پرده بکارت

همه چیز در مورد تشخیص پارگی و ترمیم بکارت : سپیدیار

بعد از عمل لازم است حتما تا سه روز اول بهداشت واژن را جدی بگیرید و طبق نظر پزشک حتما از ژل های مناسب شست و شو استفاده کنید. این روش علاوه بر بهداشت فردی به سفیدی پوست فرد نیز منجر خواهد شد. عمل های زیبایی واژن نظیر لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ، روشن کردن رنگ پوست واژن ، تنگ کردن واژن است که اشاره به این مواد خواهیم داشت. عمل واژینوپلاستی به دلیل آنکه با عمل های دیگر ترکیب خواهند شد ممکن است باعث افزایش هزینه شود. همین طور ممکن هست تغییر اندکی در ظاهر سینه خود داشته باشید. هورمونی به نام پروژسترون، رحم (uterus) را برای دریافت و حمایت از تخم تازه بارورشده در طول بخش ابتدایی بارداری آماده میکند. نقطه جی به عنوان حساس ترین عضو جنسی خانم ها نقش بسزایی در تحریک و ارگاسم آنان ایفا میکند. این نوع بکارت با اولین دوران قاعدگی دردهای بسیاری برای فرد ایجاد میکند. هنگامی که این کپسول داخل واژن گذاشته می شود، لایه پوشاننده آن در اثر حرارت و رطوبت بدن به مرور تجزیه شده و مایع خون مانند درون آن از واژن خارج می شود. معمولا حوالی چهاردهمین هفته پایان می پذیرد، اما برای برخی از زنان می تواند بیشتر طول بکشد.

پارگی پرده بکارت در برخی فرهنگها و جوامع سنتی از حساسیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال یکی از شایع ترین سوالاتی که در این زمینه از متخصصان زنان و زایمان پرسیده می شود، موضوع “ترمیم پرده بکارت” است. از آنجاییکه که بعضی مردان نیز اهمیت ویژه ای به پرده بکارت می دهند و انتظار خونریزی بعد از اولین رابطه واژینال را دارند (که در مقالات بالا توضیح داده شده که بسیاری از موارد اصلا خونریزی ندارند) برخی از این دسته دختران بدنبال راهی برای ترمیم پرده بکارت خود و اثبات باکرگی خود هستند. ممکن است حتی پس از زایمان طبیعی هم این بکارت سالم باقی بماند اما با انجام معاینات پزشکی رابطه جنسی فرد مشخص خواهد شد. به گزارش تاپ ناز بعضی از افرادی که مصرف این قرصها را قطع می کنند ممکن هست تغییری در میل جنسی خود تجربه نمایند. این موضوع زمانی رخ می دهد که بدن آندروژن اضافی ساخت می کند.

یک متخصص زنان خوب بیشتر این جراحی را همراه با واژینوپلاستی انجام می دهد. با توجه به این که تخصص زنان و زایمان مربوط به خصوصی ترین بخش بدن زن می باشد ،لازم است تا متخصص زنان در هنگام صحبت کردن با بیمار خود ارامش داشته باشد ، تا بیمار بر شرمساری خود غلبه کند و به راحتی بتواند مشکل خود را مطرح کند. هرچند بیشتر خانم ها خواهان کوچک کردن و فرم دادن در لابیاهای کوچک (مینور) خود هستند ولی طبق نظر دکتر ویدا یوسفیان جراح و متخصص زنان دکتر زنان خوب شهرک غرب شاهد این هستیم که خانم ها خواهان کوچک یا فرم دادن به لابیاماژور(بزرگ) نیز هستند که در اینجا پیشنهاد تزریق ژل یا چربی و با برداشتن پوست و عضله این ناحیه را پیشنهاد می کنند. با وجودیکه ناحیه لابیا کوچک است ولی فوق العاده پر عروق و اعصاب است و کوچک ترین بی توجهی می تواند ایجاد مشکل کند. Jun 18, 2018 – جدی من که تو.سمت چپه ولی بچه ام.پسره تازه دوتا هم هست البته فکر کنم سمت راست v این طوریه سمت چپ Y این طوریه.

در این مرحله تعیین آستانهی میزان قند خون برای تشخیص بیماری به پزشکتان بستگی دارد. نخودآب یکی از بهترین غذاها برای تولید خون صالح است. پرده بكارت مصنوعی یا کپسول پرده بکارت یک کپسول حاوی مایع قرمز رنگ و شبیه خون است. با کمک این پلتفرم یا از طریق نصب اپلیکیشن آن شما میتوانید در راحتترین شکل ممکن و از داخل منزل یا محل کار خود با معتبرترین پزشکان آنلاین مشورت کنید. کلیتوریس در خانم ها ممکن است به دلایل بسیاری بزرگ شود و ظاهری زشت به خود بگیرد. در غیر این صورت ممکن است فرد رابطه جنسی دردناکی را متحمل شود. و این به معنای آن است سن خاصی مناسب برای انجام این عمل وجود ندارد. این عمل بطور کلی در پزشکی زنان جایگاهی ندارد، ولی بعضی مراکز جراحی پلاستیک به خصوص در اروپای غربی، آمریکا و ژاپن آنرا بعنوان یک عمل سرپایی انجام می دهند. در این نوع روش ،جراحی زیبایی بر روی لب های بزرگ و کوچک اندام تناسلی زن انجام می شود . STID شیوه بخیه سه لایه ای لبه های بکارت می باشد. پیشنهاد می شود خانم ها از زمانی که به دوران بلوغ دست پیدا می کنند تا دوران پیری خود با متخصص زنان و زایمان در ارتباط باشند.متخصص زنان و زایمان همچنین می تواند در یکی از مهم ترین دوران زندگی هر خانم یعنی بارداری اصلی ترین و شاید تاثیر گذارترین نقش را بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا