پرده بکارت

علت تورم لبهای کوچک واژن ؛ درمان التهاب و خشکی واژن

در بحث باقی ماندن جای عمل ترمیم بستگی به نوع عمل و چگونگی بخیه زدن و نوع پوست بیمار دارد ولی طبق معمول در انواع پرده ارتجاعی نتیجه خوبی بدست نمیآید. در بحث باقی ماندن جای عمل ترمیم بستگی به نوع عمل و چگونگی بخیه زدن و نوع پوست بیمار دارد ولی طبق معمول در انواع پرده ارتجاعی نتیجه خوبی بدست نمی آید. طبق معمول به سهولت آسیب نمیبیند ودر مقابل فشار وارده در اثر ضربه یا رابطه جنسی مقاوم است و بجای پاره شدن، مقداری به اصطلاح کش آمده و فقط تغییر سایز می دهد. در این بین برخی از زنان نیز تورم واژن را بعد از رابطه جنسی تجربه می کنند. در سه ماهه اول بارداری ممکن است زنان احساس بی نهایت خسته بودن را داشته باشند. اگر پرده بکارت حالتی طبیعی داشته باشد، در اثر دخول و مقاربت، پاره میشود، امّا در مقابل، برخی دختران به طور مادرزاد پرده اي حلقوی «قابل ارتجاع، ضخیم و گوشتی دارند»؛ بنابر این در مقابل دخول، از خود مقاومت نشان میدهد و ممکن است به حالت اول برگردد.

تا از ترشحات غیر طبیعی پیشگیري شود.به دلیل قرارگرفتن زخم جراحی درمنطقه واژن که به طور مداوم در دسترس الودگی با ترشحات واژن و مقعد است.بخاطر نازک بودن لبه هاي پرده بکارت و باتوجه به شکل وساختار ان ممکن است باعث ایجاد ترمیم ناقص حلقه بکارت گردد. بازسازی پرده هیچگاه خودبخود صورت نمیگیرد مگر در اطفال یا دختران کم سن. خب مشخصه شما که ورزشکاری 5 کیلو کم کردن سختتره برات. بسیاری از مادرها تحت تاثیر صحبت افراد مسنتر برای پیدا کردن رابطه بین علائم بارداری و جنسیت جنین به رنگ ادرارشان توجه میکنند. همچنین ، برای بررسی وزن برنامه ریزی کنید. پرده حلقوی قابل اتساع با توجه به این که اغلب در هنگام دخول همراه با خون ریزی نبوده مسئله اي شبه برانگیز در بین زوج هاي جوان است که میتوانند با مراجعه به دکتری قانونی این شبهه به وجود آمده را برطرف کنند. پرده حلقوی قابل اتساع با توجه به این که اغلب در هنگام دخول همراه با خون ریزی نبوده مسئله ای شبه برانگیز در بین زوج های جوان است که می توانند با مراجعه به دکتری قانونی این شبهه به وجود آمده را برطرف کنند. که یک روش ترمیم پرده به طور کاملا موقتی است ومی توان از ان حتی تا یک هفته قبل از ازدواج استفاده کرد.روش ترمیم بكارت STID: در جدید ترین متد ترمیم بکارت روش STID میباشد که روش بخیه سه لایه اي لبه هاي بکارت است.

که یک روش ترمیم پرده به طور کاملا موقتی است ومی توان از ان حتی تا یک هفته قبل از ازدواج استفاده کرد.روش ترمیم بکارت STID: در نوین ترین متد ترمیم بکارت روش STID میباشد که روش بخیه سه لایه ای لبه های بکارت است. لازم به ذکر است در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد. لازم به ذکر است در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع میتوان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد. از طرفی حتّي دیده شده است که برخی نیز از بدو تولد، پرده ي بکارت نداشته اند یا در سنین خیلی کم در اثر عواملی غیر از سکس، از بین رفته است. لیلا: باسلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر،خانم دکتر من هفت ماهه که زایمان کردم و تو این هفت ماه که به پسرم شیر میدم حدود 8کیلو وزن کم کردم قدم 156 وزنم الان 50 هستش اشتهام بدک نیست اما چون خیلی خسته میشم دچاربی اشتهایی عصبی میشم و البته به خاطر خستگی اصلا اشتها ندارم و خیلی وزن از دست میدم ،میخواستم ببینم در دوران شیردهی میتونم از پودرهای چاقی (ایرانی)یا (خاجی)استفاده کنم برا پسرم ضرر نداشته باشه؟

پرده بکارت حلقوی ارتجاعی : که حین دخول پاره نمیشود اما کش مانند است وبدلیل جنس الاستیکی پاره نمیشود و بدون خونریزی پس از نزدیکی میباشد و حتما در صورت دخول امکان تشخیص وجود دارد چون ظاهر کش امده و خراشیدگی لبه ها نشاندهنده دخول خواهد بود. نکته قابل توجه و مهم این است که پرده حلقوی قابل اتساع در هنگام رابطه و آمیزش جنسی دچار پارگی نمیشود. دراین روش لب هاي باقی مانده پرده با میکرو بخیه قابل جذب به هم فیوز میشوند. دراین روش لب های باقی مانده پرده با میکرو بخیه قابل جذب به هم فیوز میشوند. پرده بکارت دیواره دار یا تیغه ای : پرده ای که پل پوستی در طول ورودی واژن به مانند یک دیواره دارد. دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به اسانی و با کمتر فشاری انجام می گیرد. این نشانه نیز بازهم صددرصد نمیتواند دلیل نزدیکی قبلی باشد، عواملی چون، معاینات دکتری، مصرف دارو، قاعدگی یا دخول هر جسم خارجی و یا مشابه نیز، میتواند این حالت را ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا