پرده بکارت

این جوانه خاصیت چاق کنندگی ندارد

بهتر است که در رابطه با دیابت بارداری و عوارض موجود آن بدانید که در اغلب مواقع مشاهده شده، هنگامی که مادر وضع حمل می کند و نوزاد خود را به دنیا می آورد، دیابت های بارداری فوراً برطرف می گردد. یک نکته مهم برای زمان انجام عمل لابیا پلاستی آن است که بهتر است بعد از اتمام زمان قاعدگی انجام گیرد. من ۱۷ سالمه به تجویز پزشک قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم اولین دورم هس از روز پنج پریود دارم مصرف میکنم و دو سه روز دیگه یه بسته تموم میشه .چن روز بعد اتمام قرص پریود خواهم شد؟ برا همون دکتر بهم قرص سیپروترون کامپاند داده از روز ۵ پریود خوردم سه چهار روز مونده تموم شه بعد اینکه تموم شد چند روز بعدش پریود میشم؟ همسرم مهرماه برگشت و یک بار۵مهرویکبار۱۰مهر رابطه داشتم و۱۱مهر بازبرگشت محل کارش بعد دیگه پریود نشدم و دیدم باردارم سونوگرافی ۸ هفته که رفتم طبق ال ام پی بایدمیگفت۷هفته و۴روز ولی گفت ۸ هفته وسونوگرافی ان تی هم دوروز باز بیشتر گفت چجوریه یعنی من قبل پریودم حامله بودم وخونریزی۲۷شهریورم بخاطر پریودم نبوده؟ پروسه سونوگرافی بارداری در سایر انواع سونوگرافی نیز یکسان است. این بدان معنا نیست که در طول بارداری از تمام غذاهای مورد علاقه خود پرهیز کنید اما باید با غذاهای مغذی رژیم خود را متعادل کنید..

پرده ممکن است پاره گردد، اما به سختی خونی از پاره شدن این پرده ایجاد می گردد؛ زیرا این پرده بسیار کوچک و رگ های خونی آن نیز بسیار ریز بوده و در نتیجه خونی که از آنها جاری می شود به اندازه ای کم است که تنها با ذره بین می توان آن را مشاهده نمود. در عین حال در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود. من نزدیک یه سال و نیم یه جوش یه طرف لبه واژنم دارم اندازش تقریبا متوسط از توش نه مو در میاد نه چیزی انگار که خونی فشارش میدم نه درد میکنه چیزی خیلی باهاش ورمیرم انگارسرش سفید میشه ولی چرک بیرون نمیاد چه پمادی بخرم این جوش رفع شه لطفا یه چی معرفی کنید خلاص شم از دستش یه خانومیش نوشته بودن خمیر دندون میبره دوبار امتحان کردم خشک میشه سرش میره ولی دیگه نزدم? لطفا میشه آدرس و نهوه خرید و قیمت را برایم ایمیل کنید. سپس، جو را به آن اضافه کرده و به مدت 10 دقیقه طبخ کنید.

من چند بار بی بی چک زدم ک یا خنثی بود یا بعد چند ساعت یا دقیقه یخط کمرنگ کنار منفی میوفتاد دوروز پیش رفتم ازمایش بتای من 13/7بود و گفتن چند روز دگ بیا ازمایش بده .علایمی ک دارم درد زیر دل خواب زیاد و حالت تهوه خفیف ونوک پستان هام خیلی درد میکنه .میخواستم بدونم ایا با بتا 13 امکان بارداری هست و الان من در چ وصغیتی هستم. پرسش:سلام من میخوام باردار شم، یک هفته س ک اقدام کردیم ولی از ۲روز بعد خونریزی، دل درد و کمر درد دارم، انگار ک پریود شدم دلیلش چیه؟ پرسش:سلام.دکتر برای مادرم مدرکسی پروژسترون تجویز کرده بود.مامانم 5روز بعد از اولین پریودی شروع به مصرف کردن طبق دستور باید تا 14 روز روزی 2 تا مصرف کنم ولی الان بعد از یک هفته پریود شدن مصرف قرصو ادامه بدن یا خیر؟ پرسش:سلام، من میخوام باردار شم، یک هفته س اولین اقدام انجام دادیم، ۲روز بعد از رابطه به شدت دل درد و کمر درد گرفتم، حتی خونریزی به صورت لک هم میبینم مشکل از چی هستش؟ او تنها به یاد دارد که سقط جنین او در اتاق یک خانه و بدون هیچ وسیله کمکی جانبی و در حالت هوشیاری کامل انجام شد؛ سقط جنین حدود سیصد هزار تومانی که هزینه آن را دوست پسرش و خواهر دوستش نصف به نصف پرداختند.

منظور از مقوی کردن غذای کودک این است که انرژی کودک بیشتر شود. علاوه بر آن شیرخوار به غذاهای سالم، مناسب، کم حجم و پر انرژی دیگری (غذای کمکی) نیازمند است که می بایست تا پایان دو سالگی همراه با شیر مادر به او ارائه شود. کارشناسان بر این باور هستند که الزاما تمامی آنها به مکمل رشد کودکان نیاز ندارند. مکمل غذایی گین آپ کودکان کارن برای سهولت هضم و جذب، حاوی مجموعه آنزیمی که شامل انواع پروتئازها، آمیلاز و لاکتاز است. زیرا وقتی که میزان قند خون افزایش پیدامی کند سلول ها و اندام های بدن نمی توانند انرژی لازم را که از سوخت قند خون به وجود می آیند را دریافت کنند و خستگی موجب می شود که توانایی لازم برای انجام فعالیت های روزمره را نداشته باشند. البته باز هم نمی توان این مورد را نشانه ی قطعی برای انجام نزدیکی قبلی دانست، حتّی بدون انجام هیچگونه نزدیکی قبلی نیز، با عوامل دیگری چون، حرکات رقص (به خصوص رقص باله)، صخره نوردی، موتور سواری و دوچرخه سواری ممتد، اسب سواری، دخول دیگر اجسام خارجی و دیگر فشار های جسمانی کار، می تواند باعث ایجاد این حالت ۷ شکل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا