پرده بکارت

درمان تنبلی تخمدان

همراه با لخته خارج می شود. بنابراین در صورتی که در خودارضایی شی ای را وارد کنید و یا این که انگشت شما به درون واژن وارد شود می تواند آسیب زا باشد.اما در صورتی که خود ارضایی در بخش های بیرونی واژن باشد هیچ تهدیدی برای پرده بکارت محسوب نمی شود.اما به هر صورت توصیه می کنیم که در خودارضایی توجه داشته باشید که به طور ناگهانی دست یا انگشت شما وارد مدخل واژن نشود. این نکته را در خاطر داشته باشید که (همانطور که گفته شد) ورزش ها در حالت طبیعی آسیبی به پرده بکارت نمی زنند بلکه صرفا زمانی که در ورزش های سنگین با ضربه هایی روبرو شوید که شدید باشد می تواند پارگی پرده بکارت را در پی داشته باشد. اما اگر تلاش کنید که این رابطه جنسی بدون استرس باشد می توانید به رابطه ای موفق و بدون خونریزی امیدوار باشید. پارگی پرده حلقوی به صورت چند خط روی اطراف پرده بکارت اتفاق می افتد. این شکل از پرده بکارت همچون پرده حلقوی است که دور دهانه واژن را فرا گرفته اما با این تفاوت که اطراف آن به شکل دندانه دندانه می باشد و صاف نیست.این نوع از پرده ها به جهت این که دندانه دار و چین دار هستند برای تشخیص سلامت پرده بکارت، متخصصین بهترین تشخیص ها را دارند.

و یا این که تفاوت بین خون بکارت و خون قاعدگی در چیست؟ در واقع در جایگاه پرده در یک دختر با دختر دیگر امکان تفاوت وجود دارد و این تفاوت از این جا ناشی می شود که ساختار کلی و فرم کلی لگن در این دختران با هم مغایرت دارد.از سوی دیگر نیز باید بگوییم پرده بکارت داخل واژن قرار نگرفته است بلکه در دهانه آن قرار دارد. برای اینکه بتوانید خودتان را معاینه کنید رو به روی یک آینه دیواری دراز بکشید و کف پاها را روی دیوار قرار دهید با انگشت لابیای ماژور و مینور را به لبه ها بکشید تا بتوانید پرده خود را مشاهده کنید. بلکه هر نوع از انواع پرده بکارت شکل و قواعد مخصوص به خود را دارد و باید نسبت به آنها اطلاعات داشته باشیم تا موجب سردرگمی و مشکلات بعدی برای ما نباشد.هر نوع پرده بکارتی در هنگام رابطه جنسی اول به نحو خاصی دچار پارگی می شود که به ساختار اولیه آن وابستگی تام دارد. یک سوالی که در خصوص پاره شدن پرده بکارت می پرسند این است که چه کارهایی موجب پاره شدن پرده بکارت می شود؟

عوارض جانبی قرص ال دی از یک شخص به شخص دیگر متفاوت هست و ممکنه برخی از خانمها بعد از استفاده از قرص ال دی با عوراضی همچون لکه بینی، حالت تهوع یا حساس شدن پستان ها مواجه بشن. برای پیشگیری از عوارض گوارشی مذکور بهتر است که قرص را در شب و پیش از خواب مصرف کنید. البته همچون تمام داروها و قرص ها ، مصرف قرص ال دی نیز علاوه بر مزایا و کاربردهای فراوان ، دارای عوارض و پیامدهایی نیز می باشد که به همین علت ، استفاده از آن می بایست تحت نظر و تجویز پزشک صورت بگیرد. این عوارض شامل :آسیب مغزی، فلج مغزی و یا حتی ناشنوایی است. انتقال از تغذیه انحصاری شیردهی به غذاهای خانواده که به عنوان مکمل شناخته می شود، معمولا دوره ای از 6 تا 18-24 ماهگی را پوشش می دهد و دوره ای بسیار آسیب پذیر است. در ادامه کولپوسکوپ تا چند سانت وارد مجرای واژن می شود و نواحی داخلی را به صورت بزرگنمایی شده نشان می دهد. مقدار آن کم است؛ در مواردی چند قطره است و گاها به حدی است که می توان حتی با یک دستمال کاغذی همه ی آن را از روی بدن زن جمع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا