پرده بکارت

زردی در نوزاد یک ماهه

اما اگر این ترشحات بوی ناخوشایندی بدهند یا بوی ماهی داشته باشند، باید حتما به پزشک مراجعه کنید. اما اگر احساس می کنید خیلی بیشتر از حد معمول، ترشح دارید، حتما به پزشک مراجعه کنید. برخی از این ترشحات بی ضرر هستند، اما برخی دیگر ممکن است ناشی از یک مشکل بسیار جدی باشند که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. ترشحات نرمال واژن بوی خاص خود را دارند و در هر خانمی متفاوت است. داشتن ترشحات واژینال طبیعی در هر روز، نشانگر سلامت واژن و راهی سالم برای دفع مایعات و سلول های مرده بدن است. سلول های درونی شروع به تشکیل رویان می کنند و سلول های بیرونی جفت را تشکیل می دهند. این ترشحات باعث می شود تا برقراری رابطه جنسی برای شما و همسرتان راحت تر و لذت بخش تر باشد. سن بلوغ در دختران از ۸ تا ۱۳ سالگی شروع می شود. این نوع از ترشحات، از ۱ تا ۲ هفته پس از لقاح شروع می شوند. تا دختران و پسران جوان جامعه ما بياموزند كانون خانواده مهمترين نهاد اجتماعي است و پايبندي به اين نهاد تضمين كننده سلامت زندگي ماست. این مورد آخر به این معنی است كه مثلاً شما غذایی را می بینید مغز دستور ترشح انسولین می دهد و قند خون شما پایین می افتد و یا با جویدن چیزی بدون خوردن آن یا با احساس گرسنگی این اتفاق می افتد .

اینتر تریگو(intertrigo) شامل پلاک مرطوبی است که در نواحی مرطوب پوست دیده می شود. این بیماری در واقع یک اختلال ارثی-مغزی پیش رونده مربوط به متابولیسم چند اسید آمینه است. این شربت با دارا بودن ویتامینهای C و B و همچنین روی به رشد جسمی و ذهنی کودکان در سنین رشد کمک مینماید. استفاده از مربای زنجبیلی روی بستنی وانیلی هم فوقالعاده عالی است. همچنین استفاده از ژل پترولیوم روی پوست می تواند از آن محافظت کند.. ترشحات واژن در دوره قاعدگی، یک پدیده کاملاً طبیعی است و می توان نوع آن را براساس مقدار، رنگ و بو مشخص کرد. اگر در میان دوره دچار لکه بینی شدید باید دو قرص مصرف کنید تا مقدار بیشتر هومون مانع از شروع خون ریزی گردد. مصرف گسترده برای دو هفته پیشنهاد شده است تا جوش واژن از درون بهبود یابد و همچنین بافت های مرده نیز درمان می شوند. این ترشحات آبکی هنگام تحریک جنسی ایجاد می شوند. بافت آن نیز آبکی و کشدار است.

با دانستن تفاوت بین ترشحات طبیعی و غیر طبیعی، می توان متوجه شد که آیا چیزی اشتباه است یا خیر. و دلیل اینکه ما زردی را در نوزادان بیشتر می بینیم بخاطر همین است که هم تولید این ماده در بدن نوزاد بیشتراست و هم اینکه کبدشان نمی تواند این ماده ی زرد را دفع کند ، بنابراین این ماده زرد تجمع پیدا می کند و باعث زردی می شود . همچنین بنا به شریط گاهی نیز ممکن است زرد رنگ شود. این ترشحات زیاد، نشانه این است که اندام های تناسلی شما به طور طبیعی عمل می کنند و جای نگرانی نیست. هرچه مقدار آب بیشتر باشد ، اجابت مزاج در مادر و کودک بهتر است ، بنابراین به عملکرد بهتر کبد کمک می کند و سطح بیلی روبین در خون را کاهش می دهد. عسل خام طبیعی و غیر پاستوریزه از راه های طبیعی درمان خارش واژن است زیرا حاوی خواص ضد باکتری و ضد قارچی است که به درمان عفونت های میکروبی کمک می کند. ترشحات واژن هنگام بارداری به اسم لوکره شناخته می شوند و کاملا طبیعی است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. ترشحات واژینال منظم، بخش مهمی از سیستم تولید مثل سالم زنان است. Data was created by !

این ترشحات، به اسپرم کمک می کنند که از سیستم تولید مثل شما عبور کند و به تخمک بالغ برسد. هنگام خروج این مایعات، احساس تخلیه ادرار به فرد دست می دهد. این مخاط معمولاً شفاف و کمی لغزنده است. این موضوع، درباره سایر افراد اندکی متفاوت است. ولی این مورد خیلی نادر است و نیازی به نگرانی نیست. WHO یک دستورالعمل به نام “تغذیه تکمیلی: غذای خانواده برای کودکان تغذیه شده با شیر مادر” را تهیه کرده است که راهنمایی بیشتری برای کارکنان بهداشتی و مادران در مورد نحوه استفاده از تغذیه تکمیلی ارائه می دهد. ترشحات فیبروئید از شفاف به سفید، قرمز خونی و در نهایت به خاکستری یا قهوه ای تغییر می کنند. لازم به ذکر است که کلیه افرادی که دارای سابقه سقط هاي مكرر خود به خودي، پارگی زودرس کیسه آب و زايمان زودرس، چند قلويي، نارسايي دهانه رحم، خونريزي يا جفت سر راهي، بيماري قلبي، عروقی و تنفسی ، ابتلا به صرع، فشار خون بالا و پره اکلامپسی، مصرف سیگار، سابقه زندگی به سبک نشسته، چاقی شدید با نمایه توده بدنی بالاتر از 35، کم خونی شدید و محدودیت رشد داخل رحمی هستند انجام ورزش برای آنان توصیه نمیشود. همه بانوان مجاز به مصرف قرصهای ضد بارداری از جمله قرص ال دی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا