پرده بکارت

سوال: روش های اورژانسی و نحوه مصرف قرص ها

قرص های میزوپروستول با نام تجاری سیتوتک یا سایتوتک Cytotec به شکل قرص خوراکی ۲۰۰ میکروگرمی وجود دارد و اولین بار از آن برای درمان زخمهای معده استفاده شده است. در یک تحقیق مشخص شد که مصرف حداکثر ۶۰۰ میکروگرم آن بصورت واژینال و یا ۸۰۰ گرم آن بصورت خوراکی تا ۹۵ درصد باعث سقط جنین در ۳ ماهه اول بارداری می شود.میزوپروستول با نام میزوتک یا میزو گلندین در قالب قرص های 100 و 200 میکروگرمی در ایران تولید میگردد نام تجاری آن سیتوتک یا سایتوتک می باشد. ممکن است پس از مصرف آن خونریزی خفیفی داشته باشید که شایع است. بهترین زمان (گلدن تایم ) برای سقط جنین با قرص سایتوتک را مصرف آن در هفته ۴تا ۸ بارداری می دانند و تا ۹۸ درصد باعث سقط جنین در ۳ ماهه اول بارداری میباشد. در پایان هفته هشتم لقاح، که معادل با هفته دهم بارداری است، رویان تبدیل به جنین می شود.

افراد مبتلا به دیابت بارداری نباید کره و مربا در وعده صبحانه استفاده کنند زیرا مربا حاوی قندهای ساده است و می تواند سطح قند خون بدن را ناگهان افزایش دهد. بیمار بایستی فقط هنگام رفتن به دستشویی پانسمان را تعویض کند. 2- خشکی واژن می تواند هنگام نشستن، ایستادن، ورزش و ادرار کردن باعث ایجاد درد شود. سایتوتک همیشه یک داروی مناسب برای سقط نیست زیرا در صورت اثر نکردن جنین باعث نقص هنگام تولد شود یا فقط باعث سقط جنین جزئی می شود که منجر به خونریزی شود. برخی دیگر اعتقاد دارند که خوردن روزی یک سیب زمینی آب پز می تواند به چاق شدن صورت کمک شایانی کند. با چربی موضعی در قسمت بالا تنه به خصوص ناحیه برست و پهاوها.در حدود 6 ماه پیش تنها با گرفتن رژیم غذایی روزی 600 کالری و زدن 45 دقیقه هالوهوپ از وزن 74 به 68 رسیدم/. شما تنها نیستید! یک مطالعه می گوید که ۸۵٪ از مادران از بابت وزن نوزاد خود پریشان بوده و همیشه برای تغذیه سالم آنها تلاش می کنند. هرگز خودسرانه شیاف میزوپروستول یا امپول استفاده نکنید چون شما با عوارض ان اشنا نیستید حتی بسیاری مواقع خانمها دچار یک خونریزی کاذب میشوند در صورتیکه هنوز ساک حاملگی در رحم وجود دارد.

در خانمهایی که سابقه سزارین دارند به هیچ عنوان خودسرانه استفاده نکنند چون احتمال پارگی رحم وجود دارد که بایستی حتما تحت نظر پزشک از این قرصها استفاده کنند. حسنی: سوال من در مورد این هست که اگر من در هفته 4وعده فست فد مصرف کنم مشکلی برایم خواهد داشت چون من در محل کارم هستم و غیر از اینها چیزی نمیتوانم مصرف کنم 2 ایا خوردن دلستر مشکی داره یا نه یا چقدر مصرف بشود خوبه 3 کلا ساعت صبحانه . در مدت این 30 دقیقه از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. مساله تکرار کردن یکسری سوالات نشانگر این است که علیرغم تمامی اطلاع رسانی ها در یک دهه اخیر همچنان ابهاماتی در چند و چون پرده بکارت دختران وجود دارد.در فیلم زیر دکتر میترا بهمن پور جراح و متخصص زنان و زایمان در رابطه با نحوه تشکیل پرده بکارت در دوران جنینی دختران توضیح می دهد. البته تقریبا هیچ نوزادی با زردی به دنیا نمیآید، چون تا زمان تولد نوزاد جفت کار کبد را انجام میدهد و زردی را دفع میکند؛ بنابراین بیشتر بچهها چند روز پس از تولد زردی را نشان میدهند و پس از سه تا پنج روز میزان زردی بیشتر میشود و در روز هفتم یا هشتم تولد، درجه زردی به بیشترین حد ممکن میرسد.

تنبلی تخمدان اصطلاحی است که به سندرم تخمدان پلی کیستیک (Polycystic Ovary Syndrome) یا PCOS اطلاق میشود. چون باقی ماندن بقایای جفتی اجتناب ناپذیراست.وابن بقایای جفتی ممکن است باعث عفونت رحمی یا خونریزی منجر به مرگ شود. بین اضافه کردن موادغذایی مختلف 5 تا 7 روز فاصله باشد تا شیرخوار اول به یک غذا عادت کند، بعد غذای جدیدی به او داده شود. حتی این رشد میتواند بعد از یائسگی نیز اتفاق بیفتد. اما اگر خیلی منظم استفاده نکنید، از جمله در مواردی که یک دوز فراموش میشود یا دیرتر مصرف می شود، این داروها 91 درصد مؤثر هستند. زمانیکه جنین در شکم مادر مرده باشد و ضربان قلب نداشته باشد خونریزی بیشتر رخ میدهد زیرا بدلیل فوت جنین یکسری اتفاقات در سیستم خونی مادر میوفتد که خون دیرتر لخته میشود بنابراین باید احتیاط لازم را داشته باشید. عوارض جانبی فیزیکی پس از سقط جنین می تواند در خانم ها متفاوت باشد وشماباید از ان اگاه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا