پرده بکارت

ترميم پرده بكارت و آثار حقوقي آن – دفتر وکالت جوادی نژاد

محیط زندگی خود را تمییز و پاکیزه نگه دارید. اگر به واقع این خون از پاره شدن پردۀ بکارت جاری می شود و این پرده، واژن را پوشانده، پس به چه دلیل همۀ زنان با ورود آلت جنسی مرد به داخل واژنشان دچار خونریزی پردۀ بکارت نمی شوند؟ علی رغم باور عموم مردم، دردی که زن به هنگام اولین مقاربت جنسی خود تحمل می کند به خاطر پاره شدن پرده بکارت نیست بلکه به خاطر تنش زیاد در عضلات واژن یا نبود روان سازی کافی در این شرایط است. به فتوای بسیاری از مراجع تقلید شیعه، ترمیم بکارت در شرایط اضطرار، مانند جایی که آبرو و حیثیت شخص، فقط از راه ترمیم بکارت حفظ میشود، به شرط اینکه به قصد تدلیس (فریب خواستگار) نباشد، جایز است. اگر پرده بکارت دختر از طریق آمیزش از میان رفته باشد و او ترمیم کرده باشد، حکم تدلیس (فریب) نسبت به خواستگار را دارد. عوارض قرص ضد بارداری برای دختر مجرد % – مطب مشاوره. زیاده روی در مصرف تمامی موادغذایی عوارض جانبی متعددی به همراه دارد؛ نارنگی نیز از این امر مستثنا نیست و مصرف بیش از ۵عدد نارنگی در روز ممکن است دردسر آفرین باشد.

تصادف نیز میتواند سبب آسیب و پارگی پرده بکارت شود. برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود. عمل جراحی ترمیم پرده بکارت چند ساعت طول میکشد ؟ البته اگر پزشک، شوهرِ زن باشد، این عمل جایز است. به فتوای صاحب جواهر، اگر ازاله کننده بکارت، زن باشد، در صورت امکانِ رعایت مساوات، باید قصاص شود؛ در غیر این صورت باید دیه آن پرداخت شود. در باب مسئولیت مدنی زوجه قانون مدنی ساکت می باشد و طبق ماده 3 قانون آیین دادرسی مدنی و اصل 167 قانون اساسی، باید به فقه مراجعه کرد و طبق فقه، زوج می تواند بابت مهریه به زوجه رجوع نماید و از او بگیرد. بِکارَت یا دوشیزگی ویژگی زنی که با او آمیزش جنسی صورت نگرفته و پرده بکارت او باقی است. از آنجا که ترمیم پرده بکارت می تواند زمینه ارتکاب جرایمی همچون رابطه نامشروع را در جامعه فراهم کرده لذاعمل حرامی است چون باعث تدلیس شریک آینده اش می شود.

عمل ترمیم بکارت حرام دانسته شده است؛ البته به فتوای برخی از مراجع تقلید شیعه، در شرایط اضطرار، مانند جایی که آبروی شخص، فقط از راه ترمیم بکارت حفظ میشود، به شرط عدم قصد تدلیس (فریب خواستگار)، جایز است. پرده از بین برود در واقع به عفاف و پاکدامنی فرد، لطمه وارد نشده و قصد فریب و تدلیس همسر را ندارد. در کتب طب سنتی، در این مورد بحث خاصی به عمل نیامده است. بعد از عمل جراحی هم بهتر است مایعات فراوان استفاده شود و در محل عمل جراحی لابیاپلاستی کمپرس آب سرد انجام دهد. پس باید گفت که نظام حقوقی ایران به جواز مطلق تمام شقوق جراحی ترمیم پردۀ بکارت تمایل بیشتری نشان می دهند. این روش کاربردهای بسیار متنوع و بیشتری نسبت به تعیین جنسیت دارد و تعیین جنسیت تنها یکی از کاربردهای این تکنولوژی است. برخی از قرص ها با خطرات بیشتری همراه هستند. پاره شدن در طول حوادث: برخی از فعالیت های فیزیکی خاص و استفاده از تامپون می تواند پرده بکارت را پاره کند. استفاده از وعدههای کوچک و کم حجم غذا با تعداد دفعات زیاد در روز.

۵- مکیدن سینه از سوی کودک، مهمترین عامل تحریکی ترشّح شیر است بنابراین از کارهایی که تمایل او به پستان مادر را کم می کنند؛ خودداری کنید. همچنین اگر مردی بدون رضایت زن، پرده بکارت او را با آمیزش از میان ببرد، زن مستحق مهر المثل است؛ البته برخی در این صورت او را مستحق ارش نیز دانستهاند. واکنش هر فرد به هر قرص متفاوت است و هنگامی که فرد مصرف قرص رو متوقف میکنه، بدن او به حالت قبل از مصرف قرص برمیگرده. حلیمه فرهمند راد سلام وقت شما بخیر کامنتها رو مطالعه کنید پاسخ شما هست. برای مطالعه بیشتر به تاپیک انواع پرده بکارت بهمراه عکس مراجعه نمایید. پرده بکارت در افراد مختلف، دارای انواع مختلف است که برخی از آنها با آمیزش از بین نمیرود. همان طور که در فتوای دارالإفتای مصر دیده شد، طبق حدیث نبوی نباید در هنگام ازدواج، در باب باکره بودن یا نبودن از زن سؤالی شود و دلیل این امر را جلوگیری از اظهار فاحشگی دانسته اند؛ زیرا که خداوند به پوشاندن آن فراخوانده است. با توجه به نوع جراحی ، ممکن است توصیه شود که به مدت 3 تا 6 ماه مقاربت جنسی صورت نگیرد یعنی تا زمانی که منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه مدت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا