پرده بکارت

انواع “سقط جنین” و عوارض و خطرات سقط جنین – سایت نایاب

از طرف دیگر یک روش بالقوه خطرناک و در عین حال راحت برای سقط غیر قانونی است که بسیار ایمن تر از سایر روش های خطرناک تر همچون دستکاری رحم یا سموم است. به گزارش سلامت نیوز لوونورژسترول عنوان دارویی بسیار کارآمد در مورد پیشگیری فوری از بارداری است، اما با کولهباری اما و اگر که متاسفانه کمتر کسی در مورد این دارو اطلاعات لازم را دارد. به طور کلی، بیش از یک چهارم از زنان سقط جنین را در ۲۴ ساعت اول، تجربه میکنند. علاوه بر آن به واسطه افشاگریهای علمی صورت گرفته توسط پزشکان و متخصصین زنان، «شرکت آلمانی بایر» بازار فروش محصولاتی همچون یاز و یاسمین را در اروپا و آمریکا از دست داده و با انبوهی از دعاوی مطرح شده توسط وکلای خصوصی با هدف کسب غرامت درگیر است. می توان بعد از انجام مقاربت ، دو قرص اچ دی HD را باهم خورد و سپس ۱۲ ساعت بعد ، دوقرص. این چهار قرص حتما باید در عرض ۷۲ ساعت بعد از مقاربت خورده شوند .

ـ توصیه میشود یک تا دو ساعت پس از مصرف این دارو، یک داروی ضد تهوع هم برای پیشگیری از بروز عوارض ناخواسته آن مصرف شود. به همیندلیل طی استفراغ و اسهال شدید و تا یکهفته پس از قطع آن باید از یک روش دیگرجلوگیری از بارداری نیز استفاده شود. عوارض جانبی این قرصها عبارتنداز: تهوع ، استفراغ ، سردرد ، حساس شدن پستانها ، سرگیجه ، احتباس مایعات در بدن و خونریزی های نامنظم . در زنان باردار همه این مراحل ذکر شده در بالا به دنبال هم اتفاق نمی افتد و ممکن است هر زن در یکی از این مراحل متوقف شده و دچار خونریزی شود به همین دلیل سقط جنین خود به خودی به موارد ذیل تقسیم بندی می شود. و این علائم ممکن است در بخش های مختلف دوران بارداری رخ دهد در این بخش از ماگرتا به بررسی علائم بارداری در مراحل ابتدایی و پایانی بارداری می پردازد.

ممکن است لازم باشد دو تا شش هفته بعد از عمل از فعالیت جنسی خودداری کنید. ویار بارداری به صورتی اتفاق می افتد که گاهی اوقات دلتان خوردن چیز یا ترکیبی را می خواهد که تا قبل از این هیچ میلی به خوردن آن نداشتید. زنان می توانند بدون اجازه شوهر خود دنبال یک حرفه بروند و/یا آموزشی را تکمیل کنند. حامیتو به عنوان یک وب سایت ارائه دهنده خدمات پزشکی و با استفاده از صد ها پزشک متخصص در زمینه های گوناگون ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. لوونورژسترول همچنین با تغییر در اندومتر رحم از جایگزینی تخم تشکیل شده در رحم نیز پیشگیری میکند و در حقیقیت با دو مکانیسم از وقوع بارداری پیشگیری میکند. در سایت FDA آمریکا آمده است: «براساس دو مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۱، اف دیای مطمئن شده که میزان بروز حوادث ترومبوز آمبولی وریدی- تشکیل لختههای خطرناک خونی- در زنانی که قرصهای ضد بارداری حاوی دروسپیرونون را مصرف میکردهاند دو تا سه برابر بیش از سایرینی بوده که قرصهای حاوی لوونورژسترول استفاده نمودهاند. سپس ۱۲ ساعت بعد از مصرف اولین قرص، باید دومین قرص را میل کنید. مصرف اولین دوز قرص ها در این روش حتما باید حداکثر در فاصله زمانی ۷۲ ساعت از تماس جنسی مشکوک صورت گیرد.

در صورت بارداری،خونریزی تشخیص داده نشده واژن،بیماری شدید شریانی، آدنومای کبدی،پورفیری، بعد از برداشتن مول هیداتی فرم(تا زمانی که میزان گونادوتروپینهایپلاسما و ادرار به حد طبیعی برگردد)،سرطان پستان و دستگاه تناسلی نبایدمصرف شود. ـ این دارو تا ۹۹ درصد از بروز بارداریهای ناخواسته جلوگیری میکند، اما هرچه زودتر مصرف شود، اثربخشی آن بیشتر است. ممکن است متوجه شوید که حالت تهوع هنگام بوی خاصی یا هنگام خوردن انواع خاصی از غذاها بدتر می شود. عرق زنیان هم قاعده آور است و هم شیر افزا می باشد. از پای شیر برای درمان قاعدگی (پریود) های نامنظم و ناراحتی های دوران پریود استفاده می شود. • پروبیوتیک ها. پروبیوتیک ها موادی هستند که به حفظ تعادل طبیعی باکتری های مفید در دستگاه گوارش کمک می کنند. داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری میتواند یکی از روشهای خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. وی بابیان اینکه در بارداریهای اول ۳۵ درصد احتمال سقطجنین وجود دارد، می گوید: میزان سقطجنین با روشهای کنترل بارداری رابطه مستقیم دارد و اگر راههای بیشتری برای کنترل بارداریهای پرخطر در دسترس باشد، میزان سقطجنین کمتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا