پرده بکارت

جراحی زیبایی واژن در اصفهان

معمولا تصور رایج این است که سونوگرافی وقتی لازم میشود که مشکلی پیش آید یا بارداری رخ دهد، اما برای اینکه بتوان بارداری بی خطر و سالمی را سپری کرد، سونوگرافیهایی پیش و در طول دوران بارداری پشنهاد میشود.البته گاه برای مادر و جنین شرایطی به وجود میآید که نوع سونوگرافی تغییر میکند. اگر یک زن باردار، دوره حاملگی بدون مشکلی را سپری کند، لازم است تا پایان این دوره چهار سونوگرافی در دست داشته باشد. کراتینه کردن مو شاید به خودی خود برای فردی که در شرایط عادی قرار دارد، مشکلی ایجاد نکند که البته باز در برخی آرایشگاهها، همزمان با کراتینه کردن، با روشهای مختلف به موها حرارت میدهند که بتوانند حالت دلخواه را ایجاد کنند اما عوارض این حرارت شدید چند روز یا چند هفته بعد از اینکه کراتینه کردن موها برطرف شد، خودش را نشان خواهد داد. با این حال، به طور کلی تنها ارجاع برای NIPT پیشنهاد می شود ، اگر خطر افزایش مشکلات غیر عادی برای نوزادتان وجود دارد. مگر اینکه به دلایل مشکلات جنسیتی ارثی شما نیاز به دانستن جنسیت داشته باشید، بهتر است تا زمانی که اسکن غیر عادی هفته 20 ام شما انجام شود، صبر کنید. تحقیقات اولیه نشان داد در کودکانی که در وضعیت دراز کشیده قرار دارند، با استفاده از ماشین های اسکن بسیار حرفه ای، در هفته 11 ام تنها 70 درصدجنسیت مشخص می شود، و ظرف مدت 12 هفته از هر 10 مورد، 9 مورد گزارش کردند.

زایمان، از جمله مواردی است که باعث کشیده شدن واژن، کاهش الاستیسیته و بروز علائم ناشی از افزایش سن می شود. عمل جراحی را که پزشکان برای ترمیم پرده بکارت دختری که بکارت آن در اثر داشتن ارتباط جنسی با فرد دیگری یا در اثر حوادث دیگر از بین رفته است،هاینموپلاستی یا ترمیم بکارت می گویند.در بعضی جوامع و فرهنگها از جمله فرهنگ ایرانی این مسئله خیلی اهمیت دارد که دختر به هنگام ازدواج باکره بوده و پرده بکارت داشته باشد. پاسخ: سلام عزیزم اراف را میشه برای سینه استفاده کرد اما سینه پر از غدد لنفاوی است که زمینه ساز سرطان در خانم هاست و خانم های ایرانی مخصوصا زمینه ژنتیک سرطان را زیاد دارند پس ارزش نداره که این غدد تحریک شود. این تنها برای تعیین جنسیت نوزاد استفاده می شود، که در آن ریسک یک وضعیت ژنتیکی جدی براساس جنسیت کودک وجود دارد. اگر یک کروموزوم Y شناسایی شود، کودک پسر است، در حالی که اگر یک کروموزوم Y وجود نداشته باشد، کودک دختر است.

با پیشرفت بارداری، تفاوت حتی روشن تر می شود، به شرطی که مقدار زیادی مایع آمنیوتیک در اطراف نوزادتان وجود داشته باشد و سونوگرافی سه ماهه سوم معمولاً می تواند جنسیت کودک را نشان دهد. تفاوت بین پسران و دختران در این مرحله کاملاً مشهود است. تفاوت میان دو بچه بالا کاملاً مشخص است، اما همیشه هم روشن نیست. اندازه گیری مایع جنینی هم در این سونوگرافی قابل اندازه گیریست. تعداد فولیکول، اندازه آن و زمان دقیق تخمکگذاری در روزهای 12 تا 16 سیکل بررسی میشود. نام دیگر سونوگرافی در سه ماه سونوگرام است که معمولا بین 8 یا 6 هفته گرفته میشود البته لازم به ذکر است که قبل از رفتن به سونوگرافی و آزمایش فرد با آشامیدن مایعات بخصوص آب به اندازه کافی به عبور راحت تر فرا صوت کمک کند چون فرا صوت از مایعات راحت تر عبور میکند و همین امر باعث بهتر شدن کیفیت آزمایش است. معمولا اولین سونوگرافی دوره بارداری که بسیار هم ضروری است در سومین ماه دوره بارداری است.

معمولا در دوران بارداری 4مرحله انجام سونوگرافی ضروری است اما ممکن است با دستور و توصیه های پزشک بیشتر از 4 بار هم باشد . معمولا وقتی فرد میخواهد از بارداری خود اطمینان داشته باشد و علاعمی مانند پریود نشدن ، احساس خستگی زیاد و سوزش سینه دارد بهترین وقت و زمان برای سونوگرافی اول است که معمولا در سومین ماه دوره این اتفاق میفتد البته فقط سونوگرافی برای آن زمان کافی نیست و فرد باید آزمایش خون هم بدهد. سونوگرافی چهارم معمولا در نیمه دوم سه ماه سوم دوره بارداری انجام میگیرد که این سونوگرافی بیشتر برای جزئیات وزنی جنین است. پزشکان مامایی معتقدند تا 4 ماهگی دوره وزن جنین زیاد اهمیت ندارد اما سه ماه سوم دوره زمان مهم وزن گیری است که بسیار هم مهم و جدی است. سومین سونوگرافی ضروری و مهم در دوره بارداری در ماه چندم است؟ در این مطلب به بررسی مهمترین سونوگرافی های دوران بارداری می پردازیم. سونوگرافی اول: در سونوگرافی اول حتما باید قلب جنین را رویت کنیم. ، وضعیت ضربان قلب یا همان کم یا زیاد بودن ضربان قلب و … را میتوان بررسی ومعاینه کرد . با سونو گرافی ترانس واژینال میتوان در چهارونیم هفته بعد از اولین روز آخرین قاعدگی قلب جنین را پیدا کنیم، ولی با سونوگرافی که از سطح شکم انجام میشود حول و حوش هفته پنج و نیم و حداکثر تا هفته هفت بارداری میتوان قلب رویان را دید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا