگی ، پرده ارتجاعی به طور طبیعی درمان نمی شود.

آیا معمولاً هنگام پاره شدن پرده بکارت خون وجود دارد؟

خونریزی در هنگام مقاربت اولیه همیشه نشان دهنده پارگی پرده بکارت نیست. ایده اولین خون ممکن است در نتیجه سفتی عضلات واژن ، انعطاف پذیری ناکافی ، ورودی سخت و ساییده یا سایش واژن بی ارتباط با خونریزی رخ دهد.
بنابراین ، عدم خونریزی در هنگام مقاربت اولیه مانع پارگی نمی شود.

در واقع ، خونریزی دلیل وجود یا پاره شدن غشا نیست.

فقط 50 درصد از زنان در اثر نفوذ دچار خونریزی می شوند.

در نتیجه ، ملحفه های سفید آغشته به خون برای تعیین بکر بودن یک زن کافی نیست. هنگامی که پرده باز ارتجاعی است ، ممکن است بدون ایجاد خون پاره شود.

آیا خودارضایی قادر به پاره شدن پرده بکارت است؟

از بین رفتن جذابیت و کبودی زیر چشم از عوارض خودارضایی زنان است.

اگر خودارضایی در تماس مستقیم با پرده بکارت باشد ، پاره می شود. بسیار مهم است که به خاطر بسپاریم که می توان به گونه های گوناگونی از پرده استفاده کرد که شایع ترین رابطه جنسی است.

دخترانی که فعالیت های شدید مانند دوچرخه سواری ، رقص ، جهش و سایر ورزش ها را انجام می دهند ، بیشتر مستعد فشار آوردن و کوبیدن پرده بکارت هستند.

پرده هایی که با قدرت کافی وارد شده اند نیز ممکن است ترکیده شوند. ضربه های شدید به ناحیه واژن ، مانند ضربه هایی که در اثر لگد زدن ایجاد می شود ، می تواند پرده بکارت را پاره کند.

باید تأکید کرد که پرده جنسی فقط در اثر ضربه مستقیم یا مقاربت پاره نمی شود و هیچ شرایط دیگری مانند سقوط از ارتفاع یا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا