پرده بکارت

در هفته اول بارداری از کجا بفهمیم بارداریم – مجله شفا

مکیدن پستان، خوردن پستان یکی از بارز ترین روش های افزایش شیر است. که باید دراین رابطه با پزشک مشورت گردد که کمک به تولید شیر دوباره در پستان مادر گردد. هنگام شیر دادن توجه داشته باشید که شیر از پستان ها خارج شود تا دوباره بدن شیر تولید کند. نظریه این است که سرعت شنا کردن اسپرم دختر کندتر و طول عمر آن بیشتر از اسپرم پسر است، بنابراین اگر فرزند دختر میخواهید باید چند روز قبل از تخمک گذاری، رابطه جنسی داشته باشید، تا روز تخمک گذاری اسپرم پسر از بین رفته باشد و اسپرم دختر با حرکت کند خود به تخمک برسد و جنسیت فرزند شما دختر شود. خوردن شیر گاو یا شیر خشک غنی شده را با لیوان آموزش دهید و یا از لیوانهایی که پستانک دارند استفاده کنید و به خوردن شیر تشویق کنید. بهتر است نوزاد از هر دو سینه شیر بنوشد. کولیک در ۴۰ درصد نوزادان بروز میکند و بیشتر علائم در دو تا سه هفتگی نوزاد مشخص میشود. در دیابت بارداری لازم است تا روزانه میوه و سبزیجات حتماً در رژیم غذایی افراد وجود داشته باشد. در ادامه مطلب در رابطه برای رفع این مسائل توضیحات تکمیلی تر داده شده است. حتی اگر احساس میکنید که شیر تان کافی نیست باز هم به کودک اجازه دهید به مکیدن ادامه دهد.

مادر خوب، مادری نیست که فرزندش را با خوراکیهای پرکالری تغذیه و او را دچار اضافه وزن کند. لازم نیست در زمان شیردهی از تمام چیزهایی که دوست دارید دست بکشید. نازیلا: سلام، صورتم لاغر است، چه کارهایی بکنم یا چه چیزهایی بخورم برای اینکه صورتم پرتر بشود؟ رشد کودکان در سنین 7 تا 11 سالگی آهسته است، در این دوران به وزن کودک در هر سال به طور متوسط 3 تا 3.5 کیلوگرم و به قد آنها 6 سانتی متر اضافه می شود. این علائم فقط در چند هفته اول بارداری ظاهر می شوند و می توانید قبل از اینکه حتی تست بارداری بدهید و به طور قطع مطمئن شوید آیا باردار هستید یا خیر، با این علائم تا حدودی تشخیص بارداری را بدهید. اگر کلا نوزاد بد خلقی می کند و شیر نمی خورد شیر را بدوشید و با قطره چکان یا قاشق بدهید. بعد از حدودا 5 ماه از شروع برنامه غذایی کمکی نوزاد می توان از زرده تخم مرغ برای تغذیه کودک استفاده کرد.

تخمدانها در حدود هفته ۱۱ تا ۱۲ بارداری شروع به رشد میکنند. برای شروع روند تولید شیر و افزایش شیر در هنگام بارداری راه کاری وجود ندارد. توجه داشته باشید که اگر شخص قبل از این که باردار شود، اضافه وزن بسیاری داشته است، پزشک مد نظر که فرد تحت نظارت او اقدام به بارداری کرده است، حتماً به او پیشنهاد خواهد داد که دقت کافی را در هنگام جذب کالری داشته باشد و باید نکات مؤثر در این مواقع را مهم بشمارد. موقعی که نوزاد خواب است، از همان پستانی که کودک در بیداری نمی گیرد شیر دهید. در صورتی که نوزاد شما بخوبی سینه شما را نمی مکد به اصطلاح نمی گیرد ممکن است باعث خشک شدن شیر مادر گردد. ولی برخی هم باعث خشک شدن شیر مادر میگردد. استفاده از مقادیر زیاد گیاهان و ادویه ها جهت افزایش شیر مادر مثل رازیانه ، یونجه ، سیر و زنجبیل. این خانم ها معمولا بارداری یکسانی با کسانی دارند که دچار خونریزی نمی شوند و از طرفی خونریزی سنگین و دیگر علائم می تواند نشاندهنده مشکلات جدی باشد. در صورت بروز علائم ، ممکن است ترشحات سفید ، ترشحات بیشتر از حد معمول ، خونریزی واژن بین دوره ها و ادرار دردناک وجود داشته باشد.

اگر گمان میکنید دچار درد یا خونریزی و لکبینی غیر معمول شدهاید با پزشک تماس بگیرید و این شعار را آویزه گوشتان کنید که امنیت بهتر از تاسف است. گاهی وقتها هم ( که زیاد توصیه نمیگردد) نوک سینه ای که نوزاد نمی گیرد با شیرین کنید. هنگام شیر دادن به نوزاد با دستتان سینه را ماساژ دهید. شیرخشکهای تجاری با ترکیب پیچیدهای از پروتئین، چربی، قند و ویتامینها ساخته شدهاند. اگر خشک شدن شیر مادر بخاطر از شیر گرفتن کودک باشد. کته برنج با آب مرغ برای چاق شدن سریع کودکان : اگر می خواهید برای کودکتان برنج درست کنید نباید آنرا بصورت آبکش درست کنید بلکه باید بصورت کته درست کرد. زنان گرممزاج یا بانوانی که نوزادشان دچار زردی فیزیولوژیک است باید با مشورت پزشک از کاچی استفاده کنند. مصرف بسیاری از داروها در هنگام شیردهی بی خطر است. در هنگام شیردادن آرام باشید و نفس های عمیق بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا