پرده بکارت

چگونه متوجه زردی نوزاد شده و در خانه درمان کنیم؟

پرده ارتجاعی شبیه به پرده بکارت حلقوی است با این تفاوت که قابلیت ارتجاعی دارد. علت این تفاوت به تفاوت علل کمبود شیر درهر مادر و نیز خصوصیات مزاجی وی برمی گردد. چه کسانی کاندید مناسبی برای این فرایند نیستند؟ خیلی از افراد سالم، به اشتباه و به دلیل باورهای غلط، این پوست را جدا میکنند و فقط گوشت پرتقال و نارنگی را میخورند.این پوست نازک که پرهای مرکبات را از یکدیگر جدا میکند، حاوی مقدار زیادی فیبر است و بههمین دلیل مصرف آن میتواند برای درمان یبوست مفید باشد.از این رو بهتر است افراد مبتلا به یبوست حتما این پوسته نازک پرتقال و نارنگی که میتواند باعث تحریک حرکات دودی روده شود، مصرف کنند. این حکم اعتراضات زیادی را برانگیخت؛ از جمله یک فیلسوف زن فرانسوی هشدار داد که با رأی این دادگاه، تعداد زیادی از دختران مسلمان خواستار عمل ترمیم خواهند شد. این بحثها به ویژه پس از صدور رأی دادگاهی در شهر لیل فرانسه اوج گرفت که در آن قاضی درخواست طلاق یک مهندس فرانسوی مسلمانشده از یک دختر پرستار مسلمان را به دلیل باکره نبودن همسرش پذیرفت.

با این که این عمل در مصر جرم تلقی میشود و مجازات پزشکی که این کار را انجام داده تا شش ماه زندان، جریمه نقدی و اخراج از نظام پزشکی است، اما این کشور به مرکزی برای ترمیم پرده بکارت تبدیل شده که دختران جوان از کشورهای مختلف برای انجام این عمل به آن مراجعه میکنند. سن بارداری در سه ماهه اول با اندازهگیری قطر متوسط ساک حاملگی (MSD ) و یا طول بین سر تا باسن جنین اندازهگیری میشود. پرسش: من هفته ی هجده بارداری هستم و تا هفته ی.. اگر خونریزی غیر قابل پیش بینی یا سایر عوارض جانبی قابل توجهی نداشته باشید، پزشک توصیه می کند قرص های فعال را به طور مداوم برای هفته 9 در چرخه بعدی و هفته 12 در چرخه بعد نیز مصرف کنید. شایع ترین شکل پرده بکارت به صورت نیمه ماه است و به این صورت اجازه میدهد که خون قاعدگی از مهبل رد شود.

در نتیجه اکثر دخترها، این مسئله را خودشان شخصا با مراجعه به پزشک حل میکنند». با این حال، این تمرین مزایای محدودی دارد، به خصوص برای خانم هایی که چندین زایمان داشته اند. فقها در این باب سه موضع متفاوت اتخاذ نموده اند: گروهی قائل به ممنوعیت مطلق، گروهی قائل به جواز مطلق و غیرمقید و گروهی قائل به جواز مشروط برای این گونه اعمال جراحی هستند که البته در میان گروه سوم نیز اختلافاتی دیده می شود که مهمترین آن در باب زانیۀ غیر مشهور به زنا می باشد. در باب مسئولیت پزشک، انتخاب هر یک از این نظریات در باب جواز یا عدم جواز ترمیم، نتایج متفاوتی را به بار می آورد که با توجه به برگزیدن نظر جواز مطلق در حقوق ایران، باید قائل به عدم مجازات برای پزشک بود. در این روش به دختران بی نوا مدتی داروهای اسهال اور داده میشود وبعد رژيم اجیل و میوه که با این روش بکارت شما اصلاح میشود و دراخر پول گزافی از جیب دختران فریب خورده می رود ولی هرگز بازسازی در بکارت انها رخ نمیدهد . این نوع پرده بکارت به سختی دچار پارگی میشود و در برخی مواقع به عمل جراحی سبکی نیاز دارد.

او با بیان اینکه سقطجنین به دو روش جراحی و غیر جراحی صورت میگیرد که درروش جراحی از ناحیه واژن اقدام به تخلیه رحم میشود، توضیح می دهد: در روش غیرجراحی، از قرصهای که باعث دفع جنین استفاده میشود و یا از آمپول نوع گاوی استفاده میشود که در کشور ما نوع انسانی آن موجود نیست و بسیار هم برای بیمار خطرآفرین است. در این شیوه جراحی، بخشی از لایه واژن برداشته و عضلات و ماهیچه ها تنگ می شوند. در کلینیک های مجهز و مدرن در این شهر، پرده بکارت در مدت یک ساعت توسط تیم پزشکی ترمیم می شود. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم پرده بکارت به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد. از نظر بعضیها باید پیش از ازدواج، معاینات پزشکی جهت تشخیص بکر بودن دختر انجام شود و در نقطۀ مقابل افرادی معتقدند که دختران باید با از بین بردن پردۀ بکارت خود در نوجوانی، این نوع فرهنگ را نابود کنند. این نوع پرده با خونریزی همراه نیست و ممکن است که پس از اولین نزدیکی سو تفاهم عدم باکرگی دختر به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا