پرده بکارت

هزینه ترمیم بکارت در کرج (1402) – مطب مشاوره مامایی (20+)

هزینه ترمیم بکارت در کرج:

مرکز مشاوره ترمیم بکارت در تهران:

نکته جالب در مورد پرده بکارت این است:

در 99.9 درصد موارد ، زنان پرده بکارت خود را از بچگی به همراه دارند.
پس از اولین برخورد جنسی ، 44 درصد از زنان هیچ گونه خونریزی را احساس نمی کنند.
بر اساس تحقیقات انجام شده ، مردان جوان در آسیای جنوبی ، مدیترانه ، شرق آسیا و آفریقا برای همسران خود با این حجاب ارزش زیادی قائل هستند.
40 درصد از زنان جوان معتقدند که وجود بکارت موضوعی خصوصی است که فقط مربوط به آنهاست.
در شب عروسی ، 89 درصد از زنان آسیای جنوبی باید خونریزی کنند.

حجاب بکارت چیست؟

آیا چیزی است که بدن شما به آن نیاز دارد؟ آیا لازم است که بکارت خود را سریعتر از دست بدهید؟ امروز ، من به این سوالات و همچنین چند سال دیگر در مورد فیزیولوژی بکارت پاسخ می دهم:

حجاب بکارت چیست؟

بکارت یک غشای نازک است که از بافت همبند ، فیبرهای ماهیچه ای ، رگ های خونی و انتهای عصبی تشکیل شده و دهانه مجرای واژن را می پوشاند.

آیا می توان با استفاده از چشم غیر مسلح ، کفتار را مشاهده کرد؟ مرکز مشاوره هایمن در تهران

تشخیص جنون به راحتی امکان پذیر است زیرا معمولاً در فاصله 0.8 میلی متری (در فاصله یک تا دو سانتی متری) از دهانه رحم یافت می شود و به عنوان سدی بین اندام تناسلی خارجی و داخلی عمل می کند.

آیا بکارت هر دختر یکسان است؟

پرده پرده هر فرد ظاهر و ساختار منحصر به فردی دارد ، مانند فرم بدن و رنگ مو. هر دختر از نظر شکل ، نوع ، ضخامت ، چسبندگی ، تعداد رگ های خونی و انتهای عصبی منحصر به فرد است. برخی از سرودها انعطاف پذیر و کشسان هستند ، در حالی که برخی دیگر این گونه نیستند. برخی از افراد دارای اعصاب زیادی هستند ، در حالی که برخی دیگر فقط چند اعصاب دارند.

عملکرد بکارت در بدن چیست؟

دانشمندان هنوز به نتیجه ای در این زمینه نرسیده اند. یکی از نظریه های رایج این است که بکارت به عنوان یک مانع عمل می کند و از ورود موجودات بیماری زا به بدن زنان جوان جلوگیری می کند. در کرج هزینه بازیابی بکارت

آیا این درست است که همه زنان باکره به دنیا می آیند؟

در واقعیت ، اینطور نیست. درصد کمی از دختران بدون بکارت متولد می شوند (0.03). از نظر رشد دستگاه تناسلی ، این دختران تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نمی گیرند. در کرج هزینه بازیابی بکارت

چگونه خون قاعدگی از طریق پرده بکارت وارد می شود؟ هزینه ترمیم بکارت در کرج:

یک یا چند حفره در پرده بکارت اجازه می دهد خون آزادانه جریان یابد. شکل بوته مانند یک پیراشکی است و دارای یک حفره بزرگ است که می تواند در اکثر دختران یک یا دو انگشت را نگه دارد. پرده هایی با دو سوراخ ، مانند بینی ، کمتر دیده می شوند و حتی برخی از آنها دارای چند سوراخ کوچک هستند.

آیا حفره بکارت آنقدر کوچک است که انگشت یا تامپون داخل آن جا نمی گیرد؟

همیشه نمی توان تامپون را وارد کرد زیرا سوراخ بوسک دور چشم بسیار کوچک است. برای اطلاع از نوع بکارتان ، با پزشک خود مشورت کنید. هنگام استفاده از تامپون ، این به کاهش خطر پارگی برنامه ریزی نشده کمک می کند. مرکز مشاوره هایمن در تهران

آیا خونریزی و درد با پارگی پرده بکارت همراه است؟

از آنجا که پرده بکارت هر دختر دارای ساختار متفاوتی است ، خونریزی و ناراحتی می تواند شدید ، خفیف و یا وجود نداشته باشد. این در درجه اول به دلیل ضخامت پرده بکارت است. از دست دادن بکارت بیشتر ضخیم تر است. فقط 43 درصد از دختران در اولین برخورد جنسی خود دچار خونریزی می شوند. خونریزی ممکن است از چند قطره تا یک تا سه روز طول بکشد. اگر خونریزی بیش از سه روز ادامه داشت با مشاور خود مشورت کنید.

در کرج هزینه بازیابی بکارت آیا لازم است که من هرچه زودتر بکارت خود را از دست بدهم؟

در مورد این موضوع ظریف ، نباید به توصیه دوستان یا فشار اجتماعی اعتماد کنید. در کرج هزینه بازیابی بکارت

آیا ممکن است برای اولین بار قبل از برقراری رابطه جنسی به پرده بکارت آسیب وارد شود؟

همچنین می توان پیش از تماس جنسی ، بطور مثال ، در هنگام خودارضایی ، معاینات پزشکی یا استفاده از تامپون هایی با اندازه نامناسب ، بوسک را از بین برد. همچنین اگر با نیرو و تمرین زیاد به موارد مختلف ضربه بزنید ممکن است اتفاق بیفتد.

آیا باکره ها باید در کلاس مامایی شرکت کنند؟

کالج متخصصان زنان و زایمان آمریکا توصیه می کند که همه دختران بین 13 تا 15 سال ، صرف نظر از اینکه از نظر جنسی فعال هستند یا خیر ، توسط ماما معاینه شوند. این دختران می توانند با مسائل مربوط به سلامت زنان آشنا شوند و پزشک بررسی می کند که آیا اندام های زنانه آنها به طور طبیعی رشد می کند یا خیر.

آیا باکره ماندن پس از 18 تا 20 سالگی برای سلامتی شما مضر است؟ مرکز مشاوره پرده های بکارت در تهران

باکره بودن نمی تواند برای سلامتی فرد خطرناک باشد ، و در حالی که ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، پرهیز از رابطه جنسی تنها راه اجتناب از بیماریهای مقاربتی و حاملگی های برنامه ریزی نشده است.

مرکز مشاوره پرده های بکارت در تهران

کارشناس مشاوره مامایی با درجه معاینه بکارت از سازمان پزشکی قانونی و تشخیص:

حجاب های بکرتی دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند.
هیمن با استفاده از وسایل چشمی بررسی می کند
تاریخ بکارت را تعیین کنید

تفاوت بین آسیب بکارت و آسیب معمولی
باکره بودن کاذب (هایمنورافی و هیمنوپلاستی) باید از بکارت واقعی متمایز شود ، و همچنین:

صدور گواهی سلامت باکره بودن مطابق با دستورالعمل های فعلی سازمان پزشکی قانونی ارائه کمک های پزشکی درجه یک به قربانیان تجاوز جنسی مطابق با استانداردهای بین المللی

در زیر برخی از حقایق در مورد بیدار ذکر شده است:

مرکز مشاوره تعمیر پرده بکر در تهران
بر خلاف تصور رایج ، بکارت یک بافت حاشیه ای در اطراف دهانه واژن است ، نه یک بافت مسطح که واژن را می پوشاند و در حین مقاربت به دلیل فشار دستگاه تناسلی پاره می شود. از آنجا که دختران پس از مقاربت جنسی بدون قاعدگی خونریزی می کنند ، این غشا یک بافت دست نخورده در دیواره واژن نیست.
موارد زیر برخی از حقایق مربوط به بوسک است:
رنگ بوته هر زن رنگ ، اندازه و شکل متفاوتی با لب واژن زن دیگر دارد.
• در بیشتر موارد ، این پرده حالت ارتجاعی دارد. زایمان واژینال باعث نرم شدن و کشیدن بوزن می شود و این امر کمتر نمایان می شود.
برخلاف تصور عموم ، دردی که یک زن در اولین برخورد جنسی خود احساس می کند ناشی از کشش بیش از حد در عضلات واژن یا عدم روانکاری مناسب است ، نه بواسطه پاره شدن پرده بکارت.
پیاده روی ، دوچرخه سواری و اسب سواری نمونه هایی از فعالیت های ورزشی ساده هستند که ممکن است قبل از تماس جنسی ، بکارت را پاره کنند.
از آنجا که بوته باند فوق العاده کشسان است و می تواند فرد را در طول زندگی همراهی کند ، نباید آن را فعالیت جنسی تلقی کرد. حتي افرادي كه از نظر جنسي فعال هستند از حجاب استفاده مي كنند.
• در صورت عدم وجود فعالیت جنسی (مانند سوراخ کردن در هنگام خودارضایی) ، کmenفت به محل اولیه خود باز می گردد. • برخی از خانم ها دارای بسمه نفوذ ناپذیر با ورودی بسیار کوچک هستند. در این حالت ، فرد باید جراحی جزئی انجام دهد.
• از آنجا که تصور می شود بکارت بکر بودن شخص است ، در بسیاری از نقاط جهان رواج روزافزونی از جراحی هایمنوپلاستی پیدا می شود و اگر مشکلی در آن ایجاد شود ، مردم به شدت آسیب خواهند دید. در چنین شرایطی ، فرد ترجیح می دهد جراحی هایمنوپلاستی انجام دهد.
اگرچه وجود کفتار بازتابی از میزان فعالیت جنسی نیست ، اما اگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشد ، باید بررسی شود.
مرکز مشاوره پرده های بکارت در تهران

هیمنوپلاستی

در کرج هزینه بازیابی بکارت
جراحی ، که گاهی اوقات به عنوان ترمیم پرده بکارت نیز شناخته می شود ، تکنیکی است که باعث بازسازی پرده پرده بکارت فرد می شود. هدف اصلی این روش ترمیم غشاء است. در بیشتر فرهنگ ها ، بکارت با بکارت و عفاف مرتبط است و داده های علمی نشان می دهد که این غشای نازک به بدن در مبارزه با بیماری کمک می کند.

اگرچه بکارت نشانه بکارت است ، اما می تواند در نتیجه فعالیت های غیر جنسی مانند دویدن ، جهش یا سایر ورزش ها پاره شود. برخی از زنان هنگام به دنیا آمدن بکارت ندارند. دو روش برای انجام هیمنوپلاستی وجود دارد. در صورت وجود بقیه پرده در جای خود دوخته می شود.

جایگزین دوم استفاده از بافت های بدن بیمار برای ایجاد پرده جدید در صورت عدم وجود بقایای پرده قدیمی است. ممکن است پس از ترمیم پرده بکارت ، دیواره واژن تنگ شود. غشا ترمیم می شود ، اما در صورت پارگی مجدد فرد ممکن است احساس ناراحتی و خونریزی کند.

علیرغم این واقعیت که بیشتر فرهنگ ها وجود بکارت را برجسته می کنند ، این روش در کشورهای دیگر مانند اروپا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. جراحی هایمنوپلاستی یک روش درمانی بی خطر است ، اما باید پزشک خود را با دقت انتخاب کنید.

هنگامی که پرده بکارت پاره می شود ، چه چیزی باعث این کار می شود؟
دلیل اصلی این امر رابطه جنسی است. خودارضایی می تواند به طور بالقوه باعث پارگی پرده بکارت شود. اسب سواری ، دوچرخه سواری و ورزش همه نمونه هایی از فعالیت های دقیق هستند که ممکن است به چنین مشکلاتی کمک کند. به دلیل ضربه شدید یا استفاده از تامپون ، ممکن است این پرده پاره شود.

چرا زنان در سراسر جهان خواهان حجاب باکره هستند؟

دلایل مختلفی برای انجام هیمنوپلاستی 0 وجود دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:
الزامات مذهبی یا فرهنگی: در برخی فرهنگ ها ، زنان قبل از ازدواج مورد بررسی قرار می گیرند تا از وضعیت مناسب حجاب اطمینان حاصل شود. در این شرایط ، جراحی هایمنوپلاستی برای زنان گزینه ای مناسب است.
• تجاوز جنسی: در نتیجه سوء استفاده جنسی ، برخی از زنان بوته جن خود را از دست داده و به دنبال ترمیم آن هستند. جراحی هایمنوپلاستی می تواند به این بیماران کمک کند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند و همچنین بوته باز خود را درمان کنند.
حوادثی که باعث اشک می شوند: برخی فعالیت های سنگین و استفاده از تامپون ممکن است بکارت را پاره کند. جراحی هایمنوپلاستی می تواند در این موارد به زنان کمک کند (عمل بکارت).
بازسازی واژن: برخی از خانم ها ترجیح می دهند این روش را انجام دهند تا جذابیت واژن خود را افزایش دهند.

نامزدهای جراحی هایمنوپلاستی

این عمل را همه کسانی که دارای پرده بوسنی هستند می توانند استفاده کنند.
• کسانی که در حین رابطه جنسی یا سایر فعالیتها ، پرده بغل خود را پاره کرده اند.
• افراد بالای 18 سال
• زنانی که در وضعیت خوبی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا