پرده بکارت

ترمیم پارگی بکارت، حقایقی که باید بدانید

↑ نجفی، جواهر الکلام، ۱۳۶۲ش، ج۳۱، ص۹۹؛ سبحانی، نظام النکاح، ۱۴۱۶ق، ج۲، ص۲۵۷. ↑ امام خمینی، توضیح المسائل مراجع، ۱۳۸۱ش، ج۲، ص۴۹۳؛ انصاری، الموسوعة الفقهیة المیسره، ۱۴۱۵ق، ج۶، ص۲۸۰. ↑ جمعی از پژوهشگران، موسوعة الفقه الإسلامی طبقا لمذهب أهل البیت (ع)، ۱۴۲۳ق، ج۲۱، ص۱۲۴. جمعی از پژوهشگران، موسوعة الفقه الإسلامی طبقا لمذهب أهل البیت (ع)، قم، مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت (ع)، ۱۴۲۳ق. شیخ طوسی، محمد بن حسن، النهایة فی مجرد الفقه و الفتاوی، بیروت، دار الکتاب العربی، ۱۴۰۰ق. شیخ طوسی، التبیان، محمد بن حسن، به تصحیح احمد حبیب عاملی، با مقدمه محمدمحسن آقابزرگ تهرانی، بیروت، دار احیاء التراث العربی. شیخ مفید، محمد بن محمد، احکام النساء، قم، مؤتمر العالمیة الالفیة شیخ المفید، بیتا. فخرالمحققین، محمد بن حسن، ایضاح الفوائد فی شرح إشکالات القواعد، به تصحیح علیپناه اشتهاردی و دیگران، قم، اسماعیلیان، ۱۳۸۷ق. محقق حلی، جعفر بن حسن، شرائع الإسلام فی مسائل الحلال و الحرام، قم، اسماعیلیان، ۱۴۰۸ق. جوهری، اسماعیل بن حماد، الصحاح: تاج اللغة و صحاح العربیة، بیروت، دار العلم للملایین، ۱۳۷۶ق. ابن منظور، محمد بن مکرم، لسان العرب، بیروت، دار صادر، ۱۴۱۴ق. یزدی، محمد کاظم، العروة الوثقی (أعلام العصر، مؤسسة الأعلمی)، بیروت، مؤسسة الأعلمی للمطبوعات، ۱۴۰۹ق.

↑ برای نمونه نگاه کنید به سبحانی، استفتائات، ۱۳۸۹ش، ج۳، ص۳۸۶؛ محمد آصف، توضیح مسائل طبی، ۱۳۷۵ش، ص۷۲. آیا هایمنوپلاستی(ترمیم پرده بکارت) برای من مناسب است؟ آیا پرده بکارت در تمام دختران یکسان است؟ دیابت حاملگی همچنین باعث افزایش فشار خون در دوران بارداری میشود. کمبود آنزیم عفونت هم می تواند باعث ایجاد زردی در نوزادان شود. ۲- دردهای مداوم و مقاوم به درمان که در اثر تحت کشش قرار گرفتن اعصاب ناحیه می باشد. با اینهمه در جامعهای که تعریف خود از شکل “رسمی و قانونی رابطه و مادری” را به زنان تحمیل میکند٬ “سقط جنین غیر رسمی و غیر قانونی” که پنهانی و پر خطر صورت میگیرد٬ گاهی تنها انتخاب ممکن به نظر میرسد. دیابت بارداری یعنی قند خون ناشتا بالاتر از 136 در دو تست مکرر باشد این تعریف مختص افراد غیرباردار است و در زنان باردار قند خونی که بالاتر از 110 باشد، دیابت محسوب میشود. ژنتیک : اندازه لابیا ها در موارد زیادی به نژاد افراد بستگی دارد و یک مسئله ارثی است . محبوبیت هایمنوپلاستی در کشورهای مختلف جهان رو به رشد است زیرا پرده بکارت به عنوان دوشیزگی فرد در نظر گرفته می شود و اگر مشکلی برای آن پیش آید افراد دچار دردسر بزرگی می شوند.

اما برای برخی خانم ها به دلیل شرایط و فرم واژن انجام آن ضروری است. اما باز براتون مینویسم. اما طریقه مصرف آنها در این شرایط بسیار مهم است. اگر شما هم به عنوان یک زن حامله مبتلا به بيماري دیابت بارداری هستید، بايد بدانید که نیاز به بررسی سطح قند خون خود چند بار در هر روز دارید. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد تا سطح قند خون خود را در حد طبیعی نگه دارید.علاوه بر اين موارد، به عنوان يك خانم باردار بايد دکتر معالج خود را مجبور كنيد تا نظارت دقیقی بر روی سطح قند خون شما در طي كل دوران بارداری داشته و میزان آن را در حد طبیعی حفظ کند. گفتند دوقلو باردارم. گذشت تا 11 هفتگی که دوباره سونوگرافی کردم، دکتر گفت سه قلو بارداری. افزایش مهاجران مسلمان در کشورهای اروپایی موجب شده تا عمل ترمیم بکارت در این کشورها هم رایج شود. نوع دیگری از پرده بکارت که به آن پرده تیغه ای گفته میشود به این صورت است که دو سوراخ گرد در وسط آن قرار گرفته است و یا این که این دو سوراخ به صورت دو سوراخ تیغه ای عمودی در وسط پرده بکارت قرار گرفته اند.

به نظر می رسد که پاسخ به این سؤال بستگی تامی به دیدگاه ما در باب مسألۀ جایز بودن یا جایز نبودن ترمیم پردۀ بکارت داشته باشد. ریکاوری از این شرایط چقدر طول می کشد؟ در این شرایط حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید. به فتوای بسیاری از مراجع تقلید شیعه، ترمیم بکارت در شرایط اضطرار، مانند جایی که آبرو و حیثیت شخص، فقط از راه ترمیم بکارت حفظ میشود، به شرط اینکه به قصد تدلیس (فریب خواستگار) نباشد، جایز است. در این مقاله جواب این سوالها را میگیرید. زمانی که این کپسول درون واژن گذاشته میشود، لایه پوشاننده آن در اثر حرارت و رطوبت بدن به مرور تجزیه شده و مایع خون مانند درون آن از واژن خارج میشود. به گفته محمدآصف محسنی، مرجع تقلید، در صورت جواز ترمیم بکارت، باید این کار توسط پزشک زن انجام شود؛ مگر اینکه ممکن نباشد. یکی از راههای اثبات بکارت، وجود پرده بکارت است که با شهادت چهار زن یا پزشک متخصص ثابت میشود. به فتوای جعفر سبحانی، مرجع تقلید، در صورت حرام بودن ترمیم بکارت، فعل پزشک حرام؛ ولی دستمزدی که در برابر عمل میگیرد حلال است. بعد از عمل جراحی هم بهتر است مایعات فراوان استفاده شود و در محل عمل جراحی لابیاپلاستی کمپرس آب سرد انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا