پرده بکارت

معرفی گیاهان قاعده آور قوی و سریع

در واقع در جایگاه پرده در یک دختر با دختر دیگر امکان تفاوت وجود دارد و این تفاوت از این جا ناشی می شود که ساختار کلی و فرم کلی لگن در این دختران با هم مغایرت دارد.از سوی دیگر نیز باید بگوییم پرده بکارت داخل واژن قرار نگرفته است بلکه در دهانه آن قرار دارد. برخی از بواسیر تحت فشار قرار می گیرند به پرینه. متخصص بیوطب در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی اوترخت می گوید : در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. در حالی که برخی از پردههای بکارت بسیار شکننده هستند و میتوانند به راحتی وا بروند، برخی دیگر بسیار مقاوم هستند و بسیار محکم هستند و در حین انجام آزمایشهای زنان یا حتی پس از زایمان طبیعی همچنان به طور کامل قابل مشاهده هستند. پزشکان در سال ۲۰۰۲ خاطرنشان كردند كه پرده بکارت یک زن تایوانی پس از چندين عمل جراحي ترمیمی، دوباره شل و باز میشود. پرده بکارت در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. یک عمل جراحی ساده که بافت اضافی را از بین میبرد، تنها کاری است که باید انجام شود.

اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست. اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم. پرده بکارت در حقیقت یک غشای نازک، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهیانه از درون آن، و چیزی که بطور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود کرده است.این که موجودیت و مفهوم پرده بکارت چیست یکی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان است. هنگامی که یک زن در رحم رشد میکند، اندامهای داخلی تولید مثل و واژن او جدای از اندامهای تولید مثل خارجی (فرج و غیره) توسعه مییابند. در این حال مادر باردار بهتر است یک خنکی ملایم مثل عرق کاسنی را چند روز مصرف کند تا مشکل حل شود. پرسش:سلام وقته زیباتون به خوشی ..من 33سالمه حدود یکسال برای بارداری اقدام کردم روز26اذرظهر پریود شروع شد منظم 28روزه است..چهارم دی نزدیکی شب داشتم ..روز 8بعدازظهر و11و15دی شب نزدیکی داشتم..روز شانزدهم ساعت 10صبح لکه بینی حدود شش قطره بود و تا شب یه دونه پد چند قطره قهوه ای داشتم تا دوروز بعد چند قطره قهوه ای در پد بود روز 18دل دردکمی شبیه به گرفتگی پریود اول سمت راست بعداز چند ساعت سمت چپ تا 19ظهر هردوساعت یه بار بود..از 19غروب تا 20کمردرد کمی مثل درد پریودوهمراه داغ کردن وکرکر گرفتن تا 21شب ..روز 20آزمایش بتا منفی بود تا 27سه باربی بی چک منفی شد واز 20تا الان دل درد خفیف دل پیچه خستگی وخواب مخصوصا سه روز اول لکه بینی..کمر درد وکمی پهلوی راستم ادرار زیاد مخصوصا تا پنج روز بعداز لکه بینی گرسنگی زیاد کمی سرگیجه ولی اصلا حالت تهوع استفراغ ندارم گاهی یبوست و گاهی اسهال دل پیچه مخصوصا بعد از سه روز از لکه بینی دلم غر غر میکنه گاه پیچ میگیره گاه ول میکنه..

سیر ممکن است با مدفوع صبح دفع شود ولی اگر این اتفاق نیافتد اکثر خانمها راحتتر هستند که انگشت خود را در دهانه واژن بچرخانند و سیر را خارج کنند. در خوکچههای هندی، پرده بکارت هنگامی که بارور میشوند، از بین میرود، و همین به آنها اجازه میدهد که جفت پیدا کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم پرده بکارت اند. پاسخ وی به این گونه انتقادات این است: بله درست است، به این ترتیب ما این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن می کنیم. تقسیم انرژی بین پروتئین ها، لیپیدها و کربوهیدرات ها به گونه ای ایجاد شده است که تحمل هضم بالایی را به دست می آورد. علاوه بر این، اینه که فامن سومرن با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند.

هنگامی که آنها بارور نیستند، پردهی بکارت رشد میکند و احیا می شود و واژن را به طور کامل مسدود میکند. پرده بکارت چیزی است که از دیوارهی بدن که در ابتدا آنها را از هم جدا می کرد، باقی ماندهاست. یکی از محققان اشاره میکند که پردهی بکارت آن چیزی است که بعد از ” کندن یک سوراخ ” باقی میماند. در زنان مسنتر که بعد از دورهی یائسگی به سر میبرند و زایمان طبیعی نداشتهاند یا به طور منظم رابطهی جنسی نداشتهاند، پرده بکارت ممکن است دوباره بسته شود. گاهی اوقات اگر یک خانم مسنتر میخواهد یک زندگی جنسی فعال را دوباره شروع کند، ممکن است از یک متخصص زنان برای باز کردن مجدد پرده بکارت خود کمک بگیرد. اگر پرده بکارت قبلا از دیوارهی واژن جدا شده بود، این زن به تحقیر در میان مردم، شکنجه و گاهی اوقات به مرگ محکوم میشد. چرا ترشحات سفید و شیری واژن ایجاد می شود؟ سطح این هورمون در بدن مادر در هفته ۸ تا ۱۱ بارداری به اوج خود می رسد و سپس کاهش خواهد یافت و در طول بقیه هفته های حاملگی در همان سطح حداقل باقی می ماند. در برخی موارد، باید از روش ضد بارداری دیگری هم در کنار قرص های جلوگیری از بارداری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا