پرده بکارت

احتمال بارداری با مصرف قرص ضدبارداری چقدر است+عوارض

با سلام آیا ارتباط جنسی بدون پارگی پرده بکارت منجر به باردار شدن میشود؟ ضمن اینکه تحریک زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود. البته در برخی از موارد، قبل از اینکه عادت ماهیانه در خانمهای باردار به کلی قطع شود، کم شدن خونریزی یا عقب افتادن آن را تجربه میکند. سلام من موقع نزدیکی متوجه شدم که مایع منی وارد بدنم شده همون شب در جا 1دونه قرص HDخوردم وفرداش هم دو عدد خوردم ولی الان 7 رو از پریودیم میگذره ولی پریود نشدم امکان بارداری هست یا اینکه قرصها عامل عقب افتان پریودیم هست. سلام من ۲۱سالمه.الان سه روزه پریودم عقب افتاده.علت چیه؟ پاسخ: سلام می تونید از ارلیستات استفاده کنید البته حتما همراه با مولتی ویتامین باشه. برای درمان سریع خارش یا سوزش واژن از کمپرس سرد استفاده کنید زیرا این کار باعث بی حس شدن ناحیه شده و به کاهش التهاب و خارش آن کمک می کند. در نهایت می توان گفت که هر چند نظر سوم یعنی قائل به قانونی بودن برخی شقوق ترمیم، بیش از سایر نظرات به اصول اسلامی نزدیک است، اما در حقوق ایران قائل شدن به این نظر نمی تواند چندان صحیح باشد؛ زیرا ما در جایز دانستن این عمل به صورت مطلق، به «اصل برائت»، «اصل اباحه»، «قاعده تفسیر به نفع متهم» و نظریات برخی فقها استناد نمودیم که هیچ دلیل حقوقی خاصی مبنی بر تخصیص این اصول ارائه نگردید و در نتیجه باید قائل به عمومیت و اطلاق این اصول در باب عمل جراحی ترمیم پردۀ بکارت بود.

این نکته ساده، متاسّفانه در بسیاری از مواقع از سوی ما پزشکان، مغفول واقع می شود و تنها به تجویز داروهای شیرافزا به این مادران اکتفا می کنیم؛ و این در حالی است که حتّی در فرهنگ عامّه می توان نشانه هایی دالّ بر اعتقاد مردم به این نکته بدیهی را جستجو کرد؛ که نمونه بارز آن، این طعنه عامیانه است که:«حرص نخور؛ شیرت خشک می شود». بسیاری از زنان معتقدند که سه ماهه دوم حاملگی بسیار راحت تر از سه ماهه اول آن طی می شود. این مشکل که مشکلی بسیار شایع است موجب میشود که کیستهایی در تخمدان ایجاد شود که در تخمکگذاری عادی ایجاد اخلال میکند. داروهای چاق کننده غیراستاندارد حاوی مقادیر بالایی دگزامتازون میباشند که موجب بروز آسیبهای شدید به بدن و بهویژه به کبد میگردند. اگر میزان بالایی کورتیزول در جریان خونتان وجود داشته باشد، زمان و میزان جریان چرخه ماهیانه شما تغییر خواهد کرد. در این دوره پزشک شما باید آزمایشاتی را از شما بگیرد تا مطمئن شود روند بهبودی شما طبق روال معمول انجام خواهد شد.

به طور معمول، سطوح hCG هر ۷۲ ساعت دو برابر خواهد شد. بیماری که زنان سه برابر مردان گرفتار آن میشوند! حتی بیماری تیروئید، دیابت و کم خونی نیز همگی روی اشتها تاثیر میگذارند. به قدری بتادین بریزید که رنگ آب مثل چای کم رنگ شود. اگر مصرف یک قرص را فراموش کردید، بهتر است علاوه بر مصرف قرص برای هفت روز آتی روش مکمل دیگری مانند کاندوم را برای جلوگیری از بارداری به کار ببرید. پياده روي باعث ميشود كه كاهش وزن تاثير كمتري بر سينهها داشته باشد . یکی دیگر از متداولترین علتهای بر هم خوردن نظم عادت ماهیانه غذاهایی است که میخورید و مهمتر از آن وزنتان. با این کار سیستم طبیعی رفع نیاز کودک را به هم میریزند و کودک از غذا خوردن متنفر میشود یا خاطره بدی از آن در ذهنش باقی میماند. تغذیه نوزادان نیاز به مراقبت دارد و مادر مسئول نیازهای گرسنگی کودک است. کودک دهان را به حالت جویدن تکان می دهد و حرکت زبانش تغییر می کند و در سن شش ماهگی دست دراز کرده و تمایل دارد که غذای والدین را بگیرد.

اگر معمولاً عوارض پیش از قاعدگی را تجربه نمیکنید، اگر دچار دلدردها، نفخ و سردردهای شدید شوید هم میتواند آن را نامنظم شدن عادت ماهیانه بدانید. کبد با متابولیزه کردن استروژن و پروژسترون به منظم کردن چرخه قاعدگی زنان کمک میکند. سلام من دختر هیجده ساله ام از پانزده سالگی قاعده شدم سال پیش قاعدگيم منظم بود امسال تیر ماه قاعده شدم دیگه تا اوایل آبان ماه نشدم البته موضوعی برام پیش اومد که استرس زیادی داشتم بعد از آبان که قاعده شدم دیگه تا الان که اردیبهشت ماهه هنوز قاعده نشدم دلیلش چیه ? برحسب علت نامنظم شدن عادت ماهیانه شما، کار زیادی نمیتوانید برای آن انجام دهید. این کار باعث می شود که اگر ناسازگاری به یک ماده غذایی وجود داشته باشد شناخته شود و دستگاه گوارش شیرخوار نیز فرصت می یابد که به موادغذایی عادت کند. پاسخ ساده این است که شما میتوانید اکستنشن بگذارید، اما پیش از حضور در سالن برای انجام این کار بایستی برخی مسائل را بدانید. اگر مدتی است عادت ماهیانه شدهاید، بدنتان وارد یک جریان ماهیانه میشود و به همین دلیل است که پریود نامنظم بعنوان نوعی خونریزی که در مقایسه با قاعدگیهای قبلی شما غیرطبیعی باشد اطلاق میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا