پرده بکارت

قطع مصرف یکباره قرص ضدبارداری چه عوارضی دارد؟

در بیشتر کشورها، میزوپروستول را می توان در داروخانه ها به عنوان سایتوتک و یا برخی از نام های تجاری دیگر به عنوان یک داروی ضد زخم معده خریداری کرد. مصرف قرصهای ضد بارداری باید بسیار منظم باشد. 3. سوتین شما باید قابلیت این را داشته باشد که کمی گشادتر یا تنگتر شود. بنابراین، به ياد داشته باشيد كه سینه ­بند انتخابی شما باید حداقل 5٪ بزرگ­تر از اندازه معمولی سینه ­هایتان باشد. سوتین شما باید تمام سینه را بپوشاند سوتینهای فانتزی که نصف سینه را میپوشانند برای پستانی که در دوران بارداری حساس شده مناسب نیست. این نظارت هنگام استفاده از متوترکسات برای سقط جنین پزشکی ضروری نیست ،پزشک ممکن است برای جلوگیری از بروز عفونت ، مختصری از داکسی سایکلین آنتی بیوتیک تجویز کند. اگر روشهای تسکیندهنده یا عادتهای غذایی مختلف گریه یا ناراحتی نوزاد را کاهش نداد، پزشک شما ممکن است به مدت کوتاهی در رژیم غذایی شما تغییراتی آزمایشی ایجاد کند. به پزشک مراجعه کنید. بله حتما تا زمان پریود از روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید.

اولین دخول همراه با خونریزی امری است که صحت ندارد زیرا بافت هایمن یا پرده بکارت بسیاری از افراد به گونه ای است که در زمان دخول خود را جمع می کند و بدون ایجاد خونریزی عقب می رود، ولی در برخی دیگر از افراد این خاصیت وجود ندارد و با اولین دخول پارگی اتفاق می افتد و منجر به خونریزی می شود. همچنین، به دلیل این که استفاده از سینه­ بند حاملگی برای یک زمان طولانی می ­باشد، بهتر است خانم­هاي باردار اندازه آن را کمی بزرگ­تر از اندازه فعلی سینه­ های خود انتخاب كنند، زیرا در مدت کوتاهی، سينه ­هاي زنان باردار رشد بيشتري خواهد کرد. شورتهای بارداری شورتهایی است که قسمتی از آن تا روی شکم کشیده میشود و خود شکم را نیز پوشش میدهد. بهتر است مطلب محاسبه سایز سینه بند را بخوانید. جنس سوتین تا حد ممکن نخی باشد: برای انتخاب سوتین نخی، روی اتیکت داخل سوتین را بخوانید یا از فروشنده سؤال کنید. 1. برای انتخاب سوتین نخی، روی اتیکت داخل سوتین را بخوانید یا از فروشنده سؤال کنید. یا روی اتیکت آن عبارتCOTTON درج شده باشد.

همچنین تاثیر آن در هفته چهارم تا پنجم بارداری ۵۰% می باشد. 4. ترجیحا سینه بندی را خریداری کنید که حداقل دارای یک بند سیمی یدکی نیز باشد، تا توانید با استفاده از آن سینه­ های خود را به طور کامل در هنگام نياز بیرون بیاورید، در غیر این صورت استفاده از آن برای شما بسیار ناراحت­ کننده خواهد بود. تا پیش از کشف پرده بکارت دلیل درد و خونریزی بیشتر زنان در اولین آمیزش جنسی ناشناخته بود و فرضیات اشتباهی در این مورد مطرح شده بود. حجم و سایز سینه و باسن زنان باردار از اوایل بارداری شروع به اضافه شدن میکند و لباسهای زیر قبلی، دیگر برای این دوران مناسب نیست. 1. زنان حامله باید سعی کنند تا به همراه یک نفر دیگر از دوستان و یا شریک زندگی خود برای خرید سینه­ بند مخصوص دوران بارداری به فروشگاه بروند، زیرا چهار چشم بهتر از دو چشم است! باید به یک فروشگاه لباس زیر مراجعه و سوتین مناسبی پیدا کنید. بهتر است از فروشندۀ خانم فروشگاه لباس زیر بخواهید که سایز سینۀ شما را مشخص کند تا بتوانید سوتینی مناسب با سایز جدید خود انتخاب کنید. 6. در نهايت، يادتان باشد كه شما بايد از سینه ­بند مخصوص حاملگی تا سه ماهه دوم از دوران بارداری خود، به منظور حمایت از سینه­ هايتان استفاده نمایید، زیرا در بعد از هفته 36 از دوران بارداری، شما بیشتر از یک سینه­ بند حاملگی به سینه ­بند شیردهی نیاز خواهید داشت، تا علاوه بر پرستاری و پشتیبانی از سینه­ هايتان، بتوانید از آن در طول روزهاي شیردهی خود هم استفاده کنید.

شورت مناسب بارداری شورتیست که قسمتی از آن تا روی شکم کشیده میشود. میتوانید سوتینهایی را انتخاب کنید که برای دوران شیردهی نیز مناسب است. 4. بهتر است سوتینهایی انتخاب کنید که بند آن پهن است و چند سانتیمتر از زیر سینه را نیز پوشش بدهد. بند سوتین باید پهن باشد: بهتر است سوتینهایی انتخاب کنید که بند آن پهن است و چند سانتیمتر از زیر سینه را نیز پوشش بدهد. سوتین انتخابی باید حداقل سه ردیف قلاب در پشت داشته باشد تا درصورت بزگتر شدن سینه ها امکان استفاده از آن همچنان وجود داشته باشد. شیر مادر نه در تابستان و نه در زمستان خراب نمیشود و آماده کردن آن هیچ دردسری ندارد. 5. به عنوان يك خانم جوان و بي­ تجربه به خاطر داشته باشيد كه در هنگام خرید سینه­ بند مخصوص دوران بارداری سعی کنید حداقل سه عدد از این لباس زیر را بخرید، تا اگر یکی را پوشیده باشید و دیگري هم برای شستن در لباس­شویی باشد، یکی را همیشه به صورت آماده داشته باشید! این نشون میده سینه هاتون برای ساختن شیر داره آماده میشه. همچنین این شورت خود شکم را نیز پوشش میدهد. در بارداری ممکن است باسن کمی بزرگ شود و حجم شکم اجازه ندهد که شما شورتهایی را بپوشید که قبلاً از آنها استفاده میکردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا