پرده بکارت

ترميم بكارت با ليزر در اصفهان

تعمیر لیزر بکارت در اصفهان یکی از انواع روش هایی است که بسیاری از زنان به دلایل مختلف می خواهند انجام دهند. این نوع جراحی در جامعه ایرانی جایی ندارد ، اما هیچ بهانه ای برای عدم اطلاع از آن وجود ندارد.

برای اطلاع بیشتر بهتر است با این نوع جراحی و مراقبت های پس از ترمیم آشنا شوید ، پس با ما همراه باشید.

به طور متوسط ​​، این عمل حدود یک ساعت طول می کشد تا بر روی یک زن انجام شود. اطمینان از سفت شدن واژن و ایجاد خونریزی واژن در هنگام رابطه جنسی یکی از مهمترین وظایف در بازیابی باکره است. جراحی بکارت در مطب یا کلینیک پزشک انجام می شود و پزشک از جدیدترین تکنیک ها استفاده می کند.

بسته به نوع بوته آسیب دیده ممکن است نیاز به ترمیم لیزر یا جراحی بخیه باشد. اگر ترمیم با لیزر انجام شود ، فعالیت برای کارهای روزانه بلامانع است و فقط به سه یا سه درمان لیزری نیاز دارد ، اما اگر ترمیم با جراحی انجام شود ، مراقبت خاصی لازم است. بیماران پس از یک دوره بهبودی 10 روزه برای ترمیم بکارت بهبود می یابند.

آیا بعد از ترمیم بکر بودن لیزر اصفهان نیاز به استراحت دارید؟

برای انجام این عمل جراحی لازم نیست که استراحت کامل و بستری شدن در بیمارستان پس از احیای بکارت خود را داشته باشید. از آنجا که این روش بر اساس پیوند بافت باکره انجام می شود ، برای اطمینان از بهبود موفقیت آمیز باید احتیاط های بهداشتی خاصی را دنبال کنید.

بعد از این عمل جراحی که توسط پزشک انجام شده است ، می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. با این حال ، شما باید نکات و مراقبت های بعد از جراحی باکره بودن را که پزشک تجویز می کند ، رعایت کنید تا از مشکل و/یا عوارض ترمیم باکرگی جلوگیری کنید ، زیرا هر جراحی که افراد انجام می دهند نیاز به مراقبت زیادی دارد ، و شما باید از آنها استفاده کنید. به طور جدی اشاره می کند

ترمیم بکر بودن لیزر اصفهان

آیا چیز خاصی وجود دارد که باید قبل از بازیابی باکره بودن شخص انجام شود؟

لازم نیست قبل از بازیابی بکارت خود مراقبت بیشتری از خود داشته باشید و اگر این کار را بکنید کار مهمی نیست. با این حال ، به خاطر داشته باشید که نباید در ناحیه واژن خود بیماری یا عفونت داشته باشید. در صورت انجام ، ابتدا باید بیماری را درمان کنید ، سپس عمل را ادامه دهید.

پزشک شما را در مواقع بهینه برای ترمیم باکره بودن به شما اطلاع می دهد ، هرچند که معمولاً پس از پایان دوره قاعدگی است ، زیرا آلت تناسلی کمتر آلوده است و موقعیت در این مدت مناسب تر است.

محیطی مناسب برای عمل ایجاد می کند. برای بهبودی تقریباً به دو هفته زمان نیاز دارید ، بنابراین آماده باشید که برای مدت طولانی از خود مراقبت کنید.
در حقیقت ، شما باید بین ترمیم باکره شدن و شروع دوره بعدی ماهانه خود فاصله بیندازید ، زیرا اگر قاعدگی داشته باشید ، ممکن است محیط واژن مرطوب شود و این ناحیه را در برابر عفونت آسیب پذیر کند.
برخی از بیمارانی که از یبوست رنج می برند و از بیماری ناراحت هستند ، باید قبل از ترمیم باکره بودن آن را با پزشک خود مشورت کنند تا پزشک دارو یا قرص های ملین تجویز کند. آنها همچنین باید قبل از عمل مدفوع کنند. تحریک پذیر باشید ؛ همچنین باید توجه داشته باشید که اصلاح ناحیه تناسلی بسیار مهم است و قبل از عمل باید این ناحیه را تمیز کنید.

ترمیم بکر بودن لیزر اصفهان

به دنبال بکارت خود ، باید مراقب خود باشید.
مراقبت های بعد از بکارت نیز بسیار مهم است و شامل موارد زیر است:

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید و به آن توجه کنید ، توصیه های بهداشتی است. هنگام شستن در حمام ، شخص باید از جلو به عقب شستشو شود.
توجه به این نکته ضروری است که فرد باید خود را با گاز استریل خشک کند تا هیچ گونه عفونت یا آلودگی از دستمال کاغذی به ناحیه واژن نفوذ نکند.
هوای گرم شده از سشوار نیز یکی از بهترین راه ها برای افزایش جریان خون در ناحیه واژن است که به ترمیم بخیه ها کمک می کند تا بخیه ها سریعتر ترمیم شوند.
بسیار مهم است که هر روز پس از اصلاح بکارت لباس زیر خود را عوض کنید و آگاه باشید که نشستن در لگن بتادین اکثر میکروب ها و قارچ های واژن شما را از بین می برد. رودخانه
اگر روزانه هزاران سال مصرف می کنید ، دفع مدفوع شما بسیار راحت تر می شود و بخیه های ترمیم کننده پرده بکارت شما کمتر تحت فشار قرار می گیرند.
از بلند کردن اجسام بزرگ به هر قیمتی باید اجتناب کرد ، زیرا آنها می توانند بر بخیه های شما فشار وارد کنند.
برای جلوگیری از آسیب زدن به بخیه های خود ، از جهش به بالا و پایین خودداری کنید.
حجاب های بکرتی دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند.
نگران نباشید که شکل اندام تناسلی شما با سایرین متفاوت است زیرا خداوند همه ما را به یک شکل آفریده است. با این حال ، ترجیحاً درک کاملی از بدن خود داشته باشید. پرده بکارت پوسته ای است که واژن را احاطه کرده و در اشکال و اشکال گوناگون ظاهر می شود. ما در این بخش به انواع مختلف حجاب های بکری می پردازیم:

حجاب های بکرتی دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند.

دندانه ای: این شکل از پرده دارای پوسته ای دندانه دار است که اطراف آن را احاطه کرده است.
Bifenestratus: یک تیغه در امتداد دهانه واژن حرکت می کند و دهانه را به دو سوراخ کوچکتر تقسیم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا