پرده بکارت

پدیا شور ها فقط پودر نیستند

این مطالب اینترنت ادم میخونه دیونه میشه میگن پریود هم بشی ممکنه باردار باشی متوجه نشی؟ مهدیه: سلام خانم دکتر میخواستم ببینم کرایو لیپولیز برای بازو هم امکان پذیر است؟ چند جلسه لازم دارد؟ وهزینه اش چقدر میشود؟ چون بازو جزو جاهیی که گوشتش دیر آب میشه اصلا انجام شدنش امکان پذیر هست؟ خیلی ممنون از راهنماییتون. پرسش:سلام خسته نباشین من خانمی ۲۷ساله هستم که چندماهی هست عقد کردم، چندروز پیش با همسرم رابطه جدی داشتیم برای اولین بار ولی اصلا هیچ خونی دیده نشد و کلا اثری از پرده بکارت نیست من تاحالا رابطه ای نداشتم میخواستم ببینم همچین چیزی چه دلیلی میتونه داشته باشه هیچوقتم اتفاقی نیوفتاده که باعث صدمه یا پارگی شده باشه و یا خونی دیده باشم. در این موارد برای کاهش درد دوران قاعدگی اقدامی که انجام می شود این است که پزشکان توصیه می کنند این دختران زیر نظر پزشکان باشند و با ایجاد برش هایی در ناحیه پرده مجرای مناسبی برای خروج خون قاعدگی ایجاد شود. پرسش:با سلام و خسته نباشید.من دختری 27 ساله و مجرد هستم مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک(تخمدان چپ حاوی فولیکول های کوچک اکثرا پریفال با حداکثر سایز 8.4 میلی متر و تخمدان راست فولیکولهای با حداکثر سایز 6.3 میلی متر.).از 16 سالگی قرص سیپروترون کامپاند استفاده میکنم چون در غیر اینصورت پریود نمیشوم.ریزش موی بسیار شدید دارم موهای بسیار کم پشت و نازک.به متخصص پوست مراجعه کردم و پس از ازمایش خون مشخص شد که هورمون دی هیدرو تستوسترون بالایی دارم.ضمنا دکتر به من گفتند در این بیماری فولیکولهای مو به تدریج میمیرند و احتمال دارد که من همه موهای خود را از دست بدهم.در حال حاضر فیناستراید به همراه ماینوکسیدیل 2 درصد و 5 درصد استفاده میکنم اما نگرانم که در اینده همه ی موهای من بریزد و این مساله واقعا روی روح و روان من اثر گذاشته.

پزشکان متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴، به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد. علاوه بر سوالات فوق شمار متعددی از سوالات وجود دارند که در زمینه پرده بکارت به کرات مطرح می شوند. یکی از شایع ترین سوالاتی که در زمینه آسیب به پرده بکارت مطرح می شود این است که آیا با خود ارضایی پرده بکارتم پاره می شود؟ این مساله از اینجا ناشی می شود که مسیر خروج بسته است و لخته های خون در پشت دیواره پرده بکارت اجتماع می کنند و موجب بروز درد ها و فشارهایی به عضلات واژن و لگن می شوند. در واقع در جایگاه پرده در یک دختر با دختر دیگر امکان تفاوت وجود دارد و این تفاوت از این جا ناشی می شود که ساختار کلی و فرم کلی لگن در این دختران با هم مغایرت دارد.از سوی دیگر نیز باید بگوییم پرده بکارت داخل واژن قرار نگرفته است بلکه در دهانه آن قرار دارد. این شکل از پرده بکارت همچون پرده حلقوی است که دور دهانه واژن را فرا گرفته اما با این تفاوت که اطراف آن به شکل دندانه دندانه می باشد و صاف نیست.این نوع از پرده ها به جهت این که دندانه دار و چین دار هستند برای تشخیص سلامت پرده بکارت، متخصصین بهترین تشخیص ها را دارند.

معمولا به این گونه است دخترانی که از قبل پرده بکارت خود را چک کرده بودند و تصوری از ظاهر آن داشتند با به وجود آمدن تغییرات متوجه پارگی خواهند شد اما در مورد های خاص که نیاز است میزان آسیب دیدگی ها مشخص شود متخصصین از ابزارهای دقیق تر استفاده خواهند کرد. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . به این نوع پرده غربالی یا سوراخ سوراخ نیز می گویند.این نوع از پرده از انواعی است که نادر است و در موارد اندکی دختران چنین پرده ای را دارند. زیرا که باید تعیین شود این پرده از بدو تولد این گونه بوده است یا این که در اثر روابط جنسی چین دار شده است. واقعیتی که وجود دارد این است که رابطه جنسی تا حد قابل توجهی می تواند شکل کلی و فرم اولیه پرده بکارت را از بین ببرذ و زمینه ساز تخریب پرده بکارت باشد.از این رو توصیه می کنیم در صورتی که علاقه دارید از نوع پرده خود و شکل کلی آن اطلاع داشته باشید بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت پیش از اولین رابطه جنسی است. این نوع همانطور که از نامش برمی آید به شکل هلال است.

همانطور که گفته شد روش مشاهده نیز از دیرباز برای معاینه پرده بکارت وجود دارد و این روزها بسیاری از متخصصین با چشم غیر مسلح به انجام معاینه سلامت پرده بکارت نیز می پردازند. از سوی دیگر نیز خروج خون قاعدگی نیز از همان کانال که در نهایت به رحم و تخمدان ها منتهی می شود تخلیه می گردد.بنابراین واژن محلی است که خون بکارت و قاعدگی هر دو از این ناحیه خارج می شود. بسته به افراد مختلف یک یا دو سانتی متر بعد از ورودی واژن پرده بکارت قرار دارد. در واقع زمانی که رابطه جنسی از دهانه واژن است قطعا خون بکارت از همان کانال خارج می شود. معمولات چین هایی که در دهانه واژن وجود دارد نامنظم می شود در حالیکه پرده بکارت سالم چین هایی منظم دارد و همگی معمولا به یک سو جهت یافته اند. زمانی که مصرف چنین قرصهایي را کنار می گذارید،چندان جای تعجب و شگفتی نیست که عادت ماهیانه نامنظم و سنگین تری داشته باشید. تعویض لباس در فواصل زمانی کوتاه و پوشیدن لباس های تمیز: این امر کمک می کند که فضای واژن تمیز باشد و احتمال ورود میکروب کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا