پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت – علت عمل جراحی بکارت و مراقبت های لازم آن

چهار دست و پا کردن انرژی زیادی می سوزاند بنابراین سرعت افزایش وزن کم می شود. سلام به همه دوستان من الان حدودا تو هفته 5 بارداری هستم خیلی خیلی میترسم از اینکه بچه ام را از دست بدم یا خدایی نکرده نتونم از پسش بر بیام(البته مامانم هم خیلی تجربه داره وخیلی کمکم میکنه ترسم بیشتر از این9ماهه) از بارداریم بی نهایت خوشحالم چون بعد از 1سال انتظارخدا بهمون لطف کرد.. جهت درمان گیاهی دیابت بارداری از خوراکی های خورشت بامیه، آلو بخارا، تمر هندی بی نمک و زغال أخته بهره بگیرید. ماساژ ناحیه پرینه می تواند عضلات را شل کرده و از پارگی جلوگیری می کند. استفاده از تمپان (tampon) در دوران قاعدگی برای این دسته دردسر ساز است چرا که ممکن است در واژن گیر کرده و برای خروج دچار مشکل بشوند. مهم نیست. خودم یک شغل خیلی مهم دارم و درامدم خوبه حیف که سهم من از زندگی همینقدر بیشترنیست. نمیدونم چطوری این زندگی رو تحمل کنم. سلام من تو هفته دهم باردای هستم حالم زیاد خوب نیست همش حالت تهوع دارم چون تو عیده اصلا از زندگی و طبیعت لذت نمیبرم معدم میسوزه برامدعا کنید .

سلام. من هم باردارم هفته 28. ولی شوهرم اضلا خوشحال نیست و اصلا هیچ پولی برای دکتر و دارو های تقویتی از اولش نداده. برای آن که بتوانید این وضعیت را راحتتر تحمل کنید، بدون برداشتن یک سری وسایل از خانه خارج نشوید. نتایج این تحقیقات نشان داده که روغن درخت چای خواص ضد قارچی دارد. اگر زمان خونریزی شما بیش از 7-5 روز طول بکشد و شما بلافاصله بعد از آن نزدیکی جنسی داشته باشید، احتمال بارداری وجود دارد. در مقابل علائم بارداری پسر وجود دارد که مواردی مثل قرار داشتن جنین در بخش پایینی رحم، ایجاد لکههای پوستی و خشک شدن دستها سه نمونه از لیست کامل علائم بارداری پسر هستند. به نوشته آقای فاگان، هیچکدام از اسـناد حقـوق بشـر بـه زنان حقی برای سقط جنین یا حتی دسترسی به انـواع موثـر پیشگیری از بارداری را نمیدهد، و قوانین منع کننده سقط جنین الزاما مغایر با قوانین حقوق بشری انگاشـته نمیشود. نمیدونم این چیزا خطرناکه یا نه چکار کنم پروتئین دفع نکنم لطفا اگه کسی تجربه داره راهنمایی کنه از دیروز تا حالا از خوراک افتادم خیلی نگرانم. از جمله مواد غذایی دارای ویتامین D می باشند.

علی بهادری منتخصص طب سنتی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به بایدها و نبایدهای بارداری از دیدگاه طب سنتی گفت: در طب سنتی مصرف بعضی از خوراکیها به مادران باردار از جمله سیب، انار و مویز توصیه میشود. ترمیم پرده بکارت در برخی جوامع از جمله فرهنگ و جامعه ما که پرده بکارت زن به عنوان نشانه ای بر پاکدامنی او در نظر گرفته می شود، اتفاق می افتد. نسترن: سلام خانم کاظمی یکی از آشناهای ما رفت شهرک غرب کرایولیپولیز انجام داده نه وزنش کم شده نه سایزش. این متخصص طب سنتی با بیان این که یبوست در دوران بارداری بسیار شایع است، افزود: برای تنظیم مزاج استفاده از غذاهای مغذی مانند شوربای ساده شامل مرغ، ادویه گرم، سبزیجات و همچنین سوپ چرب توصیه میشود و پرهیز از پرخوری در پیشگیری از یبوست موثر است. این متخصص طب سنتی با بیان اینکه در دوران بارداری باید از مصرف غذاهای بسیار سرد و بسیار گرم پرهیز کرد، گفت: از موادی که سردی بالفعل دارند مانند آب یخ و موادی که سردی بالقوه دارند، یعنی مزاج ماده غذایی سرد است باید پرهیز شود. مادر باردار باید از غذاهای متعادل استفاده کند، به عنوان مثال در طب سنتی مصرف فلفل، مواد غذایی تلخ و تند برای این دوران تجویز نمیشود.

به یاد داشته باشید که مخاط معمولا از باکتری ها و عفونت محافظت می کند، اما همچنین به افزایش شانس بارداری کمک می کند. مصرف و استفاده مداوم از آنها هم به افزایش وزن کودک شما کمک خواهد کرد هم برای سلامتی بسیار مفید می باشد. همچنین از مصرف آب و مایعات وسط غذا و دو ساعت بعد از صرف غذا نیز باید پرهیز کرد. به مدت ۴۸-۲۴ ساعت منتظر بمانید. پرسش:سلام من زخم دهانه رحم دا رم والان دارو مصرف میکنم تا چه مدت نباید نزدیکی داشته باشم؟ سلام عزیزان من در هفته سی و چهار بارداری هستم نی نی ام دختره خیلی شیطونه،امیدوارم همه بتوانند طعم مادر شدن رو بچشند،لطفا برام دعا کنید زایمان خوبی داشته باشم. عفونتهایی نظیر هرپس، سفلیس، سیام وی و توکسوپلاسموز نیز ممکن است احتمال زایمان زودرس و زردی را افزایش دهند. همچنین مالیدن روغن بابونه برای تسهیل زایمان کمک کننده است. وی با بیان اینکه زنان باردار در ماههای اول بارداری از بلند کردن شیء سنگین پرهیز کنند، افزود: مراقب ضربههای فیزیکی خصوصا به شکم باشند و از سردندههای نزدیک شکم به پایین خود را با پارچهای نرم پشمی بپوشانند و از شروع ماه نهم بارداری برای تسهیل زایمان روزی شش گرم روغن بادام شیرین و شیر گاو مصرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا