پرده بکارت

بکارت – ويکی شيعه

آیا بعد از ترميم بكارت با ليزر در اصفهان نیاز به استراحت دارید؟ و متفورمین حتی پس از بارداری مزایایی هم دارد. باز هم به نظر من کار اخلاقی و درستی نیست. شما یک مصرف کنندهاید چه کار به کار این مسائل دارید؟ بله. ایده آن اولین بار توسط یک کشور اروپایی اجرا شده اما بعدش توسط داروسازان داخلی تولید شده. لیلا که بعد از سقطجنین دچار افسردگی شدیدی شده بود و به دنبال آن ریزش مو و کاهش شدید وزن را تجربه کرد، میگوید که یک سال بعدازآن اتفاق تلخ، برای بار سوم باردار شد، اما همچنان در حسرت فرزندی است که از دست داده است. طریقه مصرف متفورمین بزرگسالان در صورت مصرف متفورمین تنها : در ابتدا ۵۰۰ میلیگرم معادل یک قرص دوبار در روز همراه صبحانه و ناهار سپس در صورتیکه نیاز باشد پزشک در طول هفته دوز دارو را افزایش می دهد و به مقدار ۵۰۰ یا ۸۵۰ میلیگرم دو یا سه بار در روز همراه غذا می رساند.

با اینحال در طول این مرحله باید مراقبت کاملی توسط بیمار انجام شود. گریهای که تسکینناپذیر است به این معنا نیست که کودک شما را پس میزند. اما نگفتید به نظرتان این کاری که میکنید اخلاقی است؟ پاسخ به این سؤال بستگی کاملی به زاویۀدید ما داردکه آیا ما توجه خود را به نفس عمل جراحی معطوف نماییم و یا عدم آگاه نمودن شوهر در خصوص ترمیم؟ حال اگر عمل مجدد نیاز باشد و یا آن که عمل های همزمانی نیاز باشد که در جراحی زیبایی واژن انجام گیرد؛ همگی روی هزینه تمام شده قطعاً تأثیر می گذارد. معمولا زخم های عمل واژینوپلاستی بسیار سطحی است. زنان مبتلا به دیابت نوع 2 که از قبل متفورمین مصرف می کنند ممکن است نگران اثرات آن در دوران بارداری باشند. یکی از جراحی های زیبایی مربوط به بخش تناسلی ، جوانسازی واژن است . نوع پرده بکارت توسط پزشک زنان قابل تشخیص است و قبل از ازدواج باید حتما نکات مهم بررسی شده و توسط پزشک اعلام شوند.

سوال : من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟ رمز و راز باکرگی و حفظ پرده بکارت از دیرباز نشان از نوعی دست نخوردگی وحفظ معصومیت فیزیکی بوده و شاید بروز راهها و روشهای تازه برای وانمود کردن اینکه پرده بکارت کماکان به قوت خود باقی است، نشان از همین تفکر عمیق و ریشه دار دارد. مشبک (Cribriform): این نوع پرده چندین سوراخ کوچک در خود دارد که حالت مشبک به آن می دهد. در صورت عدم کنترل عوارض جانبی ، پزشکان غالباً سعی می کنند دوز را کاهش دهند یا به دنبال گزینه های دیگر باشند. گزینه دوم زمانی است که باقی مانده پرده وجود ندارد و به کمک بافت های بدن بیمار، پرده جدیدی ایجاد می شود. باد گرم سشوار هم یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که شما از طریق آن می توانید جریان خون را در ناحیه تناسلی خود بیشتر کنید و همچنین از این طریق، بخیه های ترمیم بکارت شما هم زودتر درمان می شود. اگر در برنامه غذایی هفتگی برای دیابت بارداری از مواد غذایی استفاده کنید که میزان گلوکز آن ها پایین می باشد، می تواند این کمک را برای شما داشته باشد تا کنترل دیابت دوران بارداری را بر عهده بگیرید و بتوانید به بهترین نحو ممکن زایمان داشته باشید.

شیر خشک pre-Nan برای نوزادانی که در بدو تولد کمتر از ۲۵۰۰ گرم وزن دارند و نوزادان نارس یعنی نوزادانی که قبل از ۳۸ هفتگی متولد شده اند مناسب است. اکثر آنها خفیف هستند و ممکن است پس از دو یا سه ماه اول مصرف قرص برطرف شوند. اکنون که می دانید متفورمین چقدر می تواند برای دیابت نوع 2 و PCOS مفید باشد ، خوشحال خواهید شد که می دانید مصرف آن در دوران بارداری بی خطر است. دیوار دار (Septate): در پرده بکارت دیوار دار پوستی اضافه در اطراف سوراخ واژن وجود دارد که باعث بوجود آمدن دو سوراخ کوچک در قسمت ورودی واژن خواهد شد. دندانه ای (Denticular): پوسته ی اطراف این نوع پرده به صورتی است که شکل دندانه دار دارد. این بدان معنی است که هنگامی که یک زن باردار متفورمین مصرف می کند ، کودک خود نیز چنین می شود. در بسیاری از موارد نیز ممکن است تا پزشک تشخیص دهد، برای کنترل کردن دیابت بارداری لازم است که از داروهای خوراکی همانند متفورمین یا انسولین تزریقی برای بیمار در نظر بگیرد. خطرات عوارض جدی مانند اسیدوز لاکتیک ، هنگامی که اسید لاکتیک در بافتها ایجاد می شود ، با متفورمین نیز امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا