پرده بکارت

آیا من حامله هستم؟

جالب است بدانید که شما باید از قرار دادن بیسکویت در برنامه غذایی نوزاد شش ماهه خود اجتناب کنید، چون حاوی آرد تصفیه شده، مواد نگهدارنده و شکر اضافه است. در حالت کلی اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با این موضوع سخن بگوییم، لازم است که رژیم مد نظر شما در دوران بارداری شامل انواع مواد غذایی علیالخصوص پروتئینها و مخلوط مناسب از کربوهیدرات ها و چربی ها را به همراه داشته باشد. سپس بعد از ۲۴ ساعت و نهایتاً تا ۴۸ ساعت ۴ عدد قرص میزوپروستول ۲۰۰ میکروگرمی مصرف کنید و صبر کرده تا خونریزی شما آغاز شود. ابتدا ادراد کرده و بعد از آن دستهایتان را به خوبی با صابون بشویید. این زمان برای امتحان کردن آن رستوران جدید هندی نیست! به دلیل نداشتن توجیه پزشکی معمولا بیمه های درمانی یا تکمیلی از پرداخت هزینه های این گونه آزمایشها امتناع میکنند و همه هزینه های این آزمایش که تا حدودی سنگین هم هست باید توسط زوجین پرداخت شود.

در برخی از موارد بسیار نادر ممکن است سقط جنین بیشتر طول بکشد و یا ناموفق باشد که در این صورت مجبور به تکرار مصرف دارو طبق دستورالعمل پزشک خواهد بود. همچنین به پزشک مراجعه کنید تا علائمتان تحت بررسی قرار بگیرد. ابتدا کمی آب بنوشید تا دهانتان مرطوب شود، سپس ۴ قرص را بین گونه ها و دندان های فک پائین دهان خود قرار دهید به صورتی که ۲ قرص در هر طرف دهان قرار بگیرد. یکی از این دو روش خوراکی یعنی قرار دادن قرص در دهان و روش بعدی قرار دادن قرص در واژن می باشد. سقط ناقص با تکرار دوز دارو برای پایان دادن به بارداری یا انجام مکش D و C انجام می شود. اما در اصطلاح عموم، پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می پوشاند. با این حال ، ناباروری ممکن است در نتیجه سقط جراحی منجر به اندومتریت شود یا با خونریزی شدید ، سوراخ شدن یا برداشتن ناقص بافت حاملگی پیچیده شود.

ممکن است یک عمل جراحی دوم برای برداشتن بافتی که در اولین روش برداشته نشده یا برای ترمیم رحم سوراخ شده ، انجام شود. اگر نزدیکی وجود نداشته باشد به مرور پرده بکارت ترمیم می شود! گوشت مرغ منبع بزرگ پروتئین بدون چربی است که در رشد و ترمیم سلول ها و بافت عضلانی نقش مهمی برعهده دارد. خطرات سقط جنین پزشکی شامل عفونت، خونریزی و سقط ناقص است ، به این معنی که برخی از بافت های حاملگی باقی مانده است. لازم به ذکر است بعد از گذشت این پروسه معمولاً طی مدت زمان ۱ الی ۲ ساعته خونریزی شروع می شود. خونریزی بیش از حد با داروها و احتمالاً اتساع و کورتاژ درمان می شود. شکل ظاهری این قرص بصورت شش ضلعی بوده که در بسته بندی نقره ای و با نوشته های آبی در قالب ورق های 10 عددی به فروش می رسد. این کار ممکن است از ورود باکتری های منطقه رکتوم به واژن جلوگیری کند. وقتی فرزند شما به مدرسه می رود مطمئن شوید که وعده غذایی را حتی هنگام بازی کردن فراموش نمی کند. بعد از سقط جنین با جراحی ، ممکن است به شما گفته شود که حداقل دو هفته از تامپون یا دوش رحم استفاده نکنید و رابطه جنسی نداشته باشید.

این به کاهش خطر عفونت رحم کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است در سقط جنین با کمک قرص هرچه سن بارداری بیشتر باشد عملکرد این دارو موفق تر بوده و تأثیر بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت. WHO دستورالعمل “تغذیه تکمیلی: غذای خانواده برای کودکان تغذیه شده با شیر مادر” را تهیه کرده است که راهنمایی بیشتری برای کارکنان بهداشتی در مورد نحوه حمایت از تغذیه تکمیلی ارائه می دهد.از این راهنما استفاده کنید تا متوجه شوید در سال اول چه مقدار و چه غذایی باید به کودک بدهید. یعنی مدت زمان بیشتری از بارداری شما گذشته باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه د اشت این است که ممکن است به همراه قرص سقط جنین، قرص دیگری با نام مایفریستون نیز برای شما تجویز شود. بستگی به این دارد که طول دوران بارداری در زمان سقط جنین تا چه حد بوده است. آگاهی سریعتر از وجود جنین در رحم این مزیت را دارد كه مادر میتواند هر چه سریعتر، شرایط مناسب برای گذراندن دوران بارداری سالم را به وجود آورد. گاهی خونریزی تنها به خاطر زخم دهانه رحم می باشد و ربطی به سقط ندارد. برخی اوقات تشخیص اینکه پرده دندانه دار است یا شرابه ای دشوار می شود و تنها ا زعمق شیارهای موجود می توان آن را تشخیص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا