پرده بکارت

چرت بزنید و مرتب استراحت کنید

ممکن است این مورد کاملا واضح بهنظر برسد اما نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب در هنگامی که حالت تهوع دارید و معدهتان هیچ چیزی را قبول نمیکند، میتواند کار بسیار دشواری باشد. مصرف شیر مادر آن قدر ضروری است که در یک ساعت اول نوزاد باید یکبار هم که شده سینه مادر را به دهان بگیرد حتی اگر مادر در اتاق عمل باشد در نیمساعت اول نوزاد را به مادر میرسانند تا برای مدت کوتاهی این کار انجام شود. آنها انرژی لازم را برای رشد فراهم می كنند و برای رشد مغزی كودكان ضروری هستند. اگر برای زن باردار امکان دارد لایههای سفیدرنگ نازک درون انار را هم با دانهها بخورد که عاملی مهم در کاهش ویار است و عملاً ضدتهوع محسوب میشود. مصرف میوه در دوران بارداری بسیار مهم است. اگر کسی ویار خیلی شدیدی دارد، آب بدنش مرتب کم شده و وزنش هم کاهش مییابد نباید خودسرانه داروی گیاهی مصرف کند. تغییر رژیم غذایی به کنترل دیابت بارداری کمک می کند.

گاهی هم شرایط جسمانی و روحی به طور ناگهانی تغییر پیدا میکند. زمانی که به طور مستقیم از کودک مراقبت نمی کنید (به طور مثال وقتی خواب است) ، سعی کنید حداقل 2 متر یا 6 فوت از کودک دور باشید تا خطر ابتلا به عفونت نوزاد کاهش یابد. به گفتهی دکتر رابرت اطلس، متخصص زنان و رئیس بخش زنان و زایمان در مرکز پزشکی مرسی، ثابت شده است که ترکیبی از ویتامین B6 و قرص خواب Unisom باعث کاهش تهوع بارداری در برخی خانمها میشود. اما گاهی بنا به دلایلی که در ادامه این مطلب عنوان میشود، دختران مجرد نیز از قرص ال دی استفاده می کنند. سن حاملگی را میتوان قبل یا بعد از زایمان محاسبه کرد. زارعان بابیان اینکه اکنون بسیاری از زنان قبل از بارداری آزمایشهای لازم را انجام میدهند و بررسیشده باردار میشوند، می گوید: در چند سال گذشته، با انجام دیرهنگام آزمایشهای بارداری و عبور سن جنین از زمان سقط (نوزده هفتگی)، مجوز سقط درمانی داده نمیشد. بهتر است حتماً به پزشک مراجعه کند تا دوز مناسبی از این داروها به وی توصیه شود. در طول روز مایعات کافی بنوشید زیرا اینکار به کاهش حالت تهوع کمک می کند.

جفت در دوران بارداری هورمون هایی ترشح می کند که می تواند منجر به افزایش قند خون مادر شود. کسانی که تمایلی به بارداری ندارد باید مراقبت های لازم را به عمل باورند و از سایر روش های پیشیگیری دیگر مانند کاندوم، ژل یا فوم اسپرم کش نیز استفاده کنند. استفاده از این سایت و اطلاعات موجود در آن نباید جایگزین مراجعه به پزشک شود. در ضمن استفاده از قرص ال دی در شش ماه اول شیردهی به دلیل کاهش شیر مادر ممنوع است. فقط یادتان باشد مصرف روزانه بیش از سه گرم زنجبیل معادل سه قاشق چایخوری از این گیاه مجاز نیست. مدتهاست که زنجبیل به عنوان یک تسکیندهنده شناخته میشود. اریک پیشنهاد میکند مربای زنجبیل را در مایکروویو گرم کنید و آن را روی بستنی وانیلی بریزید. مثلاً آب بسیار سرد یا بسیار گرم، یخ و بستنی را بهتر است زیاد استفاده نکنید. استفاده کرد که البته با توجه به عوارض آن و وضعیت فعلی خود می بایست نوع قرص را انتخاب کنید مثلا تری فازیک نسبت به ال دی و اچ دی عوارض کمتری دارد ولی باعث افزایش لکه بینی بین قاعدگی می شود و برای کسانی که دچار مشکل لکه بینی هستند توصیه نمی شود. همه این موارد را که رعایت کردید، بهتر است به موارد دیگری نیز توجه کنید یعنی از دراز کشیدن و خم شدن به جلو، بعد از غذا پرهیز کنید و در زمان استراحت هم سر را بالاتر از سطح بدن قرار دهید تا با مشکلات ناشی از ویار کمتری مواجه شوید.

به گفتهی دکتر مارجوری گرینفیلد، متخصص زنان و نویسندهی کتاب «بارداری زنان شاغل»، تقریبا ۷۰ درصد از زنان در اوایل دورهی بارداری دچار حالت تهوع میشوند و حدود ۵۰ درصد واقعا استفراغ میکنند. اما این سؤال پیش می آید که چرا گوشت هیولای زنان باردار است؟ بسیاری از زنان باردار به این نتیجه رسیدند که خوردن وعدههای سبک به دفعات متعدد در طول روز، معده آنها را آرام میکند. اگر آن مؤثر نبود، ترکیبی از داروهای نسخهای قویتر از قبیل مسدودکنندهی ریفلاکس اسید، مانند پروتونیکس و یک محرک روده مانند رگلان نیز ممکن است تهوع را تسکین بدهد. اما غذاهای تند و چرب ممکن است معده را به هم بریزند. دلیل چهارم هم به ناراحتی معده در بارداری برمیگردد. آپتامیل AR شامل کربوهیدرات میوه خرنوب می باشد که یک قوام دهنده است و به هضم حساس نیست که اثر غلظت آن در معده باقی مانده و جذب طبیعی تمام مواد مغذی را افزایش می دهد شیرخشک ضخیم چسبناک تر و در نارسایی های مشکل تر مناسب است. بنابراین بهترین راه حل این است که شکمتان را در طول روز پر نگهدارید. خوردن تنقلات کوچک در طول روز نیز باعث میشود که همیشه مقداری غذا در معدهتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا