پرده بکارت

ویار خیار در بارداری و جنسیت جنین نی نی سایت

ابن سینا نخستین پزشکی بود که پاسخ درستی به این معما ارائه داد و دلیل آن را وجود یک لایه یا برآمدگی پوستی در ورودی واژن دانست که با آمیزش جنسی آسیب دیده و موجب درد و خونریزی میشوند. معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد و شخص ۱ روز پس از عمل می تواند به زندگی عادی بازگردد . طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت. با توجه به نوع جراحی ممکن است توصیه شود که به مدت ۳ تا ۶ ماه ارتباط جنسی صورت نگیرد تا منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه است . بعضی ها مادرزاد پرده بکارت ندارند، بعضی دیگر پرده بکارتشان بدون سوراخ است، درحالیکه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند که ممکن است برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند.

آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟ خود ارضایی در صورتی که باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می تواند باعث پارگی آن شود. آیا پرده بکارت به حالت طبیعی بازگردانده می شود؟ 3. عمل جراحی لبهای فرج (labia surgery) : در این روش لب های فرج کوچک و نمای آن بهبود می پابد و اندازه و شکل لب های داخلی و خارجی اصلاح می گردد.عملکرد بیولوژیکی پرده بکارت هنوز نامشخص است ، با این حال کارکرد اجتماعی آن در بسیاری از فرهنگ ها نماد باکره بودن زن است. ترمیم پرده بکارتیک عمل جراحی ظریف و بسیار شخصی است و شما و جراح شما باید آن را به طور کامل قبل ازتحت این روش مورد بحث است. تا پیش از کشف پرده بکارت دلیل درد و خونریزی بیشتر زنان در اولین آمیزش جنسی ناشناخته بود و فرضیات اشتباهی در این مورد مطرح شده بود. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با موضوع اصلی برنامه غذایی هفتگی برای دیابت بارداری بیشتر برای شما صحبت کنیم و در رابطه با این موضوع، اطلاعات متعددی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بعضی از مادران در دوران شیردهی نمی توانند در مقابل فلفل اضافی در انواع مواد غذایی مقاومت کنند، اما این موضوع ممکن است در دوران شیردهی رفتار مناسبی نباشد.

با اینکه درمان قطعی برای رفع این مشکل کشف نکرده اند اما با اسفاده از راهکارهایی می توان تا حدود زیادی از بروز این مشکل در نوزادان جلوگیری کرد. اين جراح متخصص با اشاره به اين كه كورتاژ در حاملگيهاي پايينتر از 13 تا 14 هفتگي به نام «دياندسي» معروف است، يادآور ميشود: در اين نوع از كورتاژ ابتدا بايد دهانه رحم باز شود و سپس محصولات حاملگي تخليه شود ولي در كورتاژ «دي اند اي» فرد در سنين بالاي 14 هفتگي حاملگي است و استخوانبندي جنين تشكيل شده است. در سقط جنین پزشکی به جای جراحی از قرص استفاده می شود. اختلال در عملکرد لگن ممکن است بر توانایی فرد در مدفوع نیز تأثیر بگذارد. البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خونریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچکدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است که موجب خونریزی یالکه بینی در فرد می شود چرا که پرده بکارت تنها در اثر ضربه مستقیم به آن یا تماس جنسی پارگی پیدا می کند. بهتر است برای اطمینان از سلامت جنسی خود به پزشک متخصص زنان و یا ماما مراجعه کنید تا او شما را از نوع پرده بکارتتان آگاه کند و گواهی سلامت به شما دهد .

با توجه به احتمال­ های مختلفی که وجود دارند اگر احساس سوزش یا خارش واژن داشتید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا شما را معاینه کرده، بیماری را به درستی تشخیص داده و درمان مناسب آن را تجویز کند. برای مثال، در موارد نادر، بیماری پوستی گل سنگ می­تواند علائم شبیه به عفونت مخمری واژن را داشته باشد که سبب خارش و ایجاد زخم­های سر سفید روی ناحیه بیرونی واژن شود. با این حال بهتر است که به پزشک خود مراجعه کنید چرا که گاهی اوقات بیماری که به نظر یک عفونت ساده می­ آید، می­تواند موردی خطرناک باشد. این جراحی به روشهای لیزری – رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد . با کباب میوه می توانید کودک خود را به میوه خوردن ترغیب کنید. شما همچنین باید احساس راحتی با جراح خود و بحث در مورددلایل خود را، ترس ها و امیدهای مربوط به بازسازی پرده بکارت است. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم كه پرده بکارت آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، كشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشكی و غیره دچار آسیب گردیده ، به دردسر اندازد. از طرفی حتّی دیده شده است که برخی نیز از بدو تولد، پرده ی بکارت نداشته اند یا در سنین خیلی کم در اثر عواملی غیر از سکس، از بین رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا