پرده بکارت

تسکین تهوع بارداری؛ ۱۵ نکتهای که در این باره باید بدانید – سایت نایاب

جراحی ترمیم هایمن یا جراحی هایمنوپلاستی یا ترمیم هایمن که در بین مردم با عنوان Revirgination شناخته می شود ، عمل پس گرفتن بکارت و یک روش ساده جراحی پلاستیک است که برای بازسازی هایمن بانوانی که به دلایل فرهنگی ، اجتماعی و اخلاقی احتیاج به بازسازی بکارت دارند ، استفاده می شود. مخصوصا کودکانی که نیاز به وزنگیری دارند باید از مواد غذایی مانند خرما و شیر به عنوان دسر استفاده کنند. برخی دیگر از دلایلی که خانمها هیمنوپلاستی را انتخاب می کنند ، این است که احساس می کنند زندگی جنسی آنها کسل کننده است و می خواهند آن را متنوع و لذت بخش کنند ، زیرا همراه با بازسازی هایمن ، دیواره های واژن را نیز سفت می کند. ترمیم بکارت با گیاهان دارویی هم از دیگر روش های مرسوم است. یعنی، مدت ها پس از بروز پارگی پرده بکارت هم می توان برای ترمیم آن اقدام کرد. یعنی، یک تا دو روز پس از جراحی، فرد می تواند فعالیت های عادی و روزانه خویش را از سربگیرد. باقی ماندن اثرات جراحی، به ویژگی های فیزیکی فرد و مهارت جراح و متخصص زنان و زایمان بستگی دارد. این روش جراحی، بسته به خواست فرد مراجعه کننده، ممکن است با بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی همراه باشد.

از آنجا که پرده بکارت می تواند دارای اشکال مختلف باشد ، باید دریافت که بازبینی آن نمی تواند دلیل محکمی برای اثبات این مورد باشد که فرد دارای رابطه جنسی بوده است یا خیر. در این صورت، فرد می تواند احساس درد یا خونریزی را تجربه کند. ما در این مطلب به طور خاص به ترشحات سفید رنگ هنگام رابطه و بعد از رابطه جنسی می پردازیم. این یک اتفاق غیر طبیعی است و بعضی از خانمها این ترشحات را بدون هیچ دلیل مشخصی تجربه خواهند کرد. علائم به طور معمول شامل خارش یا درد است، اما افزایش ترشحات نیز ممکن است رخ دهد. خارش بیرون واژن. معرفی بهترین پمادها. در این مقاله بهترین مکمل های افزایش وزن کودکان را معرفی کرده و سوالات متداولی که در مورد تغذیه و بهترین مکمل برای افزایش وزن کودک مطرح میشود را پاسخ دادهایم. لازم است بدانید، در این روش جراحی از بخیه های قابل جذب استفاده می شود.

ترمیم پرده بکارت از طریق عمل جراحی هایمنوراپی یا هایمنوپلازی انجام میگیرد. شوهرم سه ماه پیش عمل واریکوسل انجام داده و پزشک اورولوژیست برای ایشون ال کارنیتین و کلومیفن شبی نصف قرص تجویز کرده که در این مدت سه ماه مصرف کرده . بیشترین عمل جراحی ترمیم پرده بکارت در کشور هند انجام میشود. انجام جراحی ترمیم پرده بکارت، به طور معمول، یک تا دو ساعت طول می کشد. هایمنوپلاستی یا جراحی ترمیم هایمن حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد ، در حالی که بیمار تحت بیهوشی موضعی همراه با آرام بخشی یا تحت بیهوشی عمومی است. هزینه هایمنوپلاستی در هند بسته به انتخاب جراح ، مرکز جراحی و شهری که برای انجام جراحی انتخاب می کنید ، از حدود ۹۵۰ دلار به بالاست. مصرف یک لیوان آب پرتقال تازه در صبح راه مناسبی برای تامین ویتامین C، پتاسیم و فولات بدن می باشد. اگر عدم مصرف مرکبات در دوران شیردهی برای نوزادتان مناسب می باشد، بهتر است که شما از مصرف آن ها در طول ماه های شیردهی خود اجتناب کنید.

در صورتی که مصرف قرصها بیش از ۳ روزمتوالی فراموش شود، باید تا انتهای دوره سیکل از سایر روشهای جلوگیری از بارداری استفاده کرد. سایتوتک نباید در دوران بارداری برای جلوگیری از زخم معده به دلیل آسیب جنین استفاده شود. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم که پرده بکارت آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، کشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشکی و غیره دچار آسیب گردیده ، به دردسر اندازد. حتی بسیاری از مدارک از این حکایت می کنند که پارگی پرده بکارت در اثر کشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیک و یا اسب سواری نیز شایع است. شایع ترین نوع پارگی پرده بکارت، ناشی از آمیزش جنسی است. بنابراین احتمال خطر ابتلا به سکتههای مغزی در افرادی که از این نوع قرص استفاده میکنند، بالا میرود. سرعت سه بعدی بالا میرود و قطعات تصویر سریع روی هم قرار میگیرند و حرکات جنین مثل باز و بسته کردن دهان و حرکت دادن دستها و پاها کاملا دیده میشود. سوگند: ببخشید میخواستم بگم من یک ماهی هم هست که دارم کلسیم وویتامین ب1 استفاده میکنم ضررنداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا