پرده بکارت

سقط جنين چيست؟

خانم باید روی سر عروقی که به وسیله لیزر کوآگوله شده (بسته شده) را خراش و دستکاری نکند و اصلاً طبق توصیه ی دکتر ویدا یوسفیان متخصص و جراح زنان و تجارب ایشان تا ۲ ماه نباید در آینه محل عمل را نگاه کند زیرا مثل هر جای دیگر بدن مثل بینی یا اعضای دیگری که تحت عمل جراحی زیبایی قرار می گیرد ناحیه دچار تورم است. وضعیت عمل به کندی پیش می رود و یا شاید اصلاً بهبود نیابد. البته این مساله قطعی نیست و بعضی زنان که بارداری دوقلو یا چند قلو دارند اصلاً تهوع ندارند. بارداری یک سفر شگفت انگیز است اما تهوع و استفراغی که اغلب با آن همراه است، اصلا چیز جالبی نیست. اگر نزدیک پریودتان است و بعضی از علائم بالا، مثلا درد و حساسیت سینهها را تجربه میکنید، نمیتوانید با قطعیت اعلام کنید که باردار هستید؛ بلکه ممکن است صرفا در حال تجربه سندروم پیش از قاعدگی باشید که همین علائم را دارد. عوارض و یا منع مصرف دارد؟ خون پاره شدن پرده بکارت چه تفاوتی با خون قاعدگی دارد؟ چون شما دراین زمینه تجربه ای ندارید و ممکنه بزنید بکارت تون رو ناقص کنید ! مطمئن باشید هنگامی که حال وروز شما بهتر شود، او نیز احساس بهتری خواهد داشت.

بنابراین با او صحبت کنید و اجازه دهید بداند که کدام تغییرات کوچک به بهتر شدن حال شما کمک می کنند. حاصل مطالعات جدید دانشمندان نیز ثابت کرده است که غریزه یک مادر در مورد جنسیت جنین (با توجه به دریافت مادر از حرکات و لگدهای او) معمولا در بیش از 70 درصد موارد صحیح است. با توجه به نتایج مطالعات انجام شده توسط محققان علوم زنان و زایمان، مصرف مکملها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، احتمال مبتلا شدن نوزاد به بیماری اوتیسم تا 40٪ کاهش میدهد. همچنین سیب زمینی حاوی اسید امینه ای مانند آرژینین و گلوتامین است که به وزن اضافه کردن سالم در کودکان کمک میکند. شاید دوست داشته باشید در طول دوره ی بارداری تان کاملا خودکفا و قوی ظاهر شوید، اما صحبت کردن در مورد احساسات تان با افرادی که در اطراف شما هستند، می تواند به کاهش تهوع بارداری کمک کند.

شما نیز میتوانید در صورت داشتن هرگونه سؤال با دکترشیرین پزشکی، متخصص زنان و زایمان رسا در ارتباط باشید یا سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ذکر کنید تا متخصصان رسا به آن پاسخ دهند. وقتی شکم شما خالی است، اسیدهای معده چیزی برای هضم کردن ندارند و درنتیجه به سراغ پوشش داخلی معده ی شما می روند و باعث تهوع می شوند. مورکوف پیشنهاد می کند که همیشه مقداری تنقلات – کراکر، چوب شور، میوه ی خشک، آجیل یا هر چیزی که معده تان می تواند تحمل کند – دم دست داشته باشید. گرینفیلد پیشنهاد می کند که در طول هفته ی هفتم یا هشتم بارداری – یعنی زمانی که تهوع بارداری به اوج می رسد – به یک تعطیلات کوتاه بروید. خوردن مقدار کمی از این تنقلات قبل از بیرون آمدن از رختخواب در صبح می تواند از حالت تهوع جلوگیری کند و یک میان وعده ی سبک قبل از خواب، قند خون شما را در طول شب تثبیت خواهد کرد. یکی از آن صبح هایی است که حالت تهوع دارید و حتی با فکر کردن به آنکه باید از رختخواب بیرون بیایید و به سرکار بروید، حال تان بدتر می شود؟

هنگامی که نمی توانید پنجره را باز کنید یا بیرون بروید، سعی کنید عطرهای تازه و باطراوت را بو بکشید. یک بطری عصاره ی لیمو یا یک شاخه رزماری تازه در کیف تان داشته باشید و هرگاه لازم است، آنها را بو بکشید. استروژن هورمونی است که مسئول حس بویایی است و اگر سطوح استروژن شما بالا باشد – مانند زمانی که باردار هستید – آنگاه بینی تان مانند یک رادار بو عمل می کند. همسر شما احتمالا نمی داند که صابون معطرش، حال شما را بهم می زند یا اگر پس از خوردن پیتزا فاقد مسواک زدن دندان هایش به شما نزدیک شود، بوی دهانش باعث می شود که حالت تهوع پیدا کنید. زنجبیل مدت هاست که به عنوان یک تسکین دهنده ی معده شناخته می شود و مطالعات نشان داده اند که می تواند به فرونشاندن حالت تهوع کمک کند. ممکن است این مورد کاملا واضح به نظر برسد اما نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب در هنگامی که حالت تهوع دارید و معده تان هیچ چیزی را قبول نمی کند، می تواند کار بسیار دشواری باشد. برای این منظور، یک تکهی نازک زنجبیل را به آب داغ یا چایتان اضافه یا از نوشیدنی زنجبیل استفاده کنید. برای این منظور، یک تکه ی نازک زنجبیل را به آب داغ یا چای تان اضافه یا از نوشیدنی زنجبیل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا