پرده بکارت

سلامت دهانه رحم، درمان زخم دهانه رحم

اگر متوجه دفع بافت، مایع و یا چیزی که شبیه تودههای خون به نظر میرسد از واژن خود شدید، از پزشک خود یا پزشک اورژانس کمک بخواهید و به اتاق اورژانس مراجعه کنید. پزشک شما ممکن است بسته به اینکه چقدر خونریزی شما زیاد و سنگین باشد و چه مدت زمان ادامه داشته باشد، به شما توصیه کند که باید به بخش اورژانس بروید یا اینکه صبر کنید تا در طول ساعات بعدی و معاینات بیشتر بهترین درمان برای شما انتخاب شود. ولی اگر بیش ازین زمان طول کشید حتما بقایای جفتی در رحم باقی مانده که باید بررسی وجدی گرفته شود . حتما برای خیلی از افراد پیش آمده که برای انجام امری مهم به قطع فوری پریود نیاز دارند. این نوع آزمایش ممکن است دقیق نباشد و برای اطمینان بیشتر باید بعد از مشکوک شدن حتما آزمایش خون نیز داده شود. برای بررسی بافت باقیمانده بعد از سقط سونوگرافی داخلی رنگی مورد نیاز است تا بافت جفت را از خون و لخته متمایز کند. در صورتیکه خونریزی جاری پس از دو تا سه ساعت کم نگردد و بیشتر از سه نوار بهداشتی در ساعت مصرف گردد خونریزی سنگین محسوب می شود .احساس سر گیجه می تواند علامت از دست رفتن خون زیاد باشد که بسیار خطرناک می باشد و مراجعه به بیمارستان را می طلبد.

به این علت که این خوراکیها قند خون شما را به سرعت افزایش میدهند. در این هفته ها مغزش به سرعت در حال رشده. یا صورت نمیگیرد که در این صورت شما از همسرتان تقاضا میکنید به همراه ایشان به پزشک قانونی مراجعه کنید (بدون این که دیگران در جریان قرار بگیرند) و سپس خود پزشک از ویژگی های این نوع پرده برای همسرتان توضیح دهد تا ایشان خیالش آسوده شده و نیز نحوه برداشتن آن را نیز بیاموزد. هنگامی که زنان باردار در رابطه جنسی خود به ارگاسم می­رسند، ممکن است احساس دل درد داشته باشند. سایتوتک (میزوپروستول) در زنان باردار می تواندباعث نقص های هنگام تولد، سقط جنین، و تولد زودرس شود. در بیشتر کشورها، میزوپروستول را می توان در داروخانه ها به عنوان سایتوتک و یا برخی از نام های تجاری دیگر به عنوان یک داروی ضد زخم معده خریداری شده است. سقط در سهماهه اول کمترین عوارض را دارد.عوارض سقط بسته به نوع روش انتخابشده متفاوت است.شایعترین عارضه ی داروها اسهال است.تهوع، استفراغ، دلپیچه (کرامپهای شکمی) و تب از دیگر عوارض مصرف این داروهاست.در برخی از زنانی که از روش سقط دارویی استفاده میکنند سقط کامل صورت نمیگیردو بیشتر موارد ناقص است.و نیاز به استفاده از روشهای دیگر نظیر کورتاژ است.

• و تب و لرز بیش از ۲۴ ساعت، که نشان می دهد که یک عفونت ممکن وجود داشته باشد است که به درمان با آنتی بیوتیک نیاز است. علائم افرادی که دچار کمبود کلسیم هستند معمولاً رنگ پریدگی، بی توجهی، خستگی می باشد. ۱- زردی اگر محدود به صورت و چشم ها باشد، معمولاً جای نگرانی ندارد و در حدّ خفیفی است. اگر نوزاد بیماری یا مشکلی در افزایش وزن داشته باشد، به پزشک مراجعه کنید. ۱. ۲۴ ساعت بعد از شروع خونریزی ، سونوگرافی درخواست گردد تا از دفع- ناقص – یا باقی ماندن حاملگی با وجود خونریزی اطمینان حاصل گردد. حدود نیمی از زنان باسن حاملگی از ۱۳-۲۰ هفته سقط جنین را در ۱۰-۱۵ ساعت پس از اولین مصرف واژینالی از میزوپروستول با ۸۰-۹۰ درصدموفقیت میباشند. اکثر حاملگی تا ۱۲ ساعت پس از مصرف اول سایتوتک خاتمه یافته است. داروهای ضد درد غیر استروئیدی ضد التهابی مانند ایبوپروفن ممکن است جهت تسکین دل درد لازم باشد.تب ولرز از عوارض جانبی شایع هستند، اما تب کمتر شایع است، اما می تواند رخ دهد و معمولا در عرض چند ساعت ازبین میرود.ازدیگر عوارض تهوع، استفراغ، و اسهال است. ۲. عوارض گوشی : تهوع ،استفراغ، اسهال حدود ۳۵ درصد موارد بروز می کند.اسهال ؛ شایع ترین عارضه بوده معمولا خفیف و در طول یک روز خود به خود محدود می گردد.استفراغ ؛ در کمتر از ۶ ساعت فروکش می کند.

در مقابل، سایتوتک یک داروی ضد زخم معده است که تحت نام های مختلف تجاری در بیش از۸۵کشوربه ثبت رسیده است، ۳ تحقیقات نشان داده است که میزوپروستول سایتوتک به تنهایی حدود ۸۵ درصد در القای سقط جنین استفاده می شود که به عنوان روش توصیه شده موفق است. اما برای زنانی که میدانند باردار هستند، تخمینها بین 10 تا 20 درصد است. خانم دکتر میخواستم بدونم تا چند ماه باید کلومیفن مصرف کنه چون پزشک دوباره همین داروها رو برای همسرم تجویز کرده ؟ همچنین فعالیت غدد جنسی را زیاد و اکسیژن بدن را تامین می کند و برای رفع التهابات بدن مفید است. نکته : معمولا در زنان جوان تر ویا کسانی که دوز های متعدد دریافت می کنند مسکن بیشتری مورد نیاز است . میلیون ها نفر از زنان در سراسر جهان با خیال راحت به بارداری خود با داروی mifepristone یا RU 486 برای اولین بار در اواخر ۱۹۸۰s معرفی شده بود خاتمه میدادند.پژوهش در دو دهه گذشته چند رژیم بسیار موثر را شناسایی کرده است برای سقط جنین اولیه پزشکی با میزان موفقیت ۹۵ تا ۹۸ درصد، متشکل از ۲۰۰ میلی گرم mifepristone به دنبال ۴۰۰ یا ۸۰۰ میکروگرم سایتوتک که زنان، به روش های جراحی مانند آسپیراسیون مکشی یا ساکشن دستی و یا اتساع و کورتاژ (D & C) ترجیح می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا