پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت ؛ آیا پرده بکارت قابل ترمیم است؟

اگر هنوز همسرتان از بارداری شما اطلاع ندارد میتوانید با ایدهای جالب مانند خریدن لباس و کفش نوزادی و گذاشتن آنها در معرضِ دید همسرتان او را مطلع سازید. البته در زردی شیر مادر، پزشک ممکن است استفاده از شیر مادر را به طور موقت قطع و شیر خشک را جایگزین کند، اما ترنجبین و شیر خشت بیشتر سبب افزایش دفع مدفوع شده و تاثیر بسزایی در کاهش میزان زردی ندارد و هیچ گاه نباید نوزاد را صرفا با این مواد تحت درمان قرار داد و حتما باید با پزشک مشاوره شود. حتما بعد از چندین بار انجام این روش از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. اگر لازم است دارویی را مصرف کنید حتما به پزشک اطلاع دهید یا بیهوشی یا داروهای پس از عمل منعی برای شما نداشته باشند. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود.

اما سوال اینجاست که حتی با وجود پرده بکارت چه کسی می تواند نعیین کند که آیا دختر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته است یا خیر؟ برخورداری از خواب و استراحت کافی در مادران باردار بسیار ضروری است. ضمنا هنگامی که کودک شما از یک بیماری مزمن رنج می برد و قادر به مصرف انواع غذاها نیست، وجود پدیاشور در رژیم غذایی روزانه او می تواند بسیار کمک کننده باشد. علاوه بر این، راههای برقراری ارتباط جنسی فقط دخول نیست، دختر می تواند با حفظ پرده بکارت از راههای مختلف ارتباط جنسی داشته باشد و یا حتی با وجود پاره شدن پرده بکارت برای تظاهر به باکره بودن، با عمل جراحی ، آن را دوباره به حالت اول برگرداند. عمل های جراحی زیبایی ممکن است همزمان با عمل های دیگر باشد. اگر به این توصیه ها عمل کنند مشکل خاصی برای آن ها به وجود نمی آید. بعضی ها مادرزاد پرده بکارت ندارند، بعضی دیگر پرده بکارتشان بدون سوراخ است، درحالیکه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند که ممکن است برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند.طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

برای افزایش احتمال حامله شدن، باید در حوالی زمان تخمک گذاری، بیشتر از یکبار آمیزش داشته باشید. برای حامله شدن، زمان بندی دقیق بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملکی ایجاد گردد. گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده ، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت. هر چند که، پرده بکارت نشانه ضیعفی برای بکارت واقعی است، زیرا بیشتر زنان، این پرده را قبل از داشتن ارتباط جنسی بر اثر خودارضائی، استفاده از تامپکس (نوعی نوار بهداشتی)، یا فعالیتهای غیر جنسی (مثل برخی حوادث ) از دست می دهند. است. حالا مهم ترین سوال این است که ایا استفاده از این هورمون می تواند همه کوتاه قدها را به آرزویشان که چندسانتی متر قد کشیدن است، برساند؟

اگر به تازگی به فکر باردار شدن افتاده اید و یا در این زمینه سوالی در ذهنتان ایجاد شده است، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات سایت بپرسید تا کارشناسان مامایی نی نی کده به سوالات شما پاسخ دهند. در پاسخ باید بگوییم بله; تغذیهی خوب و سالم در تولد نوزاد سالم و زیبا و باهوش نقش مهمی دارد. اگر میخواهید جنسیت فرزند شما پسر باشد باید روز رابطه جنسی شما نزدیک به تخمک گذاری باشد تا اسپرم سریعا به تخمک برسد و جنسیت فرزند شما پسر شود. شما می توانید دمای بدن خود را هر روز صبح پیش از آنکه از رختخواب خارج شوید اندازه گیری کنید؛ این افزایش دما، دو روز پس از تخمک گذاری صورت می گیرد. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود. در بعضی فرهنگها این مسئله خیلی اهمیت دارد که دختر به هنگام ازدواج باکره بوده و پرده بکارت داشته باشد. عده ای هم همچنان معتقدند که بکارت فقط زمانی که مستقیما بهش فشار وارد بشه آسیب می بینه . عده ای از دختران میگن موقع پریود لخته های خون بزرگی از ما خارج میشه ، حتی عده ای میگن تکه های گوشت مانند رو دیدن .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا