پرده بکارت

کسانی که قاعدگی سنگین دارند

توجه به این مسئله مهم است که برخی از افراد، قرصهای ضد بارداری را به دلایلی غیر از پیشگیری از بارداری مصرف میکنند. قرص ال دی از دسته داروهای هورمون های جنسی است که برای پیشگیری از بارداری استفاده می شود .از دیگر موارد مصرف این دارو می توان پیشگیری از سرطان تخمدان فیبروکیستیک سینه و منظم کردن قاعدگی را نام برد .مصرف این دارو عوارضی همچون تهوع , سردرد شدید و افزایش وزن دارد . سندرم تخمدان پلیکیستیک، یک اختلال غدد درون ریز است که به میزان زیادی با عدم تعادل هورمونی مرتبط است. هست ولی بیست دقیقه بعد یک قرص اورزانسی استفاده کرد احتماه بارداریش هست؟ مقدار مصرفی (دوز) توصیه شده: چای برگ تمشک قرمز به صورت گیاه خشک: 1 قاشق چایخوری به مدت 5 دقیقه در 150 میلی لیتر آب داغ مخلوط شود ، 2-4 باردر روز بنوشید. اگر فردی که قرصهای کنترل بارداری را برای کنترل سندرم تخمدان پلیکیستیک (PCOS) یا اندومتریوز مصرف میکند، یک قرص یا یک دوز مصرفی را فراموش کند، باید توصیههای مربوطه از CDC (در بالا) را دنبال کند. توصیه می کنم از روش اورژانسی هر ماه یک بار استفاده کنید چون میزان شکست بالا می رود.

توصیه می کنم با توجه به اینکه هنوز قصد بارداری ندارید و هنوز کودکی ندارید از یکی از روش های قرص ال دی، قرص تری فازیک، آمپول یک ماهه استفاده نمایید. در صورتی که شک دارید می توانید از کیت های خانگی استفاده نمایید. شما می توانید با همراه بردن شناسنامه خود و همسرتان به پایگاه بهداشت محل زندگیتان از مشاوره تنظیم خانواده و خدمات رایگان آن استفاده نمایید. به همین دلیل قبل از اقدام و تصمیم گیری در مورد استفاده از این روش و برای اطلاعات بیشتر توصیه میشود ابتدا زوجین مشاوره ژنتیک انجام دهند و بعد در مورد انجام این آزمایش تصمیم گیری کنند. در این مقاله، ما در مورد کارهایی که یک فرد در صورت فراموش کردن قرص ال دی (قرص ضد بارداری با دوز پایین یا LD) یا فقط پروژستین باید انجام دهد، صحبت خواهیم کرد. یک ساعت و دوساعت پس از نوشیدن محلول شیرین، یک نمونه خون از بازوی مادر باردار گرفته میشود. به دلیل مصرف قرص اورژانسی تاریخ پریود شما تغییر می کند و به تاریخی که پس از مصرف قرص پریود شدید تغییر می کند.

با استفاده از روش اورژانسی حداکثر 10-14 روز بعد پریود می شوید. حداکثر تا 72 ساعت پس ازنزدیکی مشکوک باید قرص اورژانسی استفاده می نمودید. حداکثر 10-14 روز بعد از مصرف پریود می شوید. اگر این امکان پذیر نیست، فرد تا زمانی که دوزهای حاوی هورمونها را به مدت ۷ روز مصرف کند، باید از روشهای دیگر جلوگیری از بارداری استفاده کند. اگر شير دادن يا تحريک كردن سينه ها را کنار بگذارید، شير خود به خود شروع به كاهش می کند. 6- اگر دیگر با همسرم نزدیکی نداشته باشم امکان حاملگیه من وجود داره؟ ازمایش خون بارداری را چند روز بعد نزدیکی باید انجام بدم؟ پژوهشهای انجام شده در ۳۰ سال اخیر نشان داده، بهترین و کاملترین غذا برای کودک تا سن چهار الی شش ماهگی فقط شیر مادر است. در نتیجه با تغییر ضخامت مخاط گردن رحم، عبور اسپرم را ناممکن می سازند. برگ ها همان طور که به کاهش تولید شیر کمک می کنند میتوانند تورم را نیز کم کنند. فراموش کردن دوزهای مصرفی قرصهای کنترل بارداری و یا مصرفشان به فاصلهی زیاد از هم، نیز میتواند منجر به خونریزی غیرقابل پیش بینی شود که میتواند دردسر ایجاد کند. امّا از آنجا که میتواند خونریزی دوره نفاس را تشدید کند شروع مصرف آن باید پس از این دوره باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا