پرده بکارت

تنبلی و جنسیت جنین

اوایل بارداری ، زمانی که والدین هنوز جنسیت جنین خود را نمی دانند ، یک دوره هیجان انگیز و گیج کننده است. آنها مشتاقند هر چه زودتر جنسیت جنین را بیاموزند.

بسیاری از مردم بر این باورند که می توانند جنسیت جنین را بر اساس شکل بارداری مادر تعیین کنند ، اما آیا این درست است؟

آیا این باورها خرافات باردار هستند؟

بحث های زیادی در مورد نوع واریس بارداری ، وضعیت جسمانی مادر ، تغییرات بدن ، شکل شکم و سایر خصوصیات مربوط به جنسیت خاص وجود دارد. یکی از این بحث هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است پیرامون تنبلی باردار است.

بسیاری از مادران فکر می کنند تنبلی در دوران بارداری نشان دهنده جنسیت دختر است ، اگرچه این باور بر اساس علم نیست و صحت آن ثابت نشده است.

واقعیت این است که چندین نقض در نتیجه حاملگی یک پسر رخ داده است ، علیرغم بی حالی.

آیا توضیح خاصی برای تنبلی باردار وجود دارد؟

به زبان ساده ، شما احساس خستگی و سستی می کنید زیرا در درون شما بچه ای در حال رشد است. سطح انرژی شما ممکن است کاهش یابد و در نتیجه رشد و نمو نوزاد ، تغییرات هورمونی و تغییرات جسمی و روحی احساس خستگی کنید.

تعدادی از این تغییرات که باعث خستگی می شوند شامل موارد زیر است: افزایش سطح استروژن و پروژسترون (که البته به عنوان یک آرامبخش طبیعی عمل می کند).

این دو هورمون باعث گشاد شدن عروق می شوند و در نتیجه فشار خون و احساس کاهش می یابد. انرژی شما را از بین می برد و باعث خواب آلودگی می شوید.

تنبلی بارداری

برای از بین بردن این خستگی چه کنیم؟

مصرف وعده های غذایی سرشار از آهن ، پروتئین و فیبر یک روش عالی برای تغذیه بدن و افزایش سطح انرژی در دوران بارداری ، به ویژه در سه ماهه اول بارداری است. در کنار موارد ذکر شده در بالا ، توصیه می کنیم میزان مصرف تخم مرغ ، ماهی قزل آلا ، لوبیا ، عدس ، میوه ها و سبزیجات تازه ، مرغ بدون چربی ، شیر و پنیر را برای حفظ سطح انرژی خود در طول بارداری افزایش دهید.

با این حال ، نگران خستگی در این دوره زمانی نباشید. این کاملاً طبیعی و بخشی طبیعی از روند بارداری است و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برای اکثر زنان ، خستگی حاد تجربه شده در سه ماهه اول به سرعت افزایش قدرت و انرژی در سه ماهه دوم فراموش می شود. بنابراین ، اگر به نظر می رسد تنها کاری که می توانید در چند هفته اول انجام دهید این است که دراز بکشید ، چرت بزنید یا بخوابید ، ناامید نشوید. این معمولی است و به زودی خودبه خود برطرف می شود. با این حال ، او نمی خواهد با جنسیت خاصی مرتبط باشد و واقعیت این است که هیچ چیز غیر از سونوگرافی برای تعیین جنسیت جنین نمی تواند جنسیت جنین را به طور دقیق تعیین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا